طرح سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

پرها یکی از انواع روییدنی های مربوط به پوست بیرونی است که بر روی پوست بدن پرندگان و بال های آنان میروید. پر یک ساقه میانی توخالی دارد که کرک های ظریفی بر آن میرویند. پرهای پرندگان یکـی از مهمترین اعضای موجود در بدن آنها به شمار می روند. از مهمترین کارهایی که پر پرندگان انجام می دهند می توانیم از پرواز، گـرم نگـه داشتن آنها در هوای سرد و همینطور برای گرم نگه داشتن تخم ها و حـتی جلـب توجه و یا فرار از دست دشمنان نام برد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

طرح توجیهی تولید انواع پرمرغ آماده شده: ١۵١١٢٠۵٠

موارد مصرف و کاربرد سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

پرمرغ پس از فرآوری به صورت سنتی، در تهیه بالش، لحاف، تشک و… مورد استفاده قرار می گیرد. نوعی کامپوزیت جدید ساختمانی از ترکیب فشـرده سـیمان و پـر مـرغ کـه مـیتـوان آن را بـه طـور گسـترده در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد و جایگزین ورقه های چوبی فعلی کرد که به راحتی توسط حشرات گرسنه تخریب میشوند. صفحات پری هم برای کف و هم برای سقف و دیوارهای ساختمان قابل استفاده هستند.

اهمیت طرح سورتینگ و بسته بندی پرمرغ در کشور

استراتژی جهانی در حفظ و حراست از محیط زیست و ملاحظات فنی و اقتصادی باعث گردیده تا طرح فرآوری پر مرغ در دستور کار قرار گیرد. این محصول بدلیل کاربردهای متعدد, در سالهای اخیر به دلیل سازگاری با محیط زیست بدلیل دوام زیاد و سهولت کاربرد آن از جنبه های اقتصادی موجب عدم ضایع شدن منابع گرانبهای ملی می شود. از طرفی استراتژی استقلال و دست یافتن به خودکفایی همه جانبه کشور در بخش های کشاورزی , دامپروری و صنعتی, کشور را به قطب برتر در بین مجامع بین المللی تبدیل خواهد کرد.

طرح سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

تجهیزات و ماشین آلات طرح سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

پرخیس کن
وان شستشو
سیستم سورتینگ
سیستم پمپاژ آب
سیستم کنترلرمیکروپروسسی و …

قیمت خط تولید سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید سورتینگ و بسته بندی پرمرغ ، برابر با ۲۹۰۰۰۰۰ هزار ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

بودجه: بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه:۱۰۰۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۵۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۴۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۳۲ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۰۵۱۶۰۵۰ هزار ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)