طرح بازیافت انواع مختلف آلیاژها

طرح بازیافت انواع مختلف آلیاژها

قراضه آهن و فولاد شاید در نگاه اول کالایی بی استفاده، فاقد ارزش و کارآیی باشد که بهترین راه خلاصی از آن معدوم کردن آن باشد، ولی همین ماده بی ارزش در جایی دیگر حکم طلا پیدا میکند. تا جایی که فولادسازان و کارخانههای مرتبط، بدون قراضه و البته سنگ آهن تقریبا بیکار میشوند .صنعت بازیافت ، یک صنعت مهم و اساسی در کشور بشمار می آید که تحت آن ضایعات و قراضه های آهن و فولاد جمع آوری و با ذوب و تبدیل به شمش ، قابلبت استفاده در صنعت را مجددا پیدا می نماید . شمش تولید شده در کارگاه ها ی ریخته گری به قطعات با ارزش مبدل می گردد و بدینوسیله قراضه و ضایعات آهن و فولاد مجددا به چرخه مصرف وارد می گردد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت بازیافت انواع مختلف آلیاژها

طرح توجیهی تولید شمش فلزات حاصل از بازیافت ضایعات و خرده فلز: ۳۷۱۰۱۱۱۰

موارد مصرف و کاربرد بازیافت انواع مختلف آلیاژها

محصولات تولیدی طرح حاضر، شمش فولاد و چدن است که از محل ذوب مجدد آهن و فولاد تولید خواهد شد . کارگاه های ریخته گری شمش های تولیدی طرح حاضر را خریداری کرده و با استفاده از آن انواع قطعات ریخته شده فولاد و چدن را تولید می نمایند . البته لازم به ذکر است که قطعات تولیدی از شمش های مشابه طرح حاضر ، قطعات با خواص مکانیکی پائین خواهند بود .

اهمیت بازیافت انواع مختلف آلیاژها در کشور

ساخت فلزات اساسی ، یکی از صنایع مادر و اساسی در هر کشور به شمار می آید. این محصولات خود به عنوان کالای واسطه ای برای تولید دیگر قطعات و ادوات صنعتی مورد استفاده دارند. از اینرو توسعه صنعت تولید فلزات اساسی به مفهوم توسعه صنعت کشور است و لذا مجموعه تولید شمش فولاد و چدن را می توان به عنوان یکی از محورهای توسعه کشورها تلقی کرد. محصولات تولیدی طرح در قسمت های متنوعی از صنعت دارای کاربرد است بنابراین در مجموع ملاحظه میگردد که قطعات تولیدی طرح به عنوان زیرساخت های صنعت کشور به شمار می آیند و از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

طرح بازیافت انواع مختلف آلیاژها

قیمت خط بازیافت انواع مختلف آلیاژها

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید بازیافت انواع مختلف آلیاژها ، برابر با ۱۴۴۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد بازیافت انواع مختلف آلیاژها

بودجه: زیر ۱ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۸۷۵ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۳۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۵۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۲۲ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۹۱۷۶ میلیون ریال

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی. 🙂

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی در حوزه صنایع بازیافت دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه مینمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)