فورچ

طرح تولید انواع فلنچ به روش فورچ

کوئنچ کردن عبارت است سرد کردن سریع فولاد از دمای سختکاری (آستنیته شدن) تا دمای محیط یا دمای خاص دیگری، کوئنچ کردن را می توان به روش های مختلفی انجام داد، مثلاً فرو بردن فولاد گرم شده در روغن، آب، آب نمک هوای آرام و حمام نمک این بستگی به نوع فولاد دارد کوئنچ کردن فولادهای ابزار و قالب، بحرانی ترین مرحله در عملیات حرارتی آنها محسوب می شود. سختی و خواص فیزیکی فولاد در سیکل کوئنچ کردن به وجود می آید. سرعت سرد کردن فولادهای ابزار به هنگام کوئنچ به میزان عناصر آلیاژی مربوط است و می توان این سرعت را با انتخاب محیط کوئنچ یعنی آب، روغن یا هوا کنترل کرد. فولادهای سخت شونده در آب عناصر آلیاژی اندکی دارند (یا اصلاً ندارند) ولی میزان عناصر آلیاژی در فولادهای سخت شونده در روغن بیشتر است. فولادها ی سخت شونده در هوا نیز جزو فولادهای پر آلیاژ محسوب می شوند.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید انواع فلنچ به روش فورچ

طرح توجیهی تولید عملیات سخت کاری فلزات: ۲۸۹۲۱۱۵۱

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید انواع فلنچ به روش فورچ

فولاد های سخت شده دارای شکل های مختلف و کار برد های متفاوت هستند و استانداردهای متفاوت بر حسب کاربرد آن ها تعریف شده است کاربرد فولادهای سخت شده به طور کلی برای صنایع نفت و گاز، پالایشگاهی، ابزار آلات و غیره می باشد عمده ترین کاربرد این فولادها در صنایع نفت و گاز و فولاد ابزار و حتی در صنایع خودرو، صنایع نظامی و غیره می باشد.

اهمیت تولید طرح تولید انواع فلنچ به روش فورچ

مصرف عمده فولاد های سخت شده در صنایع مختلف و عدم وجود جایگزین برای آنها اهمیت استراتژیکی آنها را مشخص می نماید. و در واقع بهترین محصول جهت صادرات می باشد زیرا بیشترین مصرف داخلی کشور از نوع فولاد های آنیونی است و شرکت های تولید کننده اکثر تولیدات خود را صادر می نمایند.

طرح تولید انواع فلنچ به روش فورچ

تجهیزات و ماشین آلات طرح تولید انواع فلنچ به روش فورچ

کوره ۱۱۰۰ درجه نرماله
کوره ۹۰۰ درجه تمپر
استندها و ساپورت ها
تابگیر رولیکی
پرس تابگیر
و …

قیمت خط تولید انواع فلنچ به روش فورچ

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید انواع فلنچ به روش فورچ برابر با ۴۸۶۵۴۸ میلیون ریال برآورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت انواع فلنچ به روش فورچ

بودجه: بالای ۱۰ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۲۵۰۰۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۸۰۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۳۵۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۵۹ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۸۷۸۶۲ میلیون ریال
سرمایه در گردش : ۱۰۴۰۲۶ میلیون ریال
سرمایه کل: ۲۹۱۸۸۸ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)