پت

طرح تولید درب پت به روش تزریق

PET کلمه ای است که از حروف اول کلمات polyethylene Terephethalate ترکیب شده است و جزء پلیمرهای با زنجیره طولانی وابسته به خانواده پلی استرها می باشد. مواد تولید PET عبارتند از: ترفتالیک اسید خالص و اتیلن گلایکول، که هر دو آن ها از مواد نفتی مشتق می شوند. فرایند های پلی استری با مواد واسطه دیگری نیز وجود دارند که از واکنش های پلیمری شدن یک اسید و یک باز تهیه می شوند. PET در حالت خاص یک ماده آمورف شیشه ای شکل است و چنانچه تحت تاثیر مستقیم مواد افزودنی و اصلاح کننده قرار گیرد ساختار بلوری پیدا می کند.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید درب پت به روش تزریق

طرح توجیهی تولید درب پت: ۲۵۲۰۱۳۹۴

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید درب پت به روش تزریق

الگوی مصرف بطری های پلی اتیلن ترفتالات در زیر اراِئه شده است:
بطری نوشابه های گازدار، بطری های آب معدنی، بطری های آب میوه، بطری های نوشیدنی های انرژی زا، بطری های مواد غذایی، بطری های مواد شوینده و آرایشی، بطری سایر نوشیدنی ها

اهمیت تولید طرح تولید درب پت به روش تزریق

مهمترین مزیت استفاده از بطری های پلاستیکی به خصوص بطری های ساخته شده از پلی اتیلن ترفتالات به عنوان بسته بندی در صنایع غذایی سازگاری مناسب آن با موادغذایی می باشد و کوچکترین اثری بر روی مواد نمی گذارد. علاوه بر این به علت ضریب نفوذ بسیار پایین آن نسبت به انواع گازها در صنایع بسته بندی که نیاز به ایزولاسیون کامل است بسیار مناسب می باشد. با توجه به اینکه این بطری ها جهت نگهداری و حمل و نقل آب و محصولات غذایی که از جمله کالاهای اساسی به شمار می آید مورد استفاده قرار می گیرد، دارای اهمیت استراتژیک است.

 

پت
قیمت خط تولید درب پت به روش تزریق

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید درب پت به روش تزریق برابر با ۱۳۰۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت درب پت به روش تزریق

بودجه: بین ۴ تا ۶ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۰۰۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۳۵۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۱۱۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۲۸ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۲۶۶۱۸ میلیون ریال
سرمایه در گردش : ۱۶۶۸.۶ میلیون ریال
سرمایه کل: ۲۸۲۸۶.۶ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)