ماسک

طرح تولید ماسک تنفسی نانو فیلتر

در صنعت نساجی و پوشاک یک عمل تکمیلی ممکن است به منظور بهبود خواص ظاهری پارچه یا افزایش مرغوبیت آن مانند نرمی زیردست ـ درخشندگی، زیبایی، ثبات دائمی، اطوپذیری و یا به منظور افزودن خواص معینی به پارچه مانند مقاوم در مقابل آتش، مقاوم در مقابل آب، به کار رود.
ولی باید در نظر داشت که بعضی مواقع نمیتوان این دسته را کاملاً هز هم مجزا ساخت زیرا بستگی به چگونگی عملیات و مواد تکمیلی به کار رفته خواهد داشت. با انجام عملیات تکمیلی مناسب بر روی پارچه جلب توجه مشتری شده و در نتیجه در اثر افزایش حجم تولید و فروش، قیمت تمام شده پارچه نیز کاهش پیدا خواهد کرد. امروزه زیبایی و پسند ظاهری پارچه و حالت زیردست و احساس آن در درجه اول اهمیت و استحکام و سایر مقاومتهای فیزیکی آن در درجه ی دوم اهمیت قرار دارد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت ماسک تنفسی نانو فیلتر

طرح توجیهی تولید انواع نانو فیلتر : ۲۹۱۹۱۴۱۸

موارد مصرف و کاربرد ماسک تنفسی نانو فیلتر

امروز با پیشرفتهای صنعتی که در محیط پیرامونمون مشاهده می کنیم با دستیابی به تکنولوژی های جدید بدنبال آن مشکلات و آلودگیهایی که از این صنایع حاصل می شود به مراتب سختتر از آلودگیهای دیگر از محیط پاک می شوند.به همین دلیل نیازمند وسایلی مجهزتر برای پاکسازی آلودگیها از محیط پیرامونمان هستیم .یکی از مهم ترین این وسایل نانوفیلترها می باشد که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند.

اهمیت تولید ماسک تنفسی نانو فیلتر در کشور

در دنیای کنونی روز به روز با تکنولوژی های جدیدتری مواجه می شویم.اگرچه این فناوریها کمک شایانی به بشر برای رفع برخی نیازهایش می کند اما مشکلاتی را به همراه دارد.یکی از این مشکلات آلودگیهای ایجاد شده که ناشی از همین فناوری ها می باشد که حذف این آلودگیها از محیط پیرامون بوسیله تجهیزات معمولی امکان پذیر نمی باشد، زیرا اندازه ی این ذرات خیلی ریز ذر حد میکرون و گاهی نانو میباشد.پس برای حذفشان نیاز به فیلترهایی داریم که علاوه بر صرف انرژی و هزینه ی کمتر قابلیت زدودن را نیز داشته باشند.میتوان نتیجه گرفت امروزه نیاز به نانو فیلترها امری است ضروری تا محیطی عاری از آلودگی داشته باشیم.

طرح تولید ماسک تنفسی نانو فیلتر

تجهیزات و ماشین آلات طرح تولید ماسک تنفسی نانو فیلتر

دستگاه صنعتی الکتروریسی
مجموعه دستگاههای پرس
تجهیزات آزمایشگاهی
دستگاه آزمایشگاهی الکتروریسی

قیمت خط تولید ماسک تنفسی نانو فیلتر

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید ماسک تنفسی نانو فیلتر، برابر با ۲۳۳۷۵ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت ماسک تنفسی نانو فیلتر

بودجه: بالای ۱۰میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۹۰۰۰۰۰۰ عدد
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۳۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۸۰۰ مترمربع
میزان اشتغال: ۳۷ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۳۷۰۴۲.۵ میلیون ریال
سرمایه در گردش: ۳۴۵۰ میلیون ریال
سرمایه کل: ۴۰۴۹۲.۵ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)