طرح تولید پانل های گچی روکش دار

پانل پیش ساخته گچی با روکش کاغذی، بطور عمده شامل گچ و دو لایـه کاغـذی بعنـوان روکـش مقاوم ساز است که به صورت صفحه ا ی مسطح و مستطیل ( یا مربع ) شکل وارد بازار مـصرف مـی شود و در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. سبک سازی ، مقاومت در مقابل زلزله، دوام و پایداری و عدم نیاز به مـواد نگهدارنـده ، مقاومـت در برابر صوت ، رنگ آمیزی آسان همگی از مشخصات پانل گچ با روکش کاغذی می باشد. مشابه پانل های پیش ساخته گچی ساده ، پانل های گچ با روکش کاغذی به علت دارا بودن این مزایا و کـاربرد و نصب آسان و سریع ، در بسیاری از کشورهای دنیا بخصوص کشورهای اروپـایی ، بـه عنـوان یکـی از مصالح پیش ساخته ساختمانی مطرح می باشند و به عنوان سقف کاذب و دیواره کاربرد دارند.

تاریخچه تولید کناف

کناف نام مجموعه ای آلمانی در زمینه ساخت و تولید دیوارها و سقف های کاذب و متریال های مرتبط است که در سطح بین المللی فعالیت می کند. نام این برند نام یک خانواده اصیل آلمانی می باشد ، کناف موفق شده است تا محصولاتی را ارائه دهد که موجب سرعت گیری در تصمیم ، ابداع و نوآوری در صنعت ساختمان و سرمایه گذاری های مختلف می باشد. شرکت مذکور در سال ۱۹۳۲ میلادی توسط این خانواده اصیل بنیانگذاری شد و هم اکنون نیز به صورت مشترک و به همراه هماهنگی های سایر اعضای خانواده کناف ، فعالیت میکند. در دفاتر و کارخانه های این شرکت حدود ۱۸ هزار نفر مشغول فعالیت هستند که این فعالیت آن ها منجر به ارائه محصولاتی با کیفیت و ایمن شده است. از اصول شرکت کناف میتوان به بنیانگذاری و تاسیس کردن واحد های مختلف صنعتی در مناطقی که مواد اولیه فراوان و بازار مصرف مناسب تولیدات را دارند ، اشاره کرد. به این منظور واحد های مختلف در قاره ی اروپا و همچنین نقاط مختلفی از آسیا در حال ساخت است که نتیجه آن افزایش اشتغال و افزایش تولید مواد و مصالح با کیفیت است. شرکت کناف در زمینه های مختلف و متنوعی فعالیت میکند که برخی از این فعالیت ها به شرح زیر می باشد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید پانل های گچی روکش دار

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

نام محصولکد آیسیک
پانل گچی مسلح۲۶۹۵۵۱۲۴۱۶
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت پانل های گچی روکش دار

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرکی کد تعرفه گمرکی برای تولید پانل گچی مسلح یافت نشد لذا میزان واردات و صاردات آن نامشحص میباشد.

موارد مصرف و کاربرد پانل های گچی روکش دار

پانل ها و قطعات پیش ساخته شده گچی با روکش کاغذی هماننـد پانلهـای گچـی سـاده ، دارای موارد مصرف متنوعی در انواع ساختمان ها از جمله ساختمان های مسکونی، اداری، هتل ها و … می باشد که از جمله آن ها می توان به دیوارهای جدا کننده، دیوار های پوششی ، سـقف هـای کـاذب اشاره کرد . سیستم های ساخت و ساز و نصب خشک که شامل قطعات گچی با روکش کاغذی نیز می شوند از سرعت و دقت اجرایی بسیار بـالاتری نـسبت بـه روش هـای قـدیمی سـاخت (بنـایی )، برخوردار می باشند و به دلیل سبک بودن و نوع بسته بندی محصولات حجم حمل و نقل مصالح را به کارگاه کاهش داده و در مصرف انرژی و هزینه های سـاخت صـرفه جـویی قابـل ملاحظـه ای را امکان پذیر ساخته اند.طرح تولید پانل های گچی روکش دار

اهمیت طرح تولید پانل های گچی روکش دار در کشور

با پیشرفت و تکامل دنیای امروز نیاز به مواد جایگزین با کیفیت بالاتر یک امر حیاتی و ضروری می باشد. و بر این اساس کاربرد پانل ها و قطعات گچی با روکـش کاغـذی تـأثیر قابـل ملاحظـه ای در کاهش هزینه های ساخت و افزایش دوام و کارآیی ساختمان ها دارند و می توان گفت با توجـه بـه مزایای اشاره شده در بالا، پانل ها ی گچی با روکش کاغذی کالای استراتژیکی در ساختمان سـازی محسوب می شوند.

قیمت خط تولید پانل های گچی روکش دار

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید پانل های گچی روکش دار ، برابر با ۴۳۸۳۲ میلیون ریال بر آورد شده است.

انواع عایق های صوتی و عایق های حرارتی کناف

۱. ارائه سیستم ها و متریالی که بر اساس ماده معدنی گچ تولید میشود ۲. عملیات استخراج سنگ آهک و تولید کردن مصالح مربوط به این ماده ساختمانی ۳. تولید و عرضه متریال و مواد ساختمانی بر مبنای موادی مانند گچ و سیمان عرضه و تولید تجهیزات مورد نیاز عملیات های مختلف در سیستم های کناف.

دیوار کاذب صفحات روکش دار گچی (کناف)

در بازسازی و نوسازی ساختمان مهمترین بخش ، بازسازی کردن دیوار های ساختمان مورد نظر است. برای بازسازی کردن دیوار فضاهای مختلف می توان از دیوار کناف استفاده کرد . دیوار کاذب کناف دارای مزیت ها و برتری های زیادی نسبت به دیوار های گچی و قدیمی می باشد.

دیوار پوششی صفحات روکش دار گچی (کناف)

این نوع دیوار ها مناسب برای تکمیل نازک کاری ، عایق صوت و حرارت ، پوشش معماری و یا بازسازی کردن سطوح می باشد. از دیوار های پوششی کناف میتوان در فضاهای مختلف مسکونی ، اداری و یا تجاری استفاده کرد. یکی از مزایای اجرای این نوع دیوارهای کاذب صرفه جویی در زمان اجرای پروژه می باشد.

طرح-تولید-پانل-گچی-کناف-1

دیوار جدا کننده صفحات روکش دار گچی (کناف)

این نوع دیوار ها به درای وال نیز شناخته شده اند این ساختار ها برای دیوار های غیر بابری که نقش تقسیم فضاهای داخلی ساختمان های مختلف را دارند استفاده میشود و شامل قاب های بسیار سبک است . این قاب ها دارای یک یا چند لایه روکش دار گچی می باشد که توسط پیچ به آن ها وصل شده است. محدوده وزن این دیوار ها بین ۲۵ تا ۵۰ کیلوگرم بر مترمربع است و به صورت میانگین ۶۰ تا ۹۰ درصد از دیوار های بنایی سبک تر است.

سقف کاذب صفحات روکش دار گچی (کناف)

سقف های کاذب کناف امروزه کاربرد های مختلفی در معماری داخلی ساختمان ها دارند . این سقف ها دارای ویژگی های بسیاری می باشند که نسبت به سقف های بنایی به آنها برتری می بخشد.قیمت پایین و سهولت اجرا و طرح های مختلفی که این سقف ها دارند موجب شده است که محبوبیت آن ها روز به روز افزایش یابد.همچنین استفاده کردن از این سقف ها تاثیر به سزایی روی زیبایی فضاهای داخلی ساختمان ها خواهد شد.

سقف کاذب یکپارچه صفحات روکش دار گچی (کناف)

این نوع سقف ها دارای ساختار بسیار سبک بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های غیر استاندار است که با گچ ساخته میشود. این سقف ها شامل زیرسازی بسیار سبک فولادی است ، همچنین این سقف ها به سقف اصلی متصل بوده که صفحات متعدد روکش دار گچی با نام تایل توسط پیچ های مخصوص بر روی آن ها نصب میشوند.

سقف کاذب مشبک صفحات روکش دار گچی (کناف)

این سقف ها از شبکه از شبکه سازه های سپری یا T شکل و تایل های سقفی تشکیل شده و توسط آویز هایی قابل تنظیم به سقف اصلی متصل میشوند. تایل ها و یا همان صفحات روکش دار گچی به صورت وزنی داخل این شبکه سازه ها قرار خواهند گرفت. از این نوع سقف میتوان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف استفاده کرد.

وضعیت واحد های فعال تولید پانل های گچی روکش دار

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید پانل گچی مسلح در کشور به تفکیک استان آمده است .طرح تولید پانل های گچی روکش دار

جدول واحد های فعال تولید پانل های گچی روکش دار

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید پانل گچی مسلح در کشور به تفکیک استان آمده است .

طرح تولید پانل های گچی روکش دارپیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید پانل های گچی روکش دار

ظرفیت تولید سالیانه : ۲ میلیون مترمربع
نرخ برابری دلار : ۲۸۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۵۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۲۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱۹ میلیارد تومان(بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱۱ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۴۱ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۳.۶/۵ - (۷ امتیاز)