طرح تولید چسب سنگ

چسب سنگ براساس رزین های پلی استر و اپوکسی و هاردنر پلی آمینی تولید و ارائه می گردد. چسب سنگ را به راحتی می توان برای چسباندن همه انواع سنگ ها، مرمرها، گرانیت ها، کاشی ، سرامیک، سرویس های بهداشتی و غیره بصورت عمودی افقی مورد استفاده قرار گیرد. حتی در تعمیر سوراخ ها، ترکها و اجزاء شکسته و یا ترمیم یک سنگ به عنوان بتونه از این محصول استفاده می شود .

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید چسب سنگ

چسب از جمله محصولاتی است که در زندگی روزمره کاربرد بسی فراوان و گسترده دارد و هیچ صنعتی را نمی توان یافت که نوعی از این محصول در آن کاربرد ندارد، صنایع مختلفی از قبیل: پتروشیمی، خودروسازی، راه و ترابری .

اهمیت طرح تولید چسب سنگ در کشور

چسب سنگ نیاز بدنبال پی شرفت بشر و احساس نیاز وی بوجود آمده است و جای خود را به طور ویژه در بخش ساختمان باز کرده است، هر چند محصولات دیگری چون چسب سرامیک و کاشی در این حوزه مورد استفاده قرار میگیرد اما بدلیل برتری ویژگی ها و خصوصیات چسب سنگ، همچنان یکی از پرمصرف ها چسب به شمار می رود . امروزه با افزایش چشمگیر نماهای سنگی و سرامیکی در کشور و لزوم افزایش سرعت و کاهش هزینه در ساخت و ساز واحدها و مجتمع مسکونی و تجاری – اداری این محصول بیش از پیش احساس می شود که شاهد رشد مصرف آن در داخل هستیم و تولیدکنندگان داخل در رقابت جدی برای عرضه محصولات خود قرار دارند.

تجهیزات و ماشین آلات خط تولید چسب سنگ

مخازن نگه داری مواد اول
راکتور اصلی
پمپ ها
مخزن نگهداری جزء دوم
دستگاه توزین رزین
پر کن و بسته بندی جزء اول
پر کن و بسته بندی جزء دوم

طرح تولید چسب سنگ

قیمت خط تولید چسب سنگ

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید چسب سنگ، برابر با ۳۸۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت چسب سنگ
بودجه: بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان
مساحت زمین مورد نیاز: ۱۷۵۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۵۰۰ مترمربع
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۰۵۴۹ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)