ثبت نام تسهیات بهین یاب؛ تامین مالی بنگاههای اقتصادی و طرحهای نیمه تمام در سال ۱۳۹۹

به اطلاع متقاضیان گرامی میرساند ثبت نام در سایت بهین که توسط متقاضی انجام گیرد هیچ هزینه ای ندارد، لیکن در صورتیکه فرآیند ثبت نام از طریق همکاران ما انجام گیرد، هزینه ها و مدت زمان انجام به شرح زیر میباشد :

توضیحات مهم :
– فقط واحدهای ذیل امکان ثبت نام آنها وجود دارد، لذا در صورتیکه واجد شرایط ذیل نمیباشید از تکمیل فرم درخواست جدا خودداری نمائید.
– واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره برداری بوده و اطلاعات واحد تولیدی خود را در طرح بروزرسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نموده و این اطلاعات مورد تایید وزارتخانه قرار گرفته باشد می توانند به منظور دریافت تسهیلات از طریق بخش سرمایه در گردش اقدام نمایند. تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه از تامین کنندگان داخلی بصورت ریالی و از طریق واردات بصورت ارزی پرداخت می شود.
– واحدهایی که دارای جواز تاسیس بوده و گزارش پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد آنها در سامانه بهین یاب ثبت شده است میتوانند جهت ثبت نام و دریافت تسهیلات ثابت طرح های نیمه تمام اقدام نمایند.
هزینه تکمیل فرمهای درخواست تسهیلات در بهین یاب : ۳۰۰,۰۰۰ تومان
متقاضیان می توانند از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایند.

مدت زمان ثبت نهایی در صورت تکمیل بودن مدارک متقاضی : حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر ۷۲ ساعت
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام وام سایت بهین یاب :
تصویر پروانه بهره برداری و یا تصویر جواز تاسیس
در صورت نیاز به هرگونه تغییر شرکت متعهد به انجام آن میباشد.

الف) شرایط متقاضی جهت اخذ تسهیلات بهین یاب :
۱- واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد هستند که دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشند.
۲- اولویت با بنگاه هایی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی طرح تا پایان سال ۱۳۹۷ و تکمیل یا افزایش ظرفیت واحد و ایجاد اشتغال جدید باشند.

ب) شرایط تسهیلات سایت بهین یاب :
۱- نرخ سود تسهیلات، براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و برای سرمایه در گردش نرخ عقود مبادله ای و برای طرح های نیمه تمام نرخ عقود مشارکتی خواهد بود.
۲- مدت زمان باز پرداخت تسهیلات، برای سرمایه در گردش یک سال (قابل تمدید) و برای سرمایه ثابت طرح های نیمه تمام، بنا به تشخیص کارگروه، تا مدت پنج سال تعیین می گردد.

error: محتوا محافظت شده است