طرح تولید آچار فرانسه (3)

طرح تولید آچار فرانسه

آچار فرانسه نوعی آچار با اندازهٔ دهانهٔ متغیر است که به مهره‌ها و یا پیچ‌های شش گوش و یا چهارگوش می‌خورد. این آچار دارای دو فک یکی ثابت و دیگری متحرک می‌باشد که فک متحرک آن با چرخاندن یک پیچ در وسط، به فک ثابت نزدیک و دور شده و در نتیجه قابلیت تطبیق با مهره‌های مختلف را پیدا می‌کند.

تاریخچه آچار فرانسه

این ابزار در سال ۱۸۴۲ توسط ریچارد کلابرن مهندس انگلیسی اختراع شد و از این رو در بسیاری از کشورهای اروپایی (مثل فرانسه، آلمان،اسپانیا و ایتالیا) «آچار انگلیسی» نامیده می‌شود. در بعضی کشورها مانند دانمارک یا اسرائیل به آن «آچار سوئدی» می‌گویند؛ چرا که نخستین بار جان پتر جانسون در سال ۱۸۹۱ با بهبود در طراحی این آچار آن را به نام خود ثبت نمود. «آچار جانسون» نمونهٔ تکامل یافته‌تری از آچار اولیهٔ کلابرن بود. در بعضی کشورها نیز (مانند ایران، لهستان، مجارستان، اسلوونی و رومانی) آن را آچار فرانسه می‌گویند.

کاربرد آچار فرانسه

آچارها انواع مختلفی دارند.یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین نوع آچارها،آچار فرانسه می باشد.آچار فرانسه برای باز و بسته کردن پیچ و مهره های شش گوش و چهار گوش کاربرد دارد.آچار فرانسه یک فک ثابت،یک فک متحرک و یک پیچ تنظیم دارد که به یک دسته متصل هستند.فاصله بین دو فک که قابل تنظیم است و برای گرفتن انواع پیچ و مهره به کار می رود به وسیله پیچ وسطی تنظیم می شود.آچار فرانسه سایزبندی های مختلف دارد و این سایز بر اساس میزان باز شدن دو فک از یکدیگر می باشد،هرچه میزان باز شدن دو فک از یکدیگر بیش تر باشد،طول دسته و ابعاد آچار فرانسه بیش تر می شود و ضخامت بیش تری نیز پیدا می کند.یکی از ایرادات آچار فرانسه این است که از آچار فرانسه درمکان هایی که دور از دسترس هست قابلیت استفاده ندارند. آچار فرانسه ها یا مصارف عمومی و خانگی دارند یا صنعتی که بدنه آن ها روکش کروم دارد و بهتر است کروم وانادیوم باشد که در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد.نوع صنعتی آچار فرانسه فولاد خاص و مقاومی دارد که رنگ آن تیره تر است و بر همین اساس نیز نوع صنعتی را می شناسند.آچار فرانسه ها بر اساس اینچ دسته بندی می شوند.آچار فرانسه با مصارف خانگی ۱۲ الی ۱۶ اینچ می باشند.

انواع آچار فرانسه

۱. آچار فرانسه جغجغه ای
۲. آچار فرانسه لیبرا

مزایای آچار فرانسه

۱. استفاده از روکش کروم در قسمت بدنه و فک
۲. قابلیت extra wide در قسمت فک متحرک برای جهت باز شدن عریض‌تر و کاربری موثر
۳. طراحی ویژه در قسمت دسته، جهت راحتی کاربری حین استفاده طولانی
۴. دسته ارگونومیک می باشد جهت بالا بردن میزان دسترسی به چرخش
۵. مجهز به فک‌های سخت کاری شده جهت بالا رفتن مقاومت در برابر ضربه
۶. ساخته شده از فولاد با گرید بالا

طرح تولید آچار فرانسه (4)

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید آچار فرانسه

۱. آچار فرانسه : ۲۸۹۳۵۱۲۳۱۹

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)