طرح تولید دستگاه لیزر

لیزر یک نوع تکنولوژی است که بوسیله تقویت لنزی یا اوپتیکی بر پایه فوتون های تحریک شده نور تولید می کند.
این روزها از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر تبدیل به یکی از بهترین روشهای حذف موهای ناخواسته از بدن شده است.
استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد یکی از مطمئن‌ترین و موثرترین روش‌هاست. البته نتایج استفاده از این فناوری زمانی موثر و مشهود است که توسط بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد انجام شود. نمی‌توان فقط یکی از فناوری‌ها یا دستگاه های لیزر موهای زائد را به عنوان بهترین آنها معرفی کرد. هرکدام از دستگاه ها مزایا و معایبی دارند و برای افرادی با رنگ پوست و شرایط مختلف، مناسب هستند. فناوری لیزر با دستگاه لیزر تفاوت دارد. فناوری یا تکنولوژی لیزر ویژگی‌های فیزیکی پرتوی نور لیزر را شامل می‌شود. مثلا اگر لیزر الکساندرایت که از باقی انواع فناوری‌ها شهرت بیشتری در بین ایرانی‌ها دارد طول موج ۷۷۵ نانومتر دارد، پس دستگاه الکساندریت از این فناوری استفاده می‌کند. اما میزان اثربخشی استفاده از لیزر موهای زائد تنها به فناوری آن وابسته نیست. بلکه محدودیت تعداد شات یا شلیک لیزر، قطر پرتوی لیزری، وقفه‌های بین شات ها، سیستم خنک کننده و بسیاری از موارد دیگر همگی در نتیجه نهایی اثر لیزر موثر هستند و می‌توانند تجربه استفاده از آن را رضایت‌بخش یا نامطلوب کند.
به عنوان مثال دستگاهی که وقفه‌های کوتاه‌تری بین شات‌هایش دارد، خطر ایجاد سوختگی را بیشتر می‌کند. یا مثلاً برخی دستگاه ها به سیستم خنک‌کننده مجهز هستند. در حین تابش پرتوهای لیزر همزمان با گرم شدن فولیکول‌ها پوست هم گرم می‌شود.

انواع دستگاه لیزر
دستگاه لیزر الکساندریت (Alexandrite Laser)

از معروف‌ترین انواع لیزر مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی و لیزر موهای زائد، فناوری لیزر اکساندریت است. نکته اولی که باید درباره این فناوری بدانید، این است که الکساندریت، نام فناوری لیزر است و نام خود دستگاه یا برند آن نیست. طول موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است
طول موج که در این دستگاه وجود دارد به طور مستقیم در ریشه و فولیکول مو نفوذ پیدا می کند و می تواند آن را به طور کلی از بین ببرد. لیزر الکساندرایت و استفاده از آن در افرادی که پوست های روشن دارند فواید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل به خوبی می تواند موهای زائد افراد را از بین ببرد.

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

همانطوری که بیان نمودیم لیزر الکساندرایت دارای انواع متعددی می باشد . با کلینیک زیبایی گلدن رویال همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم:

دستگاه لیزر آریون Orion

این نوع از لیزر الکساندرایت یکی از سریعترین لیزر هایی می باشد که در سراسر دنیا وجود دارد. طول موج که در این لیزر وجود دارد بسیار قوی است و بالغ بر ۷۵۵ نانومتر می باشد.
این لیزر می توانید هر نوع موی زائد را به خوبی از بین ببرد و تمامی استانداردهایی که در لیزر باید وجود داشته باشد را دارد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از لیزر وجود دارد این است که، اسکنر بزرگ دارد و به همین دلیل می تواند ناحیه هایی که بزرگ هستند را به راحتی لیزر کند.
پالس هایی که در این نوع لیزر وجود دارد فاصله زمان کوتاهی دارد و در این حین عملیات خنک سازی پوست را هم انجام می دهد، به همین دلیل باید بدانید که سوخته شدن پوست با این لیزر امکان ندارد برای شما رخ دهد.

دستگاه لیزر آلما Alma

این لیزر هم در بین لیزرهای دیگری که در دسته بندی لیزر الکساندرایت قرار می گیرد، دارای قدرت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. استفاده کردن از این لیزر موجب می شود که پالس های بسیار زیادی وارد فولیکول مو شوند و از این طریق آنها را گرم کنند تا از بین بروند.
سرعتی که در این نوع از لیزر الکساندرایت وجود دارد بسیار بلا می باشد و به همین دلیل در سریعترین زمان می تواند تمامی موهای زائد را که بر روی پوست وجود دارد را از بین ببرد.
یکی از مهمترین ویژگی های که این لیزر دارد این است که، با انواع پوست صورت سازگاری دارد و به بهترین شکل ممکن می تواند تمامی موهای زائد را از بین ببرد.
سیستم خنک کننده این دستگاه موجب می شود که بدن شما دچار سوختگی و یا عوارض دیگری نشود. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در این دستگاه وجود دارد، ویژگی اپیلیکاتوری آن می باشد که به این وسیله می تواند تمامی نواحی پوست را تحت تاثیر قرار دهد تا به خوبی موهای زائد پوست را از بین ببرد.

دستگاه لیزر کوترا Cuter

یکی دیگر از انواع لیزر الکساندرایت که برای از بین بردن موهای زائد خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد، این لیزر می باشد و از آنجایی ک سرعت بسیار زیادی دارد، افراد بسیاری از آن استفاده می کنند.
یکی از بهترین لیزرهایی که برای تمامی رنگ پوست ها مناسب می باشد و شما اگر پوست روشن و یا تیره داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید، این نوع از لیزر الکساندرایت می باشد. این لیزر یکی از لیزرهای ایمن می باشد که سیستم خنک کننده هم دارد و بر همین اساس افراد با استفاده از آن دچار سوختگی نخواهند شد.
یکی از مهمترین ویژگی های آن این است که می تواند طیف بسیار زیادی از سیاهرگ های عنکبوتی را به خوبی از بین ببرد و آنها را درمان کند، همچنین پوست های روشن و یا برنز را هم می تواند درمان کند.
اینکه شما کدام یکی از دستگاه های لیزر الکساندرایت را برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید، بستگی به نظر پزشک شما دارد، چرا که پزشک در زمینه شناخت نوع پوست شما و موهای زائدتان به خوبی می تواند در این مورد تصمیم گیری کند و بهترین دستگاه را برای از بین بردن موهای زائد شما مورد استفاده قرار دهد.

دستگاه لیزر دایود (Diode Laser)

دستگاه لیزر دایود بعد از الکساندریت یکی از جدیدترین لیزرها در بازار است. طول موج این دستگاه با ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر از لیزر الساندریت بیشتر است و در نتیجه عمق نفوذ بالاتری هم در فولیکول مو دارد که موجب محافظت از پوست در برابر اشعه و در نتیجه درمانی کم‌خطر می‌شود. البته باید در نظر داشت که این ویژگی، لیزر دایود را برای پوست‌های کمی تیره بی‌خطر می‌کند و برای پوست‌های تیپ شش (یعنی پوست قهوه‌ای یا کاملا تیره) توصیه نمی‌شود. برعکس، لیزر دایود برای پوست‌های تیپ یک تا پنج نتایج بی‌خطر و فوق العاده‌ای به همراه دارد. از آنجایی که این فناوری جدید است، هنوز تحقیقات کافی بر روی آن انجام نشده، ولی تا به اینجا مشخص شده پس از هجده ماه با کاهش ۷۰ درصدی موها مواجه هستیم. دایود برای پوست‌های روشن تا متوسط طراحی شده و بر روی موهای تیره و ضخیم هم بهترین تاثیر را می‌گذارد

انواع دستگاه لیزر الکس دایود
دستگاه لیزر الکس دایود FG 2000D

برای حذف موهای زائد بدن و جوانسازی پوست بسیار موثر می‌­باشد. این دستگاه لیزر دارای تکنولوژی پیشرفته خنک کننده می‌­باشد. اگر به دنبال لیرز بدون درد با سرعت و قدرت زیاد هستید و در عین حال به اقتصادی بودن محصول نیز می‌اندیشید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه الکس دایود FG 2000D می‌باشد.

دستگاه لیزر الکس دایود LASERMACH

دارای سه طول موج متفاوت می‌­باشد که کارایی آن را بیشتر می‌­کند. این دستگاه مناسب برای درمان بیماری‌­ها و مشکلات پوستی نیز می‌باشد. اگر بدنبال اطلاعات تکمیلی از این محصول می‌باشید و یا قصد خرید این دستگاه لیزر را دارید می‌توانید از مشاوره رایگان شرکت راشا طب آریا استفاده کنید.

دستگاه لیزر الکس دایود SOPRANO ICE PLATINUM

دارای سه نوع لیزر با طول موج­های مختلف است که آن را برای انواع پوست­‌های متفاوت مناسب می‌­سازد. حذف موهای زائد با این دستگاه یک تجربه بسیار لذت بخش می‌­باشد. حذف موهای زائد بدن پس از اولین جلسه کاهش چشمگیری در رشد خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه لیزر الکس دایود SOPRANO ICE PLATINUM با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید.

دستگاه لیزر الکس دایود LAMIS XL

یکی از برترین دستگاه­‌های الکس دایود موجود که یک تجربه لیزر بدون درد را برای مشتریان فراهم می‌­آورد، دستگاه لیزر الکس دایود LAMIS XL می‌­باشد. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده فوق پیشرفته ای می‌­باشد. این دستگاه نیز مناسب برای انواع پوست‌­ها از نوع یک تا شش می‌­باشد و برا جوانسازی پوست بی‌­تاثیر نمی‌باشد. برای مشاوره و خریداین دستگاه نیز میتوانید با کارشناسان شرکت راشا طب آریا تماس بگیرید.

دستگاه ان دی یاگ (Nd-YAG Laser)

دستگاه ان دی یاگ (ND:YAG) هم از جمله فناوری‌های جدید صنعت لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. این دستگاه با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، به صورت خاص برای پوست‌های برنزه و تیره طراحی شده و تمام طیف‌های تیپ‌های پوستی را از تیپ یک تا شش پوشش می‌دهد. همچنین پس از استفاده از این دستگاه، کاهش رشد مو هم موثر بوده است.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید دستگاه لیزر

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

Farsi TitleSerial Code
لیزر زیبایی پوست۳۳۱۱۵۱۳۴۵۲
لیزر پزشکی الکساندرایت۳۳۱۱۶۱۳۹۱۰
لیزرهای پزشکی دیود۳۳۱۱۵۱۳۹۰۳
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید دستگاه لیزر

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی دستگاه لیزر ۹۰۱۳۲۰ میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید دستگاه لیزر

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید دستگاه لیزر در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات دستگاه لیزر

نمودار واردات و صادرات دستگاه لیزر در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید دستگاه لیزر

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۳۰۰۰۰ عدد
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۸۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۳۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۶۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۸۰ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۵۰ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)