همکاری ایطرح و ویترین نت

د/اشتن کسب و کار شخصی یکی از رویاهای حرفه‌ای بسیاری از افراد در مسیر کاریشان است. اینکه خودشان برای نخصیص زمان و دانششان تصمیم گرفته و سود و زیان ناشی از آن را نیز به عهده بگیرند. در چند سال اخیر، بازار انواع کسب و کارهای کوچک بسیار رونق گرفته است. توجه به تولید بیشتر و سود بالاتر، باعث شده است افراد بیشتری تمایل دشته باشند تا وارد این فضا شده و روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

اما اولین گام برای شروع هر کسب و کاری، کسب مجموعه‌ای از اطلاعات دقیق و همه جانبه از بازار محصولات و خدماتی است که قصد ارائه آنها را دارید. اگر گام اول به درستی و دقت برداشته نشود، امکان شکست مجموعه و سرمایه‌گذاری شما بسیار بالا می‌رود.

  برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار ،توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار ، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.  مجموعه پارس رابین با بهره گیری از متخصصان در دپارتمان های تخصصی مطالعه فرصت سرمایه گذاری ، تحقیقات بازار ، طراحی مدل کسب وکار و سیستم سازی کسب وکار  قادراست بصورت کاملا کاربردی خدمات فوق الذکر را ارائه دهد.و همچنین برای کم کردن خطر ریسک خود در کارتان، نیاز به یک طرح توجیهی کارآمد دارید تا تمام ابعاد و مراحل را برایتان به شکل مستند، شرح دهد.

گام دوم بعد از پیدا کردن طرح توجیهی مناسب و مقتضی، تهیه دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار است. در این مرحله نیز شناخت و کسب آگاهی همه جانبه از دستگاه‌ها و تجهیزات حرف اول را می‌زند. زیرا ممکن است با خرید یک دستگاه غیرضروری و یا اشتباه بخش عظیمی از سرمایه، زمان و انرژی خود را از دست بدهید.

ویترین‌نت و ایطرح به منظور کاهش ریسک‌های احتمالی شروع کسب و کارهای جدید و نوپا و همچنین هرچه هموارتر کردن مسیر برای تولیدکنندگان، همکاری خود را شروع کرده‌اند.

طرح توجیهی چیست و چگونه می‌توان آن را تهیه کرد؟

همانطور که گفتیم شما برای شروع کار خود به یک “طرح توجیهی” نیاز دارید. گزارشی که توجیه‌ پذیری یک طرح را در ابعاد مختلف از قبیل بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد، گزارش طرح توجیهی و معادل واژه انگلیسی (Feasibility Study Report) نام دارد. طرح توجیهی ابعاد مختلف یک پروژه از قبیل بازار، فنی و مالی را بررسی می‌کند. مطالعه امکان‌پذیری یا ایجاد طرح توجیهی نخستین گام هر طرحی است. این کار به ‌منظور یافتن نقاط ضعف و قوت یک پروژه پیشنهادی یا یک تجارت موجود، تعیین منابع موردنیاز و چشم‌انداز موفقیت انجام می‌شود.

یکی از خدمات سایت ایطرح بررسی امکان‌سنجی پروژه‌های صنعتی و تهیه طرح توجیهی مطابق با چارچوب و ضوابط قوانین بانکی کشور و ادامه کار تا مرحله تامین مالی پروژه‌ها از سیستم بانکی کشور می‌باشد. مجموعه ایطرح جواب تمام سوالات شما را پیش از شروع می‌دهد و درواقع به زبان ساده به این سؤال پاسخ می‌دهد که آیا طرح شما ارزش صرف وقت، تلاش و منابع مالی را دارد یا خیر.ایطرح به شما کمک می‌کند تا باتوجه به هزینه، زمان، هدف و تمایلتان برای کسب و کار، بهترین طرح توجیهی را انتخاب کنید.

ویترین نت چطور به شما در این مسیر کمک می‌کند؟

طبعا شما برای شروع کسب و کار و تولیدات خود نیاز به یک سری از دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف دارید. داشتن اطلاعات معتبر درباره نحوه عملکرد انواع دستگاه‌ها، قیمت آنها از اطلاعات الزامی است که شما باید پیش از خرید دستگاه از آن باخبر باشید.

شما می‌توانید تمام مراحل پروسه خرید دستگاه‌ها و تجهیزات خود را به ویترین‌نت بسپارید. ارائه تمام اطلاعات فنی دستگاه‌ها، مقایسه هر دستگاه با مدل‌های مشابه و همچنین داشتن قیمت‌های به روز، جزو خدمات اصلی سایت ویترین‌نت است. درواقع مجموعه ویترین‌‌نت مرجع اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی است. مشاوران متخصص این مجموعه، علاوه بر ارائه اطلاعات فنی و تخصصی هر دستگاه، به شما کمک می‌کنند تا خرید هوشمندانه‌تر‌ و بهتری داشته باشید. در حال حاضر ویترین‌نت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در صنایع غذایی، صنایع بسته بندی و  کشاورزی و باغبانی فعالیت مستمر دارد و قصد دارد تا در آینده نزدیک تمام صنایع را پوشش دهد.

 

 

 

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)