گلوله

طرح تولید کربوکسی متیل سلولز

کربوکسی متیل سلولز از مهمترین اترهای سلولز می باشد و از سلولز به دست می آید ودر آب به صورت کلوئیدی در آمده و قابل حل می باشد و به عنوان غلیظ کننده و یا چسب و افزودنی مواد غذایی بکار برده می شود.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت کربوکسی متیل سلولز

طرح توجیهی تولید کربوکسی متیل سلولز: ۲۴۱۳۱۳۳۱

موارد مصرف و کاربرد کربوکسی متیل سلولز

فقط کافیست نیازهای مصرف کننده با ویژگی های C.M.C مشخص و آنالیز گردیده و گرید مناسب جهت مصرف مورد تقاضا مشخص گردد. لذا کاربرد این محصول فراوانی های صنایع بسیاری را به خود اختصاص داده است به طوریکه درحال حاضر مهمترین مصارف در صنایع مختلف به شرح ذیل می باشد: مصارف خوراکی، مصارف در مواد دارویی، آرایشی و شیمیایی، صارف در صنعت نساجی، مصارف در رنگ و رزین، مصارف در صنعت شوینده ها و صابون ها و …

اهمیت تولید کربوکسی متیل سلولز در کشور

این محصول به دلیل تولید در بسیاری از کشورهای دور و نزدیک استراتژیک به نظر نمیرسد و فقط می بایست توجیه اقتصادی آن مد نظر قرار گیرد و امکانات ازمایشگاهی مناسب جهت آنالیز و شناسایی گرید مورد نیاز مشتری تامین گردد و از طرفی مواد اولیه و افزودنی هایی وجود دارد که می بایست وارد گردد و در حال حاضر در داخل کشور تولید نمی گردد.

قیمت خط تولید کربوکسی متیل سلولز

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید کربوکسی متیل سلولز ، برابر با ۶۰۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت کربوکسی متیل سلولز

بودجه: بین ۴ تا ۸ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۰۰۰۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۰۰۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۱۵۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۳۵ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۶۷۹۴۰ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)