طرح تولید قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

محصولات تولیدی قطعات یدکی پر مصرف مورد نیاز صنایع مس و سیمان از جمله تولید ایمپلر فن های سانتریفوژ ،زنجیر انتقال کلینکر و مواد،باکت الواتور، رولیک نوار نقاله میباشد که به عنوان قطعات یدکی و هدایت کننده در صنعت سیمان و مس مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل عمده و پر مصرف بودن قطعات تولیدی که بیشتر به دلیل سایش های فراوان باید در دوره های مشخصی تعویض می گردد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

طرح توجیهی تولید رولیک نوار نقاله:غلطکهای زیر نوار نقاله رولیک: ۲۹۱۳۱۲۵۷
طرح توجیهی تولید انواع زنجیرهای کلینکر: ۲۹۱۳۱۲۸۰
طرح توجیهی تولید تجهیزات و قطعات یدکی فن های صنعتی: ۲۹۱۹۱۳۵۶

موارد مصرف و کاربرد قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

ایمپلر فن های سانتریفوژ: تشکیل شده از پره( پروانه فن) ،بک پلیت و مخروط فن می باشد که اجزاء اصلی فن صنعتی محسوب میشوند و جهت انتقال و تهویه هوای غبار آلود در فضای تولید سر پوشده کارخانه سیمان و مس مورد استفاده قرار می گیرد .
زنجیر انتقال کلینکر و مواد : جهت انتقال مواد و جابجایی مواد در پروسه تولید (آماده سازی و پخت مواد) سیمان و مس مورد استفاده قرار می گیرد.
اکت الواتور : این دستگاه به منظور جابجایی عمودی مواد و انتقال آن از یک نقطه به نقطه دیگر با ارتفاع بیشتر به کار برده میشود.مواد درون کاسه هایی که به سیستم بالا برنده ( زنجیر یا تسمه ) متصل است ریخته شده و در قسمت بالای نقاله تخلیه می گردد.
رولیک نوار نقاله : نقش محوری انتقال مواد را دارا می باشد، در واقع رولیک نوار نقاله غلطکهای زیر نوار نقاله رولیک می باشد که جهت انتقال مواد در صنایع سیمان و مس مورد استفاده قرار می گیرند .

اهمیت طرح تولید قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

صنعت مس که نقش مهمی در صنایع برق و الکترونیک ،ساختمان ،خودرو سازی و ….را دارا است و نیز صنعت سیمان جزء صنایع زیر ساختی کشور محسوب میشود از این رو تولید قطعات یدکی مورد نیاز صنایع سیمان و مس در واقع از اهمیت زیادی در کشور برخوردار میباشد.از طرفی با توجه به ذخایر غنی مس و همچنین سهولت تامین مواد معدنی جهت تولید سیمان در کشور لزوم اهمیت پرداختن به این صنایع به منظور ارز آوری به کشور بسیار مورد توجه خواهد بود

تجهیزات و ماشین آلات طرح تولید قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

دستگاه نورد
دستگاه تراش
فرز
دستگاه جوش
پرس برک
دریل رادیال
کاروسل
جرثقیل سقفی و …

قیمت خط تولید قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید قطعات یدکی صنایع مس و سیمان ، برابر با ۹۹۲۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی. 🙂

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی در حوزه صنایع فلزی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه مینمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت قطعات یدکی مورد نیاز صنایع مس و سیمان

بودجه: بین ۲ تا ۴ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۳۰۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۳۲۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۱۲۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۱۴ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۲۵۴۹۰ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)