تولید سینی یکبار مصرف دندانپزشکی

سینی یکبار مصرف یکی از اقلام پر مصرف در دندانپزشکی می باشد که در حجم عمده با بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می شود.
از سینی یکبار مصرف برای آماده کردن ست استریل ویژه بیمار به جهت معاینه یا درمان استفاده می شود.
تولید سینی یکبار مصرف توسط تولید کنندگان مختلفی در کارگاه های کوچک و بزرگ در نقاط مختلف کشور انجام می شود.
یکی از تولید کنندگان شناخته شده این محصول صنایع تولیدی زلال می باشد که سینی یکبار مصرف زلال را با کیفیتی مطلوب برای فروش عمده در کارتن های ۵۰ تایید و ۱۰۰ تایید در بازار عرضه می کند.سینی تولید شده توسط تولید کنندگان مختلف ضخامت های متفاوتی دارد.از همین جهت قیمت آنها نیز در بازار متفاوت از یکدیگر می باشد.

رسیور پلاستیکی

رسیور پلاستیکی PIP وسیله ای کلیوی شکل و مناسب برای استفاده در بخش عمومی بیمارستان، اتاق‌های عمل، اورژانس، درمانگاه‌ها، کلینیک های دندانپزشکی و… جهت قرار دادن انواع ضایعات درون آن میباشد.

این ظرف از پلی‌پروپیلن ساخته شده و قابل اتوکلاو کردن می‌باشد. در برابر اکثر اسیدها و حلال‌های رایج آزمایشگاهی مقاوم است. ظرفیت آن ۵۰۰cc بوده و به دو واحد سی سی(هر ۱۰۰cc) و اونس سیال (هر۴fl.oz) درجه بندی شده است.

این رسیور یکبار مصرف ( کیدنی دیش ) دارای لبه ای است که میتوان مایع را به راحتی از آن به بیرون هدایت کرد.

گالی پات پلاستیکی یکبار مصرف ظرف کوچک گردی است که معمولا در محیط های بیمارستانی، اتاق های عمل، دندانپزشکی ها و محیط های آزمایشگاهی کاربرد دارد.

جنس این ظرف معمولا از استیل، پلاستیک و یا سفال می باشد. از این ظرف برای نگهداری پماد، دارو یا پنبه هایی که به مواد ضدعفونی کننده آغشته شده اند و با نگهداری بتادین استفاده می شود.

این محصول به دو صورت وجود دارد

یک بار مصرف که بعد از استفاده همراه زباله های بیمارستانی دور ریخته می شود.چند بار مصرف که معمولا به دفعات استفاده می شود.این محصول دارای سایز های بزرگ و کوچک می باشد و یکبار مصرف بوده و بعد از استفاده دور ریخته می شود.

ویژگی های گالی پات پلاستیکی

ساخته شده از پلاستیک مرغوب

قابل استریل

مناسب جهت مصارف پزشکی و بیمارستانی

در دو سایز کوچک و بزرگ

لگن زیر بیمار یکبار مصرف بیمار

لگن زیر بیمار از نظر جنس و مدل دارای چندین نوع میباشد که از جنس پلاستیک، فلز و کاغذ فشرده تولید میشود که لگن یکبار مصرف کاغذی، بصورت یکبار مصرف مورد استفاده قرار میگیرد. لگن ها چندین مدل میباشند لگن های معمولی برای مدفوع و ادرار میباشد و همچنین برای ادرار ظرفهای مخصوصی تولید و عرضه شده است که به آنها لوله ادرار نیز میگویند که هم برای آقا و هم برای خانمها ظرف مخصوصی طراحی شده است. و همچنین لوله های ادرار نیز از جنس هایی مانند فلز، پلاستیک و کاغذی در بازار موجود میباشد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید ظروف یکبار مصرف بیمارستانی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک ظروف یکبار مصرف بیمارستانی با قابلیت عدم نشت مایعات: ۱۰۰۰۰۰۲۵۹

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید ظروف یکبار مصرف بیمارستانی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید ظروف یکبار مصرف بیمارستانی

در نمودار زیر تعداد واحدهای فعال تولید ظروف یکبار مصرف بیمارستانی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات ظروف یکبار مصرف بیمارستانی

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

 

فروش ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیمارستانی در کشور ایران به شیوه های مختلفی امکان پذیر می باشد زیرا این ظروف کاربرد زیادی دارند.از جمله کارایی های ظروف یکبار مصرف در کشور ایران در بیمارستان ها می باشد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به کار رفته شده در این مکان ها در انواع و اقسام مختلف چون کاسه، بشقاب، پیش دست و قاشق هستند که معمولا در بازار های ایرانی به طور عمده به فروش گذاشته می شوند.
خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار تولید ظروف یکبار مصرف بیمارستانی

ظرفیت تولید سالیانه : ۳۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۷۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۷۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳.۷ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱.۸ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۹ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)