طرح-احداث-کلینیک-1

طرح احداث کلینیک پزشکی

درمانگاه یا کلینیک به مؤسسه ای اطلاق می شود که به طور شبانه روزی بیماران سرپایی را برای درمان می پذیرد و در آن محل می توان موارد فوری یا نیازمند کمک های ویژه را حداکثر ۲۴ ساعت تحت نظر قرار داد و در صورت عدم بهبودی و داشتن مشکلات خاص و نیازمند به خدمات بیشتر، بایستی در طول این مدت هماهنگی لازم جهت اخذ پذیرش و اعزام به بیمارستان، در صورت لزوم فراهم گردد. درمانگاه ها بر حسب نوع فعالیت به درمانگاه های عمومی و تخصصی تقسیم می گردند. درمانگاه تخصصی مؤسسهای است به منظور ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در یکی از رشته های تخصصی پزشکی (نظیر درمانگاه تخصصی قلب و عروق و … ) و یا تشخیص و درمان یک یا چند بیماری مشخص (نظیر درمانگاه تخصصی بیماری دیابت و … ) که متخصصین رشته های مختلف در آن همکاری مینمایند و طبق ضوابط موضوع آیین نامه های مربوطه تأسیس می شود. درمانگاه و پلی کلینیک ممکن است ضمیمه بیمارستان یا زایشگاه یا آسایشگاه یا تیمارستان یا موسسات مشابه آن بوده و یا به طور مستقل عمل کرده و ضمیمه موسسه پزشکی دیگری نباشد، به هر حال مقررات مربوط به اداره و تأسیس آن درهر دو حالت تفاوتی ندارد.

ظرفیت خدمات سالیانه طرح احداث کلینیک پزشکی

طرح-احداث-کلینیک-10

معرفی خدمات طرح احداث کلینیک پزشکی

هدف از اجرای این طرح، احداث کلینیک تخصصی و ارائه خدمات پزشکی و درمانی در زمینه بیماریهای زنان و زایمان، دندان پزشکی، توانبخشی، رادیولوژی و آزمایشگاه و خدمات پزشکی اورژانسی و تزریقات و پانسمان و بیماری های قلب و عروق و عمومی به هموطنان میباشد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح احداث کلینیک پزشکی

۱. کد آیسیک نام کالا کلینیک و آزمایشگاه طبی سیار: ۳۴۱۰۵۱۲۳۳۲
۲. کد آیسیک نام کالا میز پری کلینیک لابراتواری دندانپزشکی: ۳۳۱۱۵۱۳۶۹۰

طرح-احداث-کلینیک-2

خلاصه بررسی اقتصادی طرح احداث کلینیک پزشکی

ظرفیت تولید سالیانه : ۰ تن
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۰ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۳۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۰ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۹۵ درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)