طرح تولید سینک ظرفشویی استیل (2)

طرح تولید سینک ظرفشویی استیل

سینک ظرفشویی یکی از لوازم اولیه و ضروری جهت نصب در آشپزخانه به شمار می رود. از آنجا که شستشوی ظروف و سایر وسایل به صورت روزانه انجام می شود، این محصول (به دلیل استفاده ی مداوم) در معرض استهلاک قرار دارد. همچنین تنوع در جنس (استیل، شیشه، گرانیت)، رنگ (سفید، مشکی و استیل) و مدل (توکار، روکار و زیر کورین) این کالا باعث شده که نقشی تعیین کننده در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد.

سینک ظرفشویی توکار یا روکار

برای انتخاب سینک متناسب با آشپزخانه منزلتان بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که کدام نوع سینک برای فضای شما مناسب‌تر است. ساده‌ترین مقایسه‌ای که می‌توان انجام داد مربوط به این است که تا چه اندازه زیبایی آشپزخانه‌تان برای شما اهمیت دارد. اگرچه عده‌ای عقیده دارند که از نظر طراحی، سینک‌های توکار جلوه زیباتری نسبت به مدل‌های روکار دارند، ولی عده‌ای هم مدل‌های روکار را بیشتر می‌پسندند، پس این مورد کاملا بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. البته از مزایای سینک توکار، می‌توان به سالم‌تر ماندن قسمتی از کابینت که پشت سینک قرار می‌گیرد اشاره کرد.

مزایای سینک های ظرفشویی استیل

۱. سینک های استیل مقاوم هستند.
۲. تمیز کردن این سینک ها آسان است.
۳. قیمت مناسبی دارند.
۴. امکان هماهنگی این نوع سینک با بیشتر دکوراسیون‌ها از جمله مدرن و کلاسیک وجود دارد.

طرح تولید سینک ظرفشویی استیل (4)

معایب سینک های ظرفشویی استیل

۱. امکان خراشیده شدن این سینک ها وجود دارد.
۲. اگر در شهری زندگی می‌کنید که آب سنگینی دارد، ممکن است دیده شدن لکه‌های آب برایتان آزاردهنده باشد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید سینک ظرفشویی استیل

۱. انواع سینک ظرف شویی : ۲۸۹۹۴۱۲۴۱۲
۲. سینک ظرف شویی یک لگنه : ۲۸۹۹۵۱۲۴۱۳
۳. سینک ظرف شویی دو لگنه : ۲۸۹۹۵۱۲۴۱۴

طرح تولید سینک ظرفشویی استیل (3)

فرآیند تولید سینک ظرفشویی استیل

برش مرحله اول فرآیند است در ایـن مرحلـه ورق از انبـار توسـط لیفتراک توسط رول گیر و جلوبر بسمت قیچی حرکـت نمـوده و در اندازه های معین ۱۰۷ × ۶۰ بریده می شـود . سـپس توسـط پـرس ۶۰۰تن هیدرولیک مرحلـه اول کشـش صـورت گرفتـه و فـرم لگـن تشکیل می شود . اندازه لگن ۱۴ × ۳۵ × ۳۵ سانتی متر است آنگاه به منظور ساخت سینی ایجاد شیارها و آرایش آنها به قسمت پرس ۳۲۰تن برده شده و در آنجا توسط پرس رایـش لازم روی سـینی سینک انجام می شود . قطعه دیگر بدین ترتیب بدسـت آمـده اسـت توسط یک دستگاه پرس ضربه ای سبک اطراف آن برش داده شده و قسمتهای غیر ضروری از قطعـه جداشـده و خمهـا و برگردانهـا تکمیل می شود . علاوه بر آن توسط پرس هیدرولیک ۶۰تن سوراخ فاضلاب ایجاد میگردد . بـه منظـور ایجـاد سـوراخ اتصـال زنجیـر سوراخ گیر دهانه فاضلاب از پرس ضـربه ای ۲۰تـن اسـتفاده مـی شود . در مرحله پایانی به
وسیله دستگاه خم کـن خمهـای دو سـر طولی سینک ایجاد می شود این عمل به دلیل هزینـه بـالای پـرس و قالب به جای آن از خم کن استفاده گردیـده و بـدین ترتیـب مقـدار متناسبی سرمایه گذاری کاهش می یابد .مارک زنی مرحلـه پایـانی ساخت سینک میباشد که هر کارخانـه مـارک خـود را بـه صـورت فلزی نصب می نماید . پس از انجام نصب مارک چوب کشی اطراف سینک برای حفظ تعادل آن انجام شده و سینک کنترل کیفی گردیده و آماده حمل به انبار محصولات برای ارسال به بازار می شود.

وضعیت واحد های فعال تولید سینک ظرفشویی استیل

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید کننده سینک ظرفشویی استیل در کشور به تفکیک استان آمده است .

طرح تولید سینک ظرفشویی استیل (1)

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)