طرح تولید قرص ماشین ظرفشویی

قرص‌های ماشین ظرفشویی به دو صورت فشرده و یا بسته بندی شده در بازار عرضه می‌شوند که وظیفه شستشو و ایجاد جلا در ظروف را دارا می‌باشند، این قرص‌های شوینده در انواع ساده یا چند فاز به بازار عرضه شده و استقبال خیلی خوبی نسبت به آنها از جانب مصرف کنندگان صورت گرفته است.قرص ماشین ظرف شویی بر اساس فرمولی تولید شده است تا به راحتی قادر به انجام عملیات شستشو باشد.
هر یک از قرص های ماشین ظرفشویی دارای مقادیر مشخص شوینده مناسب برای شستشوی یک میزان معین از ظروف می باشد. این قرص ها همچنین دارای پوشش مقاوم در برابر رطوبت و گرمای محیط هستند.اکثر قرص های ماشین ظرفشویی اغلب به گونه ای طراحی شده اند تا قابلیت استفاده در انواع آب ها را داشته باشند اما گاهی اوقات برای آب های خیلی سخت ممکن است به نوع خاصی از قرص ماشین ظرفشویی نیاز داشته باشید.

ترکیبات و شکل ظاهری قرص ماشین ظرفشویی

اکثر قرص های ماشین ظرفشویی به صورت مکعب مستطیل کوچک تولید شده و وارد عرصه بازار می شوند که باید آن ها را در محفظه مخصوص شوینده قرار داد.قرص ماشین ظرفشویی اغلب دارای چندین آنزیم می باشد که این آنزیم ها در شستشوی بهتر ظروف به شما کمک خواهند کرد.در صورت استفاده از قرص ظرفشویی نیازی ندارد تا در مورد کافی بودن میزان شوینده برای تمیزی بهتر ظروف نگران باشید زیرا این قرص ها دارای اندازه مشخصی هستند.
به دلیل وجود ترکیبات مختلف در قرص لکه های روی ظروف بهتر پاک خواهند شد و ظروف شما پس از شستشو براق خواهند شد.در مواقع استفاده از قرص ماشین ظرفشویی همواره توصیه می شود که ماشین ظرفشویی شما پر از ظرف باشد زیرا در صورتی که تعداد ظروف کم باشد قرص به هدر خواهد رفت.همچنین بهتر است از نصف کردن قرص ها خودداری کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از قرص به براق کننده ظروف و نمک نیاز نخواهید داشت.

طرح تولید قرص ماشین ظرفشویی 1

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید قرص ماشین ظرفشویی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

نام محصولکد آیسیک
قرص پاک کننده ظروف۲۴۲۴۵۱۲۳۵۶
شرح مختصری از فرآیند طرح تولید قرص ماشین ظرفشویی

فرآیند تولید بدین صورت است که ابتدا مواد اولیه به صورت پودر با یکدیگر ترکیب شده و سپس با استفاده از دستگاه پرس تبدیل به قرص می‌شوند. دانش اصلی در تولید این محصول، در بخش ترکیب مواد اولیه می‌باشد.
مواد شوینده مورد استفاده در ماشین‌های ظرفشویی و قرص‌ها معمولاً حاوی ترکیبات شیمیایی هستند که به آن‌ها سازنده گویند. این مواد به حذف یون‌های کلسیم و منیزیم در آب در طول فرآیند شستشو ادامه می‌دهند. فسفات‌ها، سیترات ها و پلی کربنات‌ها به کلسیم و منیزیم می‌چسبند و آن‌ها را رسوب می‌دهند. ترکیبات قلیایی موجود در قرص ظرفشویی نیز در فرایند شستشو از اهمیت بالایی برخوردارند. این مواد می‌توانند با چربی (روغن) واکنش دهند و آن‌ها را به ذرات کوچکتر محلول در آب تبدیل کنند سپس طی شستشو این مواد حذف شوند.

وضعیت بازار در ایران و جهان

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از ماشین‌های ظرفشویی در ایران و کشورهای همجوار، یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ها در زمینه تولید مواد شوینده می‌تواند تولید شوینده‌ها و دترجنت های مورد استفاده در فرآیند شستشوی اتوماتیک باشد. در سال‌های گذشته کشورهایی مانند ترکیه و چین سرمایه گذاری‌های زیادی در این زمینه انجام داده و برندهای مختلفی را روانه بازار کرده‌اند. اما علیرغم سود سرشار موجود در این زمینه و آینده روشنی که به دلیل رشد مصرف این مواد به مرور زمان برای مواد متصور هستیم .

وضعیت واحد های فعال تولید قرص ماشین ظرفشویی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید قرص پاک کننده ظروف در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید قرص ماشین ظرفشویی

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید قرص پاک کننده ظروف در کشور به تفکیک استان آمده است .

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید الیاف کربن

ظرفیت تولید سالیانه : ۴۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۷۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۷۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۳۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۵۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۵۷.۵ میلیارد تومان(بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۸.۶ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۵ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:
:

۵/۵ - (۲ امتیاز)