طرح تولید قلم سفید کننده دندان

قلم سفید کننده دندان، درست شبیه به یک مداد یا خودکار هست و درون این قلم، ژل مخصوصی برای سفید کردن دندان ها تعبیه شده است. اندازه این قلم به گونه ای هست که میتونید به راحتی در کیف یا جیب خود قرار دهید. این قلم های سفید کننده دندان کوچک، قابلیت این رو دارند که لکه های باقی مونده روی هر سطح دندان رو از بین ببرند و کمک می کنند تا رنگ دندان ها بهبود پیدا کنه و بسیاری از قلم های سفید کننده دندان بلافاصله بعد از یک بار استفاده، نتایج قابل قبولی رو به وجود میارن.

قلم سفید کننده دندان دارای چه ترکیبات و عناصری هست؟

پراکسید (Peroxide )، ماده فعال اصلی در اکثر محصولات سفید کننده بدون نسخه، از جمله قلم سفید کننده دندان هست. طبق اعلام انجمن دندانپزشکان آمریکا (ADA)، کاربامید پراکسید (carbamide peroxide) که در بسیاری از محصولات سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد، به پراکسید هیدروژن ( hydrogen peroxide ) و اوره تجزیه می شود و در نهایت این پراکسید هیدروژن هست که به عنوان یک عامل فعال، باعث سفید شدن دندان ها می شود.

یک محصول سفید کننده دندان، حاوی ۱۰ درصد کربامید پراکسید (carbamide peroxide) و تقریبا ۳.۵ درصد هیدروژن پر اکسید هست. در این ترکیب، پراکسید تجزیه شده و باعث میشه تا اکسیژن به مینای دندان برسه و باعث روشن تر و سفید تر شدن دندان ها میشه.

از دیگر ترکیباتی که در قلم سفید کننده دندان مورد استفاده قرار میگیره میشه به موارد زیر اشاره کرد:

گلیسیرین (glycerin)

کربوپول (carbopol)

هیدروکسید سدیم (sodium hydroxide)

مواد طعم دهنده

امروزه بسیاری از محصولات سفید کننده دندان در دسترس تمام افراد وجود داره و فقط براساس میزان و نوع مواد فعال، فرم و بسته بندی محصول و نحوه استفاده از آن متفاوت هستند و قلم سفید کننده دندان، یکی از این محصولات هست.

کد ایسیک مرتبطبا صنعت تولید مواد سفید کننده دندان

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد ایسیک مواد سفید کننده دندان : ۲۴۲۴۴۱۲۴۰۱
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید پرینتر سه بعدی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

کدد تعرفه گمرکی مواد سفید کننده دندان : ۳۳۰۶۹۰۰۰

وضعیت واحد های فعال تولید قلم سفید کننده دندان

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید قلم سفید کننده دندان در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات پرینتر سه بعدی

نمودار واردات و صادرات قلم سفید کننده دندان  در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

کدام انواع بلچیینگ در قلم سفید کننده دندان استفاده میشود؟

پروکسید کارباماید: پروکسید کارباماید (با غلظت ۱۸% که معادل ۶.۳% پروکسید هیدروژن است) فرمول اولین قلم سفید کننده دندانی است که در بازار ارائه شده است. علت به کار بردن این فرمول این است که این فرمول در بیشتر سیستمهای بر پایه تری استفاده میشود. این طراحی بر اساس تحقیقات صورت گرفته است.
پروکسید هیدروژن: انواع دیگر فرمول بلیچینگ در این محصولات، پروکسید هیدروژ است.

چه محصولاتی را انتخاب کنید؟

در گذشته بیشتر محصولات سفید کننده دندان دارای میزان بالایی سفید کننده بودند که همین امر موجب حساس شدن دندان‌ها می‌شد. اما امروزه محصولاتی که وجود دارند، متعادل سازی شده‌اند و خیلی کمتر چنین تاثیری دارند. بهتر است لاک‌های سفید کننده‌ای که دارای فلوراید و زایلیتول هستند، استفاده مکنید. این دو عنصر برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها و همچنین حساس شدن دندان بسیار موثرند.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید قلم سفید کننده دندان

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۳۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۳۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۴۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت :۲ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۷۰۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۷ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)