طرح تولید پمپ کلاچ خودرو

کلاچ وسیله‌ایست برای انتقال حرکت چرخشی از یک شفت به شفت دیگر. کلاچ در واقع یک وسیله قطع کردن و یا وصل کردن است که در سیستم‌های انتقال نیرو بکار می‌رود. اصولاً در سیستم‌های انتقال نیرو، توان و نیروی تولید شده در موتور برای استفاده به شکلی دیگر و یا استفاده در جایی دیگر نیاز به جابجایی و انتقال دارد. حال برای آنکه بتوان بر روی این انتقال نیرو کنترلی را اعمال کرد؛ ساده‌ترین راه استفاده از یک کلاچ است. تا هر زمان که نیاز به توقف انتقال نیرو باشد این عمل انجام پذیرد

کِلاچ (کِلاژ یا کِلاج) (به انگلیسی|Clutch) نام یکی از قطعات خودرو است. ریشه لغوی کلاچ یک کلمه انگلیسی به معنی اتصال است. لیکن معنی رایج آن به وسیله‌ای اطلاق می‌گردد که عمل اتصال یا قطع کردن را انجام می‌دهد.
کلاچ وسیله ای است که به کمک آن راننده هر زمان که بخواهد می‌تواند اتصال موتور را از جعبه‌دنده جدا نماید، بدین معنی که موتور روشن باشد بدون اینکه چرخ دنده‌ها در جعبه‌دنده بچرخند و خودرو حرکت نماید.

پمپ های کلاچ به منظور کاهش نیروی مورد نیاز برای گرفتن کلاچ و همچنین ایجاد قابلیت عملکرد حساس و دقیق سیستم کلاچ خودروهای سنگین به کار می روند. پمپ های کلاچ معمولاً در دو سایز ۳ و ۴ اینچ عرضه می شوند که این اعداد در واقع نشان دهنده اندازه قطر سیلندر باد پمپ کلاچ بر حسب اینچ می باشد.
انواع متنوع پمپ های کلاچ Elite با توجه ویژه بر حساسیت های عملکردی این محصول، با ضوابط کیفی بالا و مطابق با استانداردهای اروپایی در خطوط تولیدی تمام اتوماتیک تولید شده و کلیه پمپ های کلاچ تولیدی پیش از بسته بندی با تجهیزات پیشرفته تحت آزمون عملکرد قرار می گیرد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید پمپ کلاچ خودرو

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک پمپ کلاچ خودرو ۳۴۳۰۵۱۲۶۴۳

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید پمپ کلاچ خودرو

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید پمپ کلاچ خودرو

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید پمپ کلاچ خودرو در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات پمپ کلاچ خودرو

نمودار واردات و صادرات پمپ کلاچ خودرو در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.

در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)