طرح تولید چسب موش

تله های چسبی موش عموما صفحات کوچک کاغذی هستند که ماده ای فوق العاده چسبنده در بالای خود دارند.صاحبخانه ها می توانند آن ها را در راستای دیوارها یا در اماکن عمومی که موش ها تردد می کنند قرار دهند.وقتی موش یا جونده دیگر روی تله چسبی قدم می گذارد چسب آن را در جا نگه می دارد.تله های چسبی در مقایسه با دیگر تله های موش گیر نسبتا ارزان هستند.چسب دارای هیچ ماده شیمیایی نیست و بنابراین برای بچه ها و حیوانات خانگی خطرناک نخواهد بود.
تله موش کتابی یکی ازموثرترین روش ها برای به دام انداختن موش های بزرگ میباشد و براحتی قابل استفاده است. خطوط تعبیه شده برروی تله کتابی این امکان را ایجاد می کند تا مصرف کننده بتواند آن را به سهولت به اشکال مختلف درآورده و در مکان های گوناگون از آن استفاده نماید. از این محصول می توان در کارخانجات، منازل، آپارتمان ها، هتل ها، رستورانها، انباری ها استفاده نمود. روش استفاده: تله چسب موش رابه دقت بازکنید. درصورت لزوم، تله را از محل خطوط تعبیه شده خم کرده، به شکل دلخواه درآورید. در صورت امکان میتوانید جهت تسریه در گرفتن جانور در مرکز تله یک تکه تن ماهی قراردهید. آن را درمحل تردد موش ها گذاشته و پس ازبه دام افتادن موش، آن را درسطل زباله بیاندازید.
چسب موش از رزین های صنعتی ساخته شده و پایه حلال می باشد و برای به دام انداختن موش ها در منزل کاربرد دارد.
با چسب موش از شر موش ها آسوده خاطر می شویم و دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خطر ناک یا روش های قدیمی که زحمت های فراوانی داشتند نمی باشند.

ویژگی های چسب موش

بر خلاف سموم کشنده موش، استفاده از تله چسبی باعث آلودگی خاک و آب های سطحی و زیرزمینی نمی شود.
این محصول سازگار با محیط زیست است.
برای انسان و به ویژه کودکان کاملا بی خطر است.
چسب موش تیوبی بسیار قوی بوده و در مجاورت هوا خشک نمی شود.
از این محصول می توان برای به دام انداختن سایر حشرات خزنده استفاده نمود.

چسب موش تیوپی

نوع دیگری از چسب موش ها به صورت تیوپی هستند که مقداری از آن ها را بر روی کارتن ها و سرامیک ها و محل عبور و مرو موش ها قرار می دهیم و در همان محل طعمه قرار می دهیم مثل تن ماهی یا بادام زمین با گردو یا عذاهای چرب و شیرین و بعد از اینکه در این منطقه موش گیر افتاد سریع از محل خارج و به سطل زباله بیندازید این چسب ها در مجاورت هوا بسیار سریع خشک نمی شوند و غیرقابل اشتعال خواهند بود و در بسیاری از موارد برای به دام انداختن مارمولک ها و سایر حشرات نیز بسیار مهم می باشند و کاربرد خواهند داشت باید در ابتدای شب و در محلی خیس و نمناک استفاده شود

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید چسب موش

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک چسب موش ۲۴۲۱۴۱۲۵۶۴

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید چسب موش

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی چسب موش ۳۸۰۸۹۹ میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید چسب موش

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید چسب موش در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات چسب موش

نمودار واردات و صادرات چسب موش در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید چسب موش

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۲۵ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۶۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۴ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳ میلیارد
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۸۰۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۴ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)