طرح تولید کلیدها و پریزها و قفلهای هوشمند خانگی

طرح تولید کلیدها و پریزها و قفلهای هوشمند خانگی

اگر چه اصطلاح کلید هوشمند اغلب با این کلیدهای خودرو مرتبط است، هر نوع کلید که از فن آوری های دیجیتال یا RFID برای هر دو سیستم سیگنالینگ یا اطلاعات استفاده می‌کند ممکن است کلید هوشمند نامیده شود. انواع مختلفی از کلیدهای هوشمند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌تر طراحی می‌شوند که می‌توانند اطلاعات بیشتری را برای دستگاه‌هایی که هر روز از مردم استفاده می‌کنند نگه دارند. برخی از کارهایی که در سیستم‌های هوشمند انجام می‌شود، با پیشرفت‌های دیگری مانند سیستم پرداخت بدون تماس Apple Pay است که راه‌های تجارت الکترونیکی را تغییر می‌دهد. یک کلید هوشمند یک اصطلاح وسیع است که احتمالاً در دنیای فردا بیشتر به وجود می‌آید، زیرا تکنیک‌های امنیتی هوشمند مانند بیومتریک و رمزگذاری جایگزین سیستم‌های قفل و کلید فیزیکی قدیمی می‌شوند.
حفظ امنیت آپارتمان‌های مسکونی، محیط کار و مراکز تفریحی ورزشی در دنیای مدرن امروزی کار سختی نیست و شرکت‌های تولیدی بسیاری پا به این عرصه گذاشته و با تولید قفل و کلید دیجیتال و درب‌های ضد سرقت در کنار دوربین‌های مداربسته امنیت را به همراه تکنولوژی‌های روز دنیا ارائه می‌کنند.

ویژگی‌ها

قفل دیجیتال به هنگام بسته شدن در، به صورت خودکار قفل می‌شود. اگر قفل الکترونیکی به ریموت کنترل مجهز شود می‌توان از آن به عنوان مجوز از طرف منشی مستقر در خارج از اتاق و یا فرد داخل اتاق استفاده کرد. این امکانات، قفل‌های دیجیتال را به ایده آلی برای کنترل و انجام عبور و مرور اداری تبدیل کرده‌اند
همچنین، قفل دیجیتال معمولاً روی انواع درهای چوبی و ضد سرقت قابلیت نصب دارد. به شرطی که ضخامت در حداقل ۳.۵ تا ۹ سانتی متر و بائو (فاصله لبه در تا قفل) آن حداقل ۱۲ سانتی متر باشد. اکثر قفل‌های هوشمند دیجیتال با ریموت کنترل سازگار هستند، دو صفحه فلزی محکم و بزرگ زیر صفحات داخلی و خارجی قفل را پوشش می‌دهند و با پیچ کاملاً بـه یکدیگر کلاف شده‌اند، در این حالت مقاومت در، در قسمت قفل چندین برابر می‌شود، اگر قفل دیجیتال آسیب ببیند آژیر آن به صدا درمی آید و سیستم ورود آن به مدت یک دقیقه از کار می افتد و در صورت باز ماندن در، قفل دیجیتال مرتب هشدار می‌دهد

انواع دسترسی

اکثر مدل‌های قفل هوشمند دیجیتال دارای دو سیستم دسترسی هستند که به صورت، رمزی و اثرانگشتی، رمزی و کارتی، رمز و کلید؛ همچنین قفل دیجیتال انحصاری که سامسونگ از آن بهره برده با طراحی ویژه قفلی با ۳ سیستم دسترسی (رمز، کارت و اثرانگشت) طراحی شده است. در این حالت به راحتی می‌توان قفل‌های دیجیتال را جایگزین قفل‌های الکترونیکی قدیمی کرد و در صورت گم شدن کارت یا کلید مغناطیسی به راحتی می‌توان کارت یا کلید مغناطیسی مفقودشده را از کار انداخت.

تولید پریز برق

تولید پریز برق،  کلید و پریز ها یکی از قطعات کوچک و کاربردی در صنعت برق می‌باشند که انواع مختلفی هم دارند مثل: کلید و پریز های هوشمند، کلید و پریزصنعتی، ریزهای سیار، پریزهای رو کار و غیره.
پریز یکی از محصولات تجهیزات انتقال برق است که خروجی جریان برق را به صورت ایمن در اختیار ما قرار می‌دهند وسیله‌ای است برای اتصال سیم‌ها که براساس حفاظت دسته بندی می‌شوند.

قفل‌های دیجیتالی

امروزه در استفاده از قفل‌ها نسبت به گذشته تغییرات فراوانی به وجود آمده است. از آن جا که میزان نیاز به سطح امنیت امروزه بسیار ضروری‌تر از قبل شده است. بنابراین برای برقراری این امنیت به قفل‌های جدیدی هم نیاز داریم زیرا قفل‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند دارای تکنولوژی ساخت بسیار ساده‌ای بوده‌اند و از ایمنی خاصی برخوردار نیستند. از این رو توسط پیشرفت‌های فراوانی که در زمینه‌های لوازم الکترونیکی به وجود آمد، قفل‌های جدید به نام قفل‌های دیجیتالی تولید شدند که بسیار میزان امنیت آن‌ها بالا می‌باشد و استفاده از آن‌ها در اماکنی که از لحاظ امنیتی مورد اهمیت می‌باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع قفل‌های دیجیتالی

در قفل‌های دیجیتالی می‌توان به قفل های کارتی اشاره کرد. از این نوع قفل‌های دیجیتال به وفور در هتل‌ها برای برقراری امنیت مسافران استفاده می‌شود. در این نوع از قفل‌ها یک سیستم دیجیتالی قرار دارد که می‌تواند کارت‌های هوشمند باز کنندهٔ قفل را شناسایی کند و در صورت معتبر بودن کارت قفل را باز می‌کند.
نوع دیگری از این قفل‌های دیجیتالی قفل های رمزی هستند که از یک سیستم دیجیتالی رمز نگار بهره می‌برند. کلیدهایی که قادر به باز کردن این گونه قفل‌ها می‌باشد در واقع یک پین کدهایی است که به سیستم امنیتی آن تعلق می‌گیرد. برای باز کردن این قفل‌ها تنها کافی است که کد مربوطه را از طریق کیبورد و یا صفحه نمایش وارد کنید. بنابراین باید رمزهای این قفل‌ها از چشم سایر افرادی که مجاز به باز کردن قفل نیستند مخفی بماند. به همین علت در این نوع از سیستم‌های دیجیتالی امنیتی قابلیتی قرار داده شده تا افراد بتوانند در صورت وجود افراد دیگر برای حفظ امنیت پین قفل، ابتدا یک سری رمز اشتباه را وارد کرده و به دنبال آن پین اصلی را وارد کنند و یا پین اصلی را وارد کرده و به دنبال آن از چندین عبارت دیگر در ادامهٔ پین استفاده کنند. در این صورت افرادی که در اطراف وجود دارند به هیچ وجه نمی‌توانند رمز قفل را شناسایی کنند و نیز شما قادر خواهید بود که قفل را در چنین شرایطی باز کنید. یکی دیگر از برتری‌هایی که سبب بالا رفتن امنیت قفل‌های الکترونیکی و یا دیجیتالی می‌شود، سیستم‌های ورودی دوبل اثر انگشت و رمز در قفل‌های دیجیتال است که می‌توان برای افزایش میزان امنیت قفل‌های استفاده شده خود آن را فعال کرد. در این سیستم‌ها برای باز کردن قفل تنها وارد کردن رمز و پین مربوط به قفل کافی نیست و باید برای باز کردن قفل دیجیتالی مورد نظر از پین مورد استفاده برای قفل و نیز اثر انگشت مجاز به طور هم زمان استفاده کرد. یک نوع دیگری از سیستم‌ها وجود دارد که به سیستم‌های ورودی دوبل کارت و رمز معروف هستند. این نوع سیستم‌ها هم قابلیت فعال شدن به روی قفل‌های دیجیتالی را دارند. در این صورت برای باز کردن قفل مورد نظر هم به کارت‌های معتبر ارائه شده برای قفل دیجیتال نیاز است و هم به یک رمز که برای این سیستم امنیتی در نظر گرفته شده. به این صورت باز کردن قفل‌های دیجیتالی به صورت غیر مجاز تقریباً ناممکن می‌شود و میزان امنیت آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین به راحتی توسط این قفل‌ها می‌توانیم ایمنی اماکن و نیز حتی اجسامی هم چون گاوصندوق‌ها را افزایش دهیم.

ظرفیت تولید سالانه

ظرفیت اسمی ۵۰۰۰ عدد انواع قفل‌های هوشمند خانگی در سال و ظرفیت عملی معادل ۴.۵۰۰ عدد انواع قفل‌های هوشمند خانگی در سال ظرفیت اسمی ۵۰.۰۰۰ عدد کلید و پریز لمسی در سال و ظرفیت عملی معادل ۴۵.۰۰۰ عدد کلید و پریز لمسی در سال

میزان سرمایه مورد نیاز طرح تولید کلیدها و پریزها و قفلهای هوشمند خانگی

بودجه: بیش از ۱۵ میلیارد تومان
نام محصول: طرح تولید کلیدها و پریزها و قفلهای هوشمند خانگی
مساحت زمین: ۷۰۰۰ متر مربع
ظرفیت تولید: ظرفیت اسمی ۵۰۰۰ عدد انواع قفل‌های هوشمند خانگی در سال‌های هوشمند خانگی در سال ظرفیت اسمی ۵۰.۰۰۰ عدد کلید و پریز لمسی در سال
نرخ برابری دلار: ۱۴۰۰۰۰ ریال
زمان برگشت سرمایه گذاری اولیه: ۳ سال
قیمت ماشین آلات تولید طرح تولید کلیدها و پریزها و قفلهای هوشمند خانگی: ۵۱۲۰۰ میلیون ریال
نرخ بازده داخلی: ۳۲.۲۹%
سرمایه ثابت: ۱۴۳۲۰۰ میلیون ریال
سرمایه در گردش: ۸۸۰۰ میلیون ریال
سرمایه کل: ۱۵۲۰۰۰ میلیون ریال

امتیاز