تولید لیوان چای دار کاغذی

لیوان کاغذی چای دار نوعی از لیوان کاغذی است که چند سالی است وارد بازار شده است و با هدف صرفه جویی در وقت شاغلین مورد استفاده قرار میگیرد. در انتهای این نوع لیوان نوع خاصی از چای سیاه و یا سبز قرار دارد که برای دم کشیدن آن تنها کافی است مقداری آب جوش به آن اضافه شود تا بتوان در کمتر از دو دقیقه یک چای داغ و لذیذ داشته و از میل نمودن آن لذت ببرید.
این محصول مورد تایید بسیاری از سازمانهای بزرگ بهداشت و سلامت دردنیا میباشد و بهترین جایگزین برای چای کیسه ای و لیوان های یک بار مصرف پلاستیکی است که همواره صحبت از سرطان زا بودن و عدم رعایت بهداشت در تولید آنها میباشد . قیمت این محصول بسیار پایین بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن شما میتوانید تنها با اضافه کردن آب جوش به لیوان ،چای یا دمنوش مورد نظر خود را میل نمایید . همچنین امکان چاپ و تبلیغات روی لیوانها برای ادارات و کسب و کار شما وجود دارد.

مزایای استفاده از لیوان کاغذی چای دار

بسیاری از افرادی که شاغل هستند لازم دارند تا در صبح به سرعت حاضر شده، صبحانه را میل نموده و عازم محل کار خود شوند. دم نمودن چای یکی از وقتگیر ترین اعمالی است که هر صبح می تواند زمان زیادی را از شاغلین بگیرد از این رو بسیاری از شاغلین در حال حاضر از لیوان کاغذی چای دار استفاده می کنند این کار سبب می شود تا برای آماده شدن چای تنها دقایقی صرف جوش آمدن آب کرده باشید و در مدت زمان کوتاهی صبحانه خود را به همراه چای تازه دم میل نموده و پس از آن به محل کار خود روید.
مقایسه این محصوا با تی بگ یا همان چای کیسه ای :
۱- وزن چای تی بگ ۲ گرم است ولی در این محصول ۱.۳. ۰.۷ گرم صرفه جویی – هر گرم چای ۱۷ تومان قیمت دارد.
۲- سریع تر و آسان تر

فرایند تولید لیوان کاغذی چای دار

ابتدا کاغذ خام در قالب رول های بزرگ توسط دستگاهی بصورت یک طرفه و دوطرفه روکشی از جنس پلی اتیلین به خود می گیرد و سپس توسط چاپگرهای مخصوص و بهداشتی مورد چاپ قرار می گیرد و بعد از پروسه چاپ توسط قالب های مخصوص برش خورده و جدا می گردد و در دستگاه تولید قرار میگیرد و در یک پروسه کاملا اتوماتیک تبدیل به لیوان کاغذی می شود .
اضافه شدن دمنوش
لیوان های تولید شده وارد دستگاه جدیدی شده و چای یا دمنوش مورد نظر به مقدار مشخص و کافی در هر لیوان قرار میگیرد و توسط امواج اولتراسونیک یک عایق بهداشتی تور مانند در کف لیوان به روی مواد مورد نظر قرار میگیرد و بدین ترتیب لیوان کاغذی چای دار تولید می شود.

مشخصات دستگاه تولید لیوان چای دار ۶ لاین

طول دستگاه ۵ متر
عرض دستگاه ۲/۳۰ متر
ارتفاع حدود ۲ متر
سرعت ۶۰۰ لیوان در ساعت
برق ۳ فاز

در این دستگاه دیگر مشکلات سیستم های دوار را نخواهید داشت و به راحتی و با سرعت بیشتر میتوانید لیوان کاغذی چای دار تولید کنید و برای هر ۳ دستگاه ۶ خط فقط به یک اپراتور جهت پر کردن مخزن مواد اولیه احتیاج دارید .سیستم اتوماتیک دستگاه تولید لیوان کاغذی چایدار بسیار هوشمند است و در مواقع ضروری به صورت خودکار دستگاه را به حالت استندبای برده و زنگ هشدار به صدا در می آید .
همچنین به سیستم آمار هوشمند تولید مجهز شده و شما می توانید آمار دقیقی از تولید به صورت روزانه و هفتگی از دستگاه دریافت کنید .وزن (چای ، دمنوش ، کافی و …) در این دستگاه به راحتی قابل تنظیم بوده و بسیار دقیق و منظم عمل می کند . سرعت دستگاه های دوار در بهترین حالت ۷۰۰ لیوان در ۱۲ ساعت کاری میباشد در حالی که در دستگاه تولید لیوان چایدار خطی هر خط می تواند ۱۲۰۰ لیوان چایدار را در همین زمان آماده کند و با توجه به ۶ خطی بودن این دستگاه شما در همین زمان ۷۲۰۰ لیوان آماده دارید.

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید لیوان چای دار کاغذی

برای واردات کاغذ لیوان، مجوز وزارت بهداشت لازم است. معمولاً چنانچه مجوزهای سازمان های مسئول مواد خوراکی و دارویی وجود داشته باشد، در داخل راحت تر می توان مجوز گرفت. بعضی از مواقع سازمان های مسئول داخلی برای صدور مجوز ورود ممکن است چنین مجوز صادره کشور مبدائ را مطالبه نمایند. در مورد کاغذ و لیوان کاغذی یا مقوایی که کلاً در فصل ۴۸ جدول تعرفه ضمیمه کتاب مقررات صادرات و واردات طبقه بندی می شود، عرض کاغذ، به صورت رول یا ورق، نوع جنس، آغشتگی،… لازم است تا بتوان تعرفه آن را معلوم نمود.
در کتاب تعرفه HS ، کالاها به نام ذکر شده اند. ۳ نوع دم کردنی معروف یعنی قهوه مشمول ردیف ۰۹۰۱، چای مشمول ردیف ۰۹۰۲، و ماته مشمول تعرفه ۰۹۰۳ می باشد که بر اساس نوع عرضه و بسته ای به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند که حقوق ورودی آن ها ذکر گردیده است.

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید لیوان چای دار

ظرفیت تولید سالیانه : ۷۰۰۰۰۰۰ عدد در سال
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۴۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱.۲ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳۰۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۰ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۳ امتیاز)