طرح احداث شرکت حمل و نقل زمینی

حمل‌‌ و نقل‌ زمینی که از شاخه های حمل ونقل بین الملل است انواع گوناگونی دارد که در کشورمان و سایر کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش این نوع حمل و نقل محموله به وسیله تریلی‌های و همچنین کامیون‌ها، با استفاده از ناوگان‌های زمینی و ریلی، به یک امر طبیعی تبدیل شده است. مدت‌هاست که بیشتر محصولات کشورمان از مبدا ترکیه و چند کشور اروپایی دیگر، با استفاده از روش حمل و نقل زمینی به مقاصد گوناگونی مانند کشورهای سی آی اس CIS فرستاده می‌شود.
از نکات بسیار مهم در زمینه حمل‌ و نقل‌ به روش زمینی می‌توان به صدور بارنامه و اهمیت ویژه آن اشاره کرد. این بارنامه از مواردی چون مشخصات و آدرس فرستنده، آدرس گیرنده، مبدا ارسال مشخصات، نوع، اندازه، تعداد و وزن کالا، هزینه کرایه مسیر و همچنین مقصد دریافت کالا تشکیل شده است. این بارنامه‌ها باید ۳ نسخه داشته باشند و این ۳ نسخه در اختیار متصدی حمل‌ و نقل زمینی، گیرنده و فرستنده قرار بگیرند. در نهایت هم بارنامه‌ها باید توسط هر ۳ طرف امضا شود.

انواع حمل و نقل زمینی

استفاده از شیوه حمل و نقل زمینی به عوامل متعددی وابسته است که در زمان برنامه ریزی جهت ترانزیت کالا باید آنها را در نظر گرفت. در یک نگاه کلی می­توان انواع حمل و نقل زمینی را در سه روش کلی خلاصه کرد.

۱.حمل و نقل جاده ای

حمل نقل جاده ای عموما با استفاده از وسایل نقلیه ای چون کامیون، تریلی،و برای مسافران اتوبوس می باشد.
حمل و نقل کالا از طریق راه های آسفالت صورت می­گیرد که بوسیله نقاط شهری یا روستایی به یکدیگر متصل شده اند.
مزیت های استفاده از راه های جادهای شامل انعطاف پذیری در انتخاب مسیر، سریع و ارزان بودن آن است و بسیاری از افراد این شیوه حمل و نقل را به دلیل سرعت بالا در نقل و انتقال و همچنین ارزان بودن نسبت به سایر روش ها انتخاب می­کنند.

۲.حمل و نقل ریلی( راه آهن)

همانطور که در مباحث پیشین گفته شد، استفاده از روش حمل و نقل ریلی چندان مرسوم نیست و انتخاب آن وابسته این است که مسیر های مشخصی برای راه آهن ترسیم شده باشد.
اما در مواقعی که این امکان وجود داشته باشد، استفاده از راه آهن جهت حمل و نقل مسافر یا کالا بسیار مناسبت تر از راه های جاده ای است.
به دلیل اینکه واگن های قطار امکان حمل بار های سنگین تر از مثلا یک تریلی را دارند و زمانی که مسیر هموار باشد سرعت انتقال نیز بالاتر است. از مزایای دیگر حمل و نقل ریلی ارائه خدمات قابل اعتماد و گسترده به صاحبین بار می باشد.

۳.حمل و نقل زمینی- آبی

از این روش برای انتقال مقادیر زیادی بار و یا تعداد زیاد مسافر استفاده میشود.
جابجایی کالا و یا مسافران از وسایل حمل و نقل دریایی به وسایل زمینی گاها موجب خساراتی می­شود اما این روش یک شیوه بسیار موثر در نقل و انتقال کلا از نقاطی است که اماکن نقل و انتقال یک طرفه وجود ندارد.

حمل و نقل زمینی از چه طریقی انجام میشود

در بسیاری از کشور ها حمل و نقل زمینی از مقبولیت بیشتری برخوردار است. شیوه های دیگر حمل و نقل که شامل حمل و نقل دریایی و هوایی می­شود که به دلیل هزینه های زیاد از محبوبیت کمتری نسبت به شیوه حمل و نقل زمینی برخورداراند.
همانطور که گفته شد کهن ترین روش برای حمل بار و محمولات تجاری به خارج از مرزهای یک کشور ، روش زمینی میباشد. در این روش حمل بار از مسیر های جاده ای و ریلی انجام می­گیرد.
در روش حمل بار به شیوه جاده ای، محموله­ ها بوسیله ماشین های باری، کامیون ها، تریلی ها و… از نقطه مبدا به مقصد منتقل می­شوند. در این روش همانطور که گفته شد مانند سایر روش ها «بارنامه» صادر می­شود.
در روش حمل و نقل ریلی نیز محموله ها از طریق خطوط راه آهن به سمت مقصد روانه می شوند، اما باید به خاطر داشت که به دلیل عدم کسترده گی خطوط ریلی در برخی از کشورها( مانند کشور خودمان) این شیوه از حمل و نقل چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد.
به هر حال باید یادآور شد که اگر مسیر مبدا به مقصد شما بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر باشد و زمان فاکتور مهمی در جابجایی کالای شما نباشد ، استفاده از حمل و نقل ریلی گذینه بسیار مناسبی است.
در انتخاب گذینه حمل و نقل زمینی نیاز به وجود زیر ساخت هایی است که این نوع از حمل و نقل را ممکن می­کند.
وجود شبکه های بزرگراهی و جاده های محلی
دسترسی به شبکه های ریلی در همه نقاط
وجود زیر ساخت ها و لوازم مورد نیاز در راه سازی
ایمنی جاده ها و استاندارد لازم در راه سازی

مزایای حمل و نقل زمینی چیست؟
نیاز به سرمایه‌گذاری کمتر

ازآنجاکه هزینه‌ی تمام‌شده حمل کالا به روش زمینی برای مشتری بسیار کم‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر از سایر روش‌هاست، بیشتر افراد این روش حمل‌ونقل را نسبت به سایر روش‌ها مورداستفاده قرار می‌دهند.

حمل درب تا درب

مزیت وبرتری دیگر این روش امکان بارگیری کالا از درب انبار یا کارخانه مبدأ و تخلیه کالا درب کارخانه یا انبار مقصد می‌باشد. با این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای حمل کالا تا انبار موردنظر نیست.

ارائه خدمات حمل‌ونقل در تمام مناطق

برای حمل کالا تا منطق روستای و یا مناطقی که فاقد سایر دسترسی‌های حمل‌ونقل مانند ریلی و یا هوایی هستند از روش حمل و نقل زمینی استفاده می‌کنند. شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز جهت جلب بیشتر رضایت مشتری و ارائه خدمات بهتر امکان حمل‌ونقل کالا حتی تا مناطق مرزی را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است.

مزایای حمل و نقل زمینی
انعطاف‌پذیری نسبت به سایر روش‌ها

همانطور که می بینید، حمل و نقل از طریق وسایط نقلیه سنگین مانند کامیون ها در مقایسه با دیگر روش های حمل و نقل انعطاف پذیری بیشتری دارد. چه از نظر سهولت در شیوه های بارگیری و تخلیه و چه از نظر توانایی انطباق با شرایط جاده (مانند شرایط آب و هوایی و ترافیک)، حمل و نقل زمینی قطعا تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.
حمل و نقل زمینی به طور فزاینده ای از مزایای ابزارهای پیشرفته و فن آوری استفاده می کند که موجب کارآمدی بیشتر این روش حمل می شود. این تکنولوژی این شرکت ها را به پیشرفت های منطقی و غیرقابل انکاری رسانده است، بویژه در ارتباطات و نظارت بر وضعیت حمل کالا بطور لحظه ای (مانند گیرنده های GPS که بروی کامیون های حمل بار نصب می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا در هر لحظه موقعیت محموله خود را ببینید).

مناسب حمل کالا در فواصل کوتاه جاده‌ای

برای حمل کالا در فواصل کوتاه جاده‌ای و یا درون‌شهری، حمل و نقل زمینی بهترین انتخاب برای جابه‌جایی کالا می‌باشد. علاوه بر این باعث کاهش هزینه‌های جابه‌جایی و ارسال کالا نیز می‌شود.

امنیت بیشتر در حمل‌ونقل

این مدل حمل‌ونقل امنیت و سلامتی بیشتری در حمل کالاهایی مانند اثاثیه منزل و اقلام شکستنی دارد. به همین دلیل در حمل این نوع کالا چه در مسافت‌های کوتاه، چه فواصل طولانی از این روش حمل‌ونقل استفاده می‌کنند.

سرعت در جابه‌جایی

سرعت انتقال کالا در این روش بسیار بیشتر از روش‌های حمل‌ونقل ریلی و دریایی است. چون در این مورد صاحبان کالا مستقیم با شرکت حمل‌ونقل و یا راننده در ارتباط هستند. امور تخلیه، انتقال کالا و بارگیری بسیار سریع‌تر انجام می‌پذیرد.

صرفه‌جویی در هزینه بسته‌بندی

در مقایسه با دیگر شیوه‌های حمل‌ونقل، روند بسته‌بندی در حمل‌ونقل جاده‌ای پیچیدگی‌های کمتری دارد. برای حمل کالا به‌صورت جاده‌ای و زمینی نیاز به بسته‌بندی کمتر بوده و یا اصلاً نیازی به بسته‌بندی وجود ندارد.

کامیون حمل کالا به‌صورت شخصی

از دیگر مزیت‌های حمل و نقل زمینی برای شرکت‌ها و یا تجار بزرگ این است که می‌توانند کامیون حمل کالای شخصی خود را داشته باشند. در این صورت بدون کوچک‌تری تأخیر و مشکلی می‌توانند اقلام خود را برای فروش به شهرها ارسال کنند.

واسطه‌ی شیوه‌های دیگر حمل‌ونقل

درنهایت در همه انواع حمل‌ونقل بین‌المللی از جاده‌ها نیز استفاده می‌شود. حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یک واسطه‌ی اصلی بین حالت‌های دیگر حمل‌ونقل مانند حمل‌ونقل ریلی، دریایی و هوایی است. به این دلیلی که کالاهای ارسال باید تا محل بارگیری کشتی و یا قطار توسط کامیون‌ها حمل شوند.

انواع وسایل مورد استفاده در حمل و نقل زمینی

وسایل حمل و نقل زمینی شامل خودرو ها، کامیون ها، تریلی ها، قطار، اتوبوس ها و غیره می باشد، که استفاده از نوع وسایل بر حسب عواملی همچون زمان، وزن و نوع کالا و اقلام متغیر می باشد. برای مثال زمانی که کالای مورد نظر مواد فاسد شدنی است، از وسایلی استفاده می شود که یخچال داشته باشند.

چه کالاهایی با حمل و نقل زمینی وارد ایران می‌شوند؟

واردات کالا از مرز های زمینی از کشور هایی چون اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، ترکیه،بلغارستان، سوئیس، دانمارک و…انجام می گیرد. این کالاها شامل موارد ریر میشود:
• ترنسمیترهای فشار و هوا و سیستم‌های آنالیزور هوا
• سولوشن و پمپ‌های وکیوم
• سیستم‌های کنترل دبی سیالات و کالاهای ابزار دقیق مانند لول گیج، فلومتر.
• شیرهای صنعتی، مانند بال ولو، گلوب ولو و سایر تجهیزات
• سیلندر پیستونی، کمپرسورهای اسکرو، کمپرسورهای فشار

الزامات حمل و نقل زمینی چیست ؟

یکی دیگر از اساسی ترین موضوعاتی که باید در رابطه با روش حمل و نقل زمینی در رابطه با آن صحبت کنیم و آن را به دقت مورد بررسی قرار دهیم، الزامات مربوط به این نوع حمل و نقل است. حمل و نقل زمینی کالا نیز مانند بسیاری دیگر از مباحث دیگر دارای الزمات بسیار مهمی میباشد که افراد باید قبل از استفاده از این روش، آگاهی های لازم را در رابطه با این موضوعات بدست آورند تا میزان ضرر و زیان و خسارت های احتمالی آنان در آینده کاهش پیدا کند و بتوانند میزان سود دهی خود را افزایش دهند.
یکی از اولیه ترین و اساسی ترین الزاماتی که می توان در رابطه با حمل و نقل زمینی آن را معرفی کنیم، بارنامه الکترونیکی است. در بارنامه باید تمامی مشخصات زیر به طور کامل قید شود تا این برگه دارای اعتبار قانونی باشد و سندیت پیدا کند:
اندازه و وزن محموله
نوع کالای ارسالی
نرخ کرایه حمل و نقل محموله
نشانی و مشخصات ارسال کننده بار
نشانی و مشخصات سفارش دهنده بار
نقطه مبدا ارسال محموله
رانندگانی که وظیفه جابجایی کالا ها در حمل و نقل زمینی بر عهده دارند باید دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه باشند و مدارک شناسایی خود را نیز به همراه بارنامه همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند. این رانندگان باید علاوه بر مدارک شناسایی خود و بارنامه، مدارک تخصصی خود مانند گواهینامه را نیز داشته باشند، در غیر این صورت عواقبی مانند جریمه نقدی و توقف وسیله نقلیه در میان راه توسط پلیس و دیگر مراجع قانونی وجود دارد.

قوانین حمل زمینی بار به خارج از کشور

حمل و نقل بین‌المللی به این معناست که کالا و بار به مقصدی خارج از کشور حمل خواهد شد. حمل بار به خارج از کشور، برای افرادی است که می‌خواهند کالا و اجناس خود را به خارج از کشور ارسال کنند. این نوع حمل، به دو دسته تقسیم می‌شود.
کارگو : کارگو به خدمات بسته‌بندی و ارسال بار به خارج از کشور گفته می‌شود که بازرگانان و تجار از این شیوه استفاده می‌کنند.
فریت بار : فریت بار به بسته‌بندی و ارسال بار به خارج از کشور گفته می‌شود که افرادی که قصد ارسال وسایل منزل خود را به خارج از کشور دارند، از این شیوه استفاده می‌کنند.
حمل بار به خارج از کشور از راه زمینی، معمولاً جهت ارسال بار به کشورهای همسایه مانند ترکیه، ارمنستان، عراق صورت می‌گیرد. همچنین تاجرانی که می‌خواهد هزینه کمتری بابت حمل بار خود بپردازند، می‌توانند از این شیوه استفاده کنند. اما این شیوه برای افرادی که برای ارسال بار به مقصد عجله دارند، مناسب نیست و ارسال هوایی گزینه بهتری برای آنهاست.
هزینه ارسال و حمل زمینی بار به خارج از کشور به صورت وزنی محاسبه می‌شود. البته در بعضی از مواقع، علاوه بر وزن، حجم کالا را نیز در نظر می‌گیرند و محاسبه بر اساس وزن و حجم انجام می‌شود. لازم به ذکر است، برای ارسال بار به خارج از کشور حتماً از صحت مجوز شرکت حمل و نقل بین‌المللی آگاهی پیدا کرده و پس از مشاهده کارت بازرگانی و مجوز رسمی، به حمل و نقل کالای خود اقدام کنید.

شرایط ثبت شرکت حمل و نقل و باربری

۱) هدف از تاسیس شرکت حمل و نقل بایستی مشخص شود. امور حمل و نقل و باربری شامل محدوده درون شهری، بین شهری و بین‌المللی است. در نتیجه محدوده کاری جهت ارائه خدمات باربری بایستی تعیین شود
۲) اگر چنانچه خدمات درون شهری در نظر گرفته شده است، روند ثبت شرکت حمل و نقل آسان‌تر بوده و این به دلیل افزایش بسترهای مناسب برای اشتغال‌زایی از شوی اداره است. شرکت‌هایی که خدمات بین شهری را بر عهده می‌گیرند، موظفند با توجه به تصمیم گیری‌هایی که از سوی اداره اتخاذ می‌شود، فعالیت داشته باشند. قابل ذکر است که شرکت های حمل و نقل درون شهری به صورت شرکت‌های سهامی خاص و یا شرکت‌های با مسئولیت محدود به ثبت می‌رسند

ویژگی شرکت های حمل و نقل و باربری سهامی خاص

اگر چنانچه برای ثبت شرکت حمل و نقل و باربری، نوع شرکت خود را سهامی خاص انتخاب کرده‌اید، بایستی بدانید که سرمایه در این نوع شرکت‌ها به صورت سهام‌های مساوی میان صاحبان سهام تقسیم می‌شود. از دیگر مشخصه‌های شرکت‌های سهامی خاص عبارتند از؛
۱) تعداد مدیران شرکت های سهامی خاص بایستی حداقل سه نفر باشد
۲) همانطور که از نام این نوع شرکت پیدا است، جنبه عمومی ندارد
۳) عدم امکان معامله سهام شرکت در بازار بورس
۴) مجموع سرمایه شرکت از سوی موسسان بایستی تامین شود
۵) در زمان تاسیس شرکت بایستی ۳۵ درصد از کل سرمایه به حساب بانک مرتبط واریز شود
۶) عدم امکان پذیره نویسی در شرکت‌های سهامی خاص

ویژگی شرکت های حمل و نقل و باربری مسئولیت محدود

تفاوت شرکت‌های با مسئولیت محدود با شرکت‌های سهامی خاص در این است که سود حاصل از سهام به شکل مساوی بین اعضای هیئت مدیره تقسیم نشده و هر یک از اعضاء به میزان سرمایه‌ای که برای تاسیس شرکت صرف کرده‌اند، عهده‌دار مسئولیت فعالیت ها و قروض شرکت هستند. گفتنی است که این نوع شرکت از دو یا چند نفر جهت انجام امور تجاری شکل می‌گیرد. از دیگر مشخصه‌های شرکت‌های با مسئولیت محدود عبارتند از؛
۱) حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های با مسئولیت محدود دو نفر است
۲) حداقل سرمایه جهت افتتاح شرکت یک میلیون ریال معادل صد هزار تومان است
۳) تا حد امکان نبایستی از نام شرکا برای انتخاب اسم شرکت استفاده کرد
۴) هرگونه سرمایه غیر نقدی بایستی در اظهارنامه قید شود
۵) مدیران به عنوان نماینده شرکت دارنده اختیارات لازم می‌باشند و در غیر اینصورت اختیارات تام از سوی فرد مشخصی بایستی در اساسنامه ذکر شود
۶) اداره شرکت‌های با مسئولیت محدود از سوی شرکا و یا فردی خارج از دایره اعضای شرکت می‌تواند اعمال شود
۷) برای هر گونه نقل و انتقال سهام بایستی با ارائه سند رسمی اعمال شود
۸) برای انجام امور محوله شرکت و اخذ رای گیری بایستی اکثریت شرکا و سهامداران شرکت نظر مثبت داشته باشند.

مجوزهای لازم ثبت شرکت حمل و نقل و باربری

برای ارائه خدمات باربری در محدوده‌های بین شهری و بین‌المللی، دریافت مجوز حائز اهمیت بوده و افراد جهت ثبت شرکت باربری در این محدوده‌ها مستلزم شرایط خاص و ارائه مدارک مربوطه می‌باشند که شامل موارد زیر است؛
۱) ثبت نام در سامانه اداره و تکمیل مدارک ارسالی
۲) دریافت تائیدیه نام از قسمت تائیدیه در سامانه اداره
۳) ارائه اساسنامه شرکت
۴) ارائه مدارک تکمیلی به سازمان مربوطه

مدارک مورد نیاز شرکت حمل و نقل سهامی خاص

۱) ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی به همراه یک نسخه کپی از آن
۲) ارائه گواهی عدم جرایم کیفری و عدم سوء پیشینه از سوی تمامی اعضای هیئت مدیره
۳) ارائه فیش بانکی مبنی بر واریز ۳۵ درصد از سرمایه اولیه در حساب بانکی مربوطه جهت افتتاح شرکت
۴)‌ ارائه مجوزهای لازم برای فعالیت در محدوده‌های بین شهری و بین‌المللی که در بخش قبل ذکر شد

مدارک مورد نیاز شرکت حمل و نقل مسئولیت محدود

۱) ارائه مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره اعم از شناسنامه و کارت ملی به همراه یک نسخه کپی از آن
۲) ارائه عدم جرایم کیفری و عدم سوء پیشینه تمامی اعضای هیئت مدیره
۳)‌ ارائه مجوزهای ضروری جهت فعالیت در محدوده‌های بین شهری و بین‌المللی

شرایط شرکت در آزمون ثبت شرکت حمل و نقل و باربری

همانطور که از پیش به آن اشاره شد، برای دریافت تائید صلاحیت جهت فعالیت‌های حمل و نقل درون شهری، بین شهری و بین‌المللی از طریق ازمون های مرتبط نیز می‌توان اقدام کرد که شرایطی را در بر می‌گیرد. این شرایط عبارتند از؛
۱) دارا بودن تابعیت کشور ایران
۲) عدم جرایم کیفری و یا سوء پیشینه
۳) دارا بودن برگه اتمام سربازی و یا معافیت از خدمت
۴) دارای تحصیلات حداقل مدرک دیپلم
۵) دارنده تجارب مفید در حیطه حمل و نقل بین‌الملل
۶) دارا بودن حداقل ۲۵ سال سن
۵) عدم اعتیاد به دخانیات و یا مواد مخدر

نکات مهم شرکتها حمل و نقل بین‌الملل

الف) متقاضی بایستی برای تثبیت تجارب و سوابق کاری مفید خود در امور حمل و نقل بین‌الملل، برگه تائیدیه از وزارتخانه و یا ارگان مربوطه را ارائه دهد
ب) ارائه روزنامه رسمی کشور مبتنی بر آنکه متقاضی به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره در شرکت‌های حمل و نقل و باربری فعالیت داشته و به عنوان مدیرعامل به انجام امور حمل و نقل بین‌الملل مشغول بوده است
ج) ارائه تائیدیه مبنی بر تجارب فرد در امور حمل و نقل بین‌الملل از سوی سازمان تامین اجتماعی
د) افرادی که موفق به قبولی در آزمون ثبت شرکت حمل و نقل می‌شوند، بایستی در مدت زمان حداکثر سه ماه، برای ارائه مدارک تکمیلی اعم از پیش نویس اساسنامه، سند رسمی مالکیت، فهرست اسامی هیئت مدیره، و مواردی از این قبیل را به سازمان ارائه دهند. در خصوص سند مالکیت و یا اجاره دفتر محل کار بایستی از نظر امکانات و تجهیزات اداری به گونه‌ای باشد که مورد تائید سازمان، جهت اعمال فعالیت‌های حمل و نقل در محدوده بین‌الملل قرار گیرد
قابل ذکر است که پس از صدور گواهی ثبت ، متقاضی بایستی در مدت زمان ۶ ماه از تاریخ دریافت گواهی ثبت برای تاسیس شرکت حمل و نقل خود اقدامات لازم را انجام داده و در پی آن نسخه‌ای از تمامی مدارک همراه با آگهی تاسیس که به تائیدیه اداره رسیده است، به سازمان اعطا کند.
حائز اهمیت است که اگر چنانچه شرکت ظرف مدت تعیین شده به ثبت نرسد، مجوز صادر شده لغو می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که اعتبار پروانه فعالیت شرکت سه سال در نظر گرفته شده است و جهت تمدید آن مستلزم رعایت موارد زیر است؛
۱) عدم هر گونه تخلف نظیر قاچاق
۲) بررسی عملکردهای شرکت که از سوی سازمان صنایع ، معادن و اتاق بازرگانی اعمال می‌شود
۳) فعالیت و تجربه کافی در دوره‌های کوتاه مدت آموزشی و یا شرکت در سمینارها و همایش‌های مربوطه

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح احداث شرکت حمل و نقل زمینی

ظرفیت خدمات: ۱.۰۸۰ بار
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳۰ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۲۳ درصد

 

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)