طرح تولید لنت کلاچ

لنت کلاچ یکی از قطعات ضروری در گیربکس صنعتی می باشد.کارکرد لنت کلاچ را به صورت خلاصه می توان اینگونه بیان کرد که باعث تسریع در تعویض دنده ها می شود.این نوع لنت ها بر اساس کارکرد مختلف و دستگاهی که در آن استفاده می شود دارای ابعاد مختلف می باشد.لنت های کلاچ در دو نوع آزبست دار و بدون آزبست مورد استفاده قرار می گیرند.هر چند که نوع آزبست دار آن در بسیاری از کشورها ممنوع می باشد.
در گذشته لنت کلاچ و لنت ترمز از ترکیب پنبه نسوز و سیم های مسی و تارهای روی که به طور گشاد و شل بافته شده اند تشکیل می شد.این ترکیبات در عین حال با رزین آمیخته می شدند که به صورت نوار آماده می شدند.بدلیل دارا بودن انعطاف بالا به هر شعاعی که نیاز بود بر روی کفشک به صورت چسبی یا به صورت پرچ قرار داده می شد.نسل بعدی لنت ها، لنت های آزبست دار بودند که امروز ممنوع هستند.انواع لنت های صنعتی شامل لنت دنده ای، لنت بافته شده، لنت گرافیتی، لنت ورقه ای و لنت کلاف می باشد.لنت های صنعتی عموما در دستگاه های پرس، ماشین الات فولاد، ماشین آلات راهسازی و گیربکس های ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
لنت کلاچ تنوع زیادی دارد و علاوه بر سایز به صورت های ساده، گرافیتی، سرامیکی، نخ دار (بافته ایی )، برنزی و… تولید می شود. لنت کلاچ های صنعتی کاربرد زیادی در صنعت و ماشین آلات صنعتی دارد .سالیانه بیش از ۵۰۰ نوع لنت برای انواع ماشین آلات صنعتی در این واحد تولید میشود که از این طریق، سهم اندکی در عملکرد درست ماشین آلات در صنعت، به عهده ترمز ماشین می باشد. لنت کلاچ هر وسیله نقلیه، اعم از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و انواع خودرو، همانند لنت ترمز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و وظیفه انتقال و افزایش یا کاهش نیرو را بر عهده دارد. در صنعت، لنت کلاچ با کیفیت سبب انتقال قدرت هرچه بهتر و بیشتر از موتور به بخش مربوطه شده و در خودرو نیز سبب راحت و سریع جا رفتن دنده خواهد شد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید لنت کلاچ

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک لنت کلاچ به شرح جدول ذیل می باشد

شرح محصولکد آیسیک
لنت کلاچ خودرو۳۴۳۰۵۱۲۳۵۵

 

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید لنت کلاچ

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید لنت کلاچ

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید لنت کلاچ در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید لنت کلاچ

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید لنت کلاچ در کشور به تفکیک استان آمده است .

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید لنت کلاچ

ظرفیت تولید سالیانه : ۱.۸۰۰.۰۰۰ عدد
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۴۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۵۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۵۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۴ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱۰ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۲ درصد

 

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)