طرح تولید آچار بکس (1)

طرح تولید آچار بکس

اچار بکس نـوعی آچـار از انواع ابزارآلات دستی ماشین است که در بستن و باز کردن انواع پیچ و مهره بکار مـی رود لـذا در تمام صنایع که در آنها اتصال قطعات و مجموعه ها بوسیله پیچ و مهره انجام مـی گیـرد مـورد استفاده قرار می گیرد. آچار باکس نوعی آچار یا ابزار سفت کردن انواع پیچ ومهره می باشـد کـه از سرپیچ ها مجزا و قابل تغییر جهت چفت بست و یا باز کردن پیچ و مهره ها بکار می رود . ایـن کالا بطور معمول شامل یک ضامن چرخ دنده ایست که اجازه می دهد مهره ها درون آن طـی یـک حرکت مستمر شل یا سفت شوند که در این قـسمت اشـکال برخـی از ایـن آچارهـا آورده شـده است.

کاربرد آچار بکس

برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره از آچار باکسها استفاده می نمایند این محصولات به و ابعاد اندازه های مختلف جهت مصارف متفاوت تولید می شوند. از آنجا که آچارباکس ها جهت باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره استفاده می شود در نتیجه یک کالای نهایی می باشد از رو معمولا بعد از تولیدهیچ نوع فناوری روی آن صورت نگرفته مستقیما جهت مصرف به اشکال مختلف وارد چرخه توزیع می گردد. آچار باکس ها در اندازه ها و مدلهای مختلف تولید می شوند.

طرح تولید آچار بکس (2)

کشورهای عمده تولید کننده آچار بکس

با توجه به پیچیده نبودن تکنولوژی تولید این محصول و اهمیت استراتژیک آن، این کـالا در اکثـر کشورهای جهان با ظرفیتهای متفاوت قابل تولید می باشد. در حال حاضر بزرگترین تولید کننـدگان و صادر کنندگان این محصول در سطح جهان کشورهای آمریکا، آلمان، چین، تایوان ، هندوستان و ترکیه می باشند. از لحاظ مصرف نیز با توجه به رنج وسیع کاربرد این نـوع کـالا در قـسمتهای مختلف تعمیرات صنعتی و غیر صنعتی هیچ کشوری را نمی توان یافت که متقاضی اسـتفاده از آن نباشد.

قیمت تولید داخل جهانی آچار بکس

قیمت فروش این محصول بصورت سـت کامـل و بـا متوسـط قیمـت حـدود ۱۰۰.۰۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰.۰۰۰ هزار تومان بسته به تعداد سرپیچ مارک و ساخت کشور آن متفاوت اسـت. آچار بکس ٢۵ تیکه فلاگ ژاپنی حدود ۲۸۰.۰۰۰ هزار تومان و جنس چینی حدود ۱۰۰.۰۰۰ هزار تومان می باشد.

طرح تولید آچار بکس (3)

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید آچار بکس

۱. آچار بکس : ۲۸۹۳۵۱۲۳۲۲

جدول موازنه صادرات و واردات آچار بکس

طرح تولید آچار بکس (6)

وضعیت واردات و صادرات آچار بکس

در نمودار زیر وضعیت واردات و صادرات آچار بکس در کشور به تفکیک سال آمده است .

طرح تولید آچار بکس (5)

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید آچار بکس

ظرفیت تولید سالیانه : ۹۱ تن
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۵۵۰۰ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۱۸۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۵۵ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۸۰۰ میلیون تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : – میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : – درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)