طرح تولید اتصالات از ABS

اتصالات لوله مثل زانو و سه راهی جزئی از لوله کشی هستند که در تغییر جهت جریان کمک می کنند. تغییرات سایز لوله همچون کاهش دهنده ها و سه راهی کاهش دهنده هستند.کوپلر ها اجزای مختلف را به هم وصل کرده و انواعی از اتصالات مانند درپوش ها جریان را متوقف میکند.
انواع مختلفی از اتصالات لوله وجود دارد که در لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالات لوله ای که در کار لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند : زانو ، سه راهی ، ;کاهش دهنده ، مهره ماسوره ، کوپلر ، چهار راه ، درپوش ، پلاگ، بوش، مفصل گسترش، آداپتورها، اولت ( Weldolet, Sockolet, Elbowlet, Thredolet, Nipolet, Letrolet, Swepolet) شیر؛ پیچ، دریچه بخار.

مزایا اتصالات از ABS

– این اتصالات در مقابل دماهای بالا مقاومت خوبی از خود نشان می دهند
– می توانند فشار زیادی را نیز تحمل کنند
– اتصالات هایABS بسیار مقاوم و غیر قابل انعطاف هستند.
– مقاومت بسیار بالای آنها در برابر عوامل شیمیایی دارند.
– این اتصالات ها در مقابل خزش و شکست های تنشی و مقاومت مناسبی دارند.
– همچنین در مقابل ضربات نیز بسیار مستحکم هستند
– ABS در مقابل سایش و خوردگی مقاوم است
– می توانند این مشخصات ذکر شده را تا دمای منفی ۴۰ درجه سانتی گراد هم از خود بروز دهند.
– وزن سبکی دارند و کار نصب و راه‌اندازی آنها زمان کمتری می‌برد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید اتصالات از ABS

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک اتصالات از (ABS) : 2520412346

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید اتصالات از ABS

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی اتصالات از (ABS) : 39174000

فرآیند تولید اتصالات از ABS از روش قالب تزریق

بستن: قبل از تزریق مواد به قالب ، ابتدا باید دو نیمه قالب توسط واحد بستن، بسته شود. هر نیمی از قالب به دستگاه قالب گیری تزریق متصل شده و نیمی از آن اجازه حرکت دارد. واحد بستن هیدرولیکی ، نیمی از قالب را به هم فشار می دهد و برای جلوگیری از بسته نگه داشتن قالب در هنگام تزریق ، نیروی کافی را اعمال می کند. زمان لازم برای بستن قالب به دستگاه بستگی دارد – ماشینهای بزرگتر برای این کار به زمان بیشتری نیاز دارند. این زمان را می توان از زمان چرخه خشک دستگاه تخمین زد.
تزریق: مواد پلاستیکی خام ، معمولاً به صورت گلوله ، در دستگاه قالب گیری تزریق تغذیه می شود و توسط واحد تزریق به سمت قالب حرکت میکند. در طی این فرایند ، مواد در اثر حرارت و فشار ذوب می شوند. سپس پلاستیک مذاب خیلی سریع وارد قالب می شود و بسته های فشار را تشکیل می دهد و مواد را نگه می دارد. مقدار ماده ای که تزریق می شود به اصطلاح شات گفته می شود. محاسبه دقیق زمان تزریق به دلیل پیچیده بودن فرایند و تغییر جریان پلاستیک مذاب به داخل قالب دشوار است. با این حال ، زمان تزریق را می توان با میزان ضربه ، فشار تزریق و قدرت تزریق تخمین زد.
خنک کننده: پلاستیک مذاب که درون قالب قرار دارد به محض تماس با سطوح قالب داخلی شروع به سرد شدن می کند. با خنک شدن پلاستیک ، مطابق با شکل قالب فرم میگیرد. اما ممکن است در روند خنک شدن برخی از قسمت ها کوچک شوند. بسته بندی مواد در مرحله تزریق باعث می شود مواد اضافی داخل قالب ریخته شوند و میزان انقباض قابل مشاهده را کاهش دهند. تا تمام شدن زمان لازم برای خنک شدن قالب نمیتواند باز شود. زمان خنک کننده را می توان از چندین خاصیت ترمودینامیکی پلاستیک و حداکثر ضخامت دیواره آن تخمین زد.
تخلیه: پس از گذشت زمان کافی ، ممکن است قسمت خنک شده توسط سیستم تخلیه که به نیمه عقب قالب وصل شده است از قالب خارج شود. با باز شدن قالب ، از مکانیسمی برای بیرون کشیدن بخشی از قالب استفاده می شود. برای بیرون کشیدن قسمت باید نیرو اعمال شود زیرا هنگام خنک شدن قسمت کوچک می شود و به قالب می چسبد. به منظور تسهیل در تخلیه قسمت ، می توان ماده ترشح قالب را بر روی سطوح حفره قالب قبل از تزریق مواد اسپری کرد. زمان لازم برای باز کردن قالب و بیرون کشیدن قسمت را می توان از زمان چرخه خشک دستگاه برآورد کرد و باید زمان آن را داشته باشد تا ابتدا از قالب خارج شود و بعد از خارج شدن قسمت ، قالب را می توان بست تا شات بعدی تزریق شود.
پس از چرخه قالب گیری تزریق ، به طور معمول مقداری پردازش مورد نیاز است. در حین خنک شدن ، مواد موجود در کانالهای قالب بهم متصل می شوند. این ماده اضافی به همراه هرگونه فلاش که رخ داده است ، باید بطور معمول با استفاده از برش ، از قسمت آن جدا شود. برای بعضی از انواع مواد مانند گرمانرم ها ، مواد اضافه ای که از این پیرایش حاصل می شود ، می توان با قرار دادن در یک چرخ پلاستیکی موسوم به ماشینهای regrind یا گرانولاتورها را بازیافت کرد ، که مواد زاید را دوباره به گلوله تبدیل می کند. به دلیل تخریب برخی از خواص مواد ، باید با ماده خام در نسبت مناسب جهت تنظیم مجدد مخلوط شود تا در فرآیند قالب گیری تزریق مجدداً مورد استفاده قرار گیرد.

وضعیت واحد های فعال تولید اتصالات از ABS

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید اتصالات از ABS در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات اتصالات از ABS

نمودار واردات و صادرات اتصالات از ABS در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

مراحل اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری واحد تولید اتصالات از ABS

برای مشاهده مراحل اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری واحد تولید اتصالات از ABS اینجا کلیک کنید

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید اتصالات از ABS

ظرفیت تولید سالیانه : ۴۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۲۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۳۴۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۶۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳۱ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱۹ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۸ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)