طرح تولید اتو پرس

اتوکشیدن لباس‌ برای افرادی کم حوصله، کار دشواری است.اتو کشیدن نیاز به دقت بالایی دارد چراکه شاید همه بخش‌های یک لباس بخوبی اتو کشیده شده اما تنها چروکی باقی مانده، بازخورد نامناسبی در دید دیگران داشته باشد.
اتو کشیدن لباس ها برای اکثر ما نه تنها کار چندان ساده ای نیست، بلکه اگر با حوصله و دقت انجام نشود منجر به بروز دردسر و خسارت هایی مانند سوختن لباس ها، سوختن یا آسیب دیدن اتو یا حتی خود ما و حتی گاه بروز حوادثی چون آتش سوزی شود.
به همین دلیل باید هنگام اتوکشی نهایت دقت را داشته باشیم. همچنین برای اینکه اتوکشی راحت و بی دردسرتری داشته باشیم و به خشکشویی ها که گاه مبالغ هنگفتی بابت شست وشو و اتوکشی البسه از ما دریافت می کنند نیاز نداشته باشیم، باید هنگام انتخاب و خرید اتو دقت زیادی به خرج دهیم و اتویی را خریداری کنیم که با آن راحت بوده و باعث خستگی ما حین کار نشود.
اتو پرس‌ها همان اتوهایی است که بیشتر در خشکشویی ها شاهد آن بوده‌ایم. همان اتوهای بزرگی که همچون یک میز اتو پایه دار بزرگ هستند و برای انجام اتوکشی های تعداد بالا مناسب‌اند.
با این که اتو پرس‌ها بیشتر در کارگاه‌ها و اتوشویی‌ها به چشم می‌خورد اما چند سالی است که اتوپرس‌های خانگی نیز وارد بازار شده‌اند. این اتو پرس‌ها از نظر ابعاد کوچکتر از اتو پرس‌های کارگاهی می‌باشند اما کاربرد و کیفیت آن همچون یک اتو پرس حرفه‌ای است.
افرادی که تمایل دارند در خانه خود از اتو پرس استفاده کنند، کافی است با راهنمای انتخاب یک اتو پرس خوب آشنا شوند و بهترین انتخاب را داشته باشند. برای مثال در انتخاب یک اتو پرس، برند با کیفیتی را انتخاب کنند و از گارانتی محصول، اطمینان حاصل کنند.
اتوپرس از ترکیبی از فشار و بخار تشکیل شده است. بخار را می توان با استفاده از هوا یا خلاء آزاد کرد . کارکرد بخار در فرآیند اتو کردن این است که بافت لباس را نرم کرده و اتوکردن را آسان می کند. این فشار بالاست که بر روی لباس اعمال می شود تا همه ی چین و چروک ها از بین برود. در حالی که گرمای ناشی از بخار باعث سریعتر خشک شدن پارچه شده و در نتیجه باعث می شود لباس شکل خود را به همان حالت حفظ کند. علاوه بر این خلاء یا هوا به حذف بخار از لباس کمک کرده و خشک شدن را تسریع می کند. در اتوپرس های معمول، فشار از طرف کفه بالا اعمال می شود در حالی که کفه پایین بخار را آزاد می کند.

مزایا و معایب اتو پرس

از آن جایی که استفاده از اتو پرس‌ها در حال افزایش است می‌توان پیش از بررسی معایب و مزایای اتوپرس‌ها به این نکته دست یافت که مزایای اتو پرس‌ها بسیار بیشتر از معایب آن است. همین مزیت‌ها باعث شده تا افراد زیادی استفاده از اتوپرس‌ها را ترجیح دهند.
از مزایای اتو پرس‌ها می‌توان به کاربرد گسترده و قدرت بالای آن‌ها اشاره کرد. اتو پرس‌ها کیفیت بالاتری نسبت به اتوهای معمولی دارند و برای اتو کردن انواع پارچه‌های ضخیم و نازک مناسب‌اند.
اتو پرس‌های مدرن دارای نمایشگر دیجیتالی هستند و احتمال آسیب دیدن پارچه در استفاده با اتوپرس‌ها بسیار کم است چراکه شما می‌توانید نوع پارچه و قدرت دستگاه را انتخاب کنید.
از معایب اتوپرس‌ها می‌توان به حجم بالای آن‌ها اشاره کرد که معمولاً در خانه‌ها، با کمبود فضا مواجه هستیم. از این رو بسیاری از افراد تمایل به خرید این اتو پرس‌ها ندارند. هر چند اگر قدرت و سهولت کار با اتو پرس را تجربه کنند، فاکتور فضا و مکان مناسب برایشان بی معنا می‌شود.
اتو پرس‌ها معمولاً در کارگاه‌های خیاطی و خشکشویی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور کامل برطرف کننده نیازهای این مشاغل است. با این حال استفاده از اتوپرس‌ها در خانه‌ها رو به افزایش است و دلیل این افزایش استقبال نیز، کارکرد آسان و سریع آن است.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید اتو پرس

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک اتو پرس برقی ۲۹۳۰۵۱۲۴۱۳

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید اتو پرس

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی اتو پرس برقی ۸۵۱۶۴۰۰۰ میباشد.

تحلیل صنعت تولید اتو پرس
مزیت ها و نقاط قوت تولید اتو پرس

ممنوعیت واردات لوازم خانگی
رقابت در بازار جهانی در صورت بالا بردن کیفیت محصولات

موانع و مشکلات تولید اتو پرس

نوسانات قیمت مواد اولیه
بالا بودن رقابت در بازار هدف

کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده اتو

در سالهای اخیر صادرات اتو بخار به کشور های همسایه از جمله افغانسـتان، ارمنسـتان عـراق افـزایش چشـمگیری داشته است. از جمله عمده تولیدکننده های این کالا که سهم عمده واردات این محصول به کشور را دارند می توان بـه آلمان چین،کره فرانسه اشاره کرد.

وضعیت واحد های فعال تولید اتو پرس

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید اتو پرس در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید اتو پرس

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید اتو پرس در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات اتو پرس

نمودار واردات و صادرات اتو پرس در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید اتو پرس

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۸۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۲۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۴۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱۳.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۶ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)