طرح تولید اسکاچ صنعتی

طرح تولید اسکاچ صنعتی

اسکاچ ها وسایلی از سیم ها و نخ های به هم تنیده و بافته شده میباشد که در انواع مختلف با مواد اولیه گوناگون از جمله براده های اهن و مس و سنگ تولید می شوند.
اسکاچ ها در صنایع مختلف کاربرد هایی از جمله خط و خش انداختن همچنین سایش و باربرداری و در بعضی موارد باعث جلا و صیقل دادن وسایل فلزی و چوبی میشوند.
اسکاچ ها به چند نوع زبری نسبت به نوع استفاده تفسیم میشوند :
این محصول درانواع صنایع تولیدی و خدماتی جهت زنگ زدایی،تمیزکاری،جلادهندگی،براقیت و لکه گیری سطوح استیل،مس،آلومینوم،مات کردن قطعات پلاستیکی،لایه برداری و جرم گیری از سطوح در ۵ گرید زبر، متوسط، پرداخت، خیلی پرداخت، فینیش قرار می گیرد

انواع اسکاچ صنعتی
۱-رول اسکاچ(۱۰سانت،۱۱.۵ سانت،۱۵سانت،۲۰سانت)

رول اسکاچ همان اسکاچ های ورقی می باشند که به صورت پیوسته و متری به صورت رول در دسترس می باشد.
رول اسکاچ زبر
مناسب جهت تمیز کردن و باربرداری، که غالبا برای یکنواخت کردن سطح مقاطع جوشکاری شده با سایر سطوح در صنایع استیل که بعد از برداشتن سطح جوش بوسیله فلاپ دیسک، بصورت ماشینی استفاده میشود. شایان ذکر است که این اسکاچ در تمیزکاری سطوح چرب و یا سخت، بسیار مناسب و کاربردی میباشد. مثل تمیز کردن مخازن شیر و لبنیات، تمیز کردن ماشین آلات صنایع غذایی و تمیز کردن سرامیک یا سنگ بصورت دستی .
رول اسکاچ متوسط
این اسکاچ بسیار مناسب و ایده آل جهت پرداختکاری و مات کردن سطوح مختلف میباشد، که در صنایع آبکاری لوستر، آبکاری و پرداخت صنایع دستی، مبلمان، صنایع ماشین سازی، پرداختکاری شیرآلات و… بصورت دستی و ماشینی مورد استفاده قرار میگیرد. این کد از خانواده اسکاچ ها، پرکاربردترین کد میباشد که بر روی انواع فلزات آهنی و غیر آهنی، سنگ و سرامیک، پلاستیک، چوب و آلومینیوم کاربرد وسیعی دارد.
رول اسکاچ نرم
در این کد از اسکاچ، از ذرات ساینده سیلیکون کارباید استفاده شده است که با توجه به ریز بودن این ذرات، برای پرداختکاری نهایی و فینیشینگ بسیارمناسب و ایده میگذارد. از این نوع اسکاچ در پرداخت لوستر و آینه و شمعدان های آنتیک بسیار زیاد استفاده میشود. همچنین به لحاظ داشتن انعطاف زیاد و ضد آب بودن، در کارگاه های صافکاری و نقاشی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد که باعث میشود براحتی سطوح منحنی و خمیده ، بصورت یکنواخت و یک دست پرداخت شود.

۲- هزارلا اسکاچ و هزارلا اسکاچ با سنباده (ابعاد ۳۰*۱۶۵ و ۵۰*۱۶۵ mm)

هزارلا اسکاچ با سنباده وسیله ای مناسب برای باربرداری و همچنین پولیش و براق کردن صفحات و سطوح مختلف از قبیل انواع فلزات و چوب و سنگ های طبیعی و مصنوعی با کارایی و دقت بالا می باشد .
هزارلا اسکاچ معمولا در مرحله نهایی پرداخت در سطوح خشن که نیاز به تکمیل سریع و یکنواخت دارند استفاده می شود .
نوع دیگر استفاده از هزارلا اسکاچ برای خط و طراحی کردن روی صفحات استیل و فلزات نازک به صورت مدون می باشد. پرداخت توسط هزارلا اسکاچ به ویژه در تولید کارد و چنگال-قاشق – چاقو و فنجان های فولادی ضد زنگ مورد استفاده قرار می گیرد.
تفاوت هزارلا اسکاچ و هزارلا اسکاچ با سنباده در میزان باربرداری انها میباشد که در هزارلا اسکاچ با سنباده بار بیشتری به همراه سایش از روی سطوح یرداشته می شود .

۳-اسکاچ برگی

این شکل از اسکاچ ها بصورت مربع و مستطیل، در ابعاد گوناگونی برش میخورد که برای استفاده دستی یا ماشینی تولید میشود که معمولا در حالت استفاده ماشینی، از دستگاه های لرزان برای سطوح مسطح استفاده میشود.

۴-چتری اسکاچ و چتری اسکاچ با سنباده

کاربرد این اسکاچ ها همانند هزارلا اسکاچ است که در مطالب بالا به انها پرداختیم و تفاوتی ک با هم دارند در نحوه استفاده انها است که این نوع اسکاچ ها قابلیت نصب بر روی دستگاه های برقی را دارند.طرح تولید اسکاچ صنعتی

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید اسکاچ صنعتی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد. باتوجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات کد آیسیک اختصاصی مرتبط با تولید صنعت اسکاچ صنعتی یافت نشد لذا وضعیت واحد های فعال تولید آن نامشخص میباشد.

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید اسکاچ صنعتی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.باتوجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرک کد تعرفه گمرکی اختصاصی مرتبط با تولید صنعت اسکاچ صنعتی یافت نشد لذا میزان واردات و صادرات آن نامشخص میباشد.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)