طرح تولید انواع پودر نوشیدنی فوری

پودر نوشیدنی فرآورده ای است طعم دار که با طعم هایی مثل کاکایویی ،طعم قهوه و طعم میوه ای تولید می شود. مواد تشکیل دهنده پودر نوشیدنی فوری با طعم میوه می تواند مخلوط شیرین کنند ها و اسیدهای خوراکی ، طعم دهنده ها ، رنگهای خوراکی و سایر مواد افزودنی مجاز خوراکی باشد . این نوشیدنی فوری پس از حل شدن در آب سرد به عنوان نوشیدنی با طعم میوه مصرف می گردد. در فرآیند تولید پودر نوشیدنی تجهیزاتی مانند مخلوط کن ،آسیاب شکر ،الک شکر ،مخزن نگهداری پودر نوشیدنی و در نهایت دستگاه پرکن و بسته بندی به کار گرفته می شود .

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید انواع پودر نوشیدنی فوری

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

عنوان فارسیسریال کد
انواع پودر نوشیدنی فوری۱۵۴۳۳۱۲۴۵۱
پودرنوشیدنی فوری کاکائویی۱۵۴۳۴۱۲۴۵۲
پودرنوشیدنی فوری مخلوط شیر و کاکائو۱۵۴۳۴۱۲۴۵۳
پودر نوشیدنی فوری کاراملی۱۵۴۳۴۱۲۴۵۴
پودر نوشیدنی فوری مخلوط شیر و پودر میوه۱۵۴۳۴۱۲۴۷۳
پودر نوشیدنی فوری مخلوط شیر و چای۱۵۴۳۴۱۲۴۸۱
انواع پودر نوشیدنی فوری بر پایه قهوه۱۵۴۹۴۱۲۵۶۵
پودر نوشیدنی فوری مخلوط شیر و قهوه (کافی میکس)۱۵۴۹۵۱۲۵۶۸
پودر نوشیدنی فوری بر پایه قهوه بدون شکر افزوده۱۵۴۹۵۱۲۵۶۶
پودر نوشیدنی فوری بر پایه قهوه با شیرین کننده غیر از شکر(رژیمی)۱۵۴۹۵۱۲۵۶۷

 

 

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید انواع پودر نوشیدنی فوری

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید انواع پودر نوشیدنی فوریتعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

عنوان فارسیکد تعرفه گمرکی
پودر نوشیدنی فوری کاراملی۱۷۰۲۱۹۰۰
انواع پودر نوشیدنی فوری بر پایه قهوه۰۹۰۱۹۰۹۰

 

 

 

آماده سازی پودر نوشیدنیپودر نوشیدنی پروتئینی کربوهیدارتی توسط دستگاه خشککن پاششی تهیه شد. قبل از شروع عملیات خشک کردن، دستگاه به مدت ۲۰ دقیقه با پمپ کردن آب یونزدایی شده درون اتم ایزر با دمای ورودی و خروجی به ترتیب ۱۸۰ و ۸۰ درجه سلسیوس شستوشو و تنظیم شد. دمای نوشیدنی در هنگام تزریق به دستگاه در دمای ۴۵ درجه سلسیوس تنظیم شد. به منظور پمپاژ بهتر نوشیدنی و خشک کردن بهینه، بریکس نمونه ها تا ۲۰ %رقیق شد. محلول نوشیدنی با سرعت جریان ۴۲ گرم بر دقیقه به داخل پاشنده پمپ گردید. دمای ورودی وخروجی در این زمان به ترتیب بر روی ۱۷۰ و ۸۰ درجه سلسیوس تنظیم شد. این دمای ورودی و خروجی براساس دمای توصیه شده برای ترکیبات حساس به حرارت در فشار اتمسفری تعیین شد. دمای خروجی نشان دهی بالاترین دمایی است که قطره پاشیده شده در ستون در معرض آن قرارمیگیرد. پودرهای به دست آمده تا قبل از آزمایشات فیزیکی در بسته بندی های با دربهای محکم و غیرقابل نفوذ به هوا در دمای اتاق نگهداری شدندوضعیت واحد های فعال تولید انواع پودر نوشیدنی فوریدر نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای انواع پودر نوشیدنی فوری ی در کشور به تفکیک استان آمده است .
وضعیت واردات و صادرات پودر نوشیدنی فورینمودار واردات و صادرات پودر نوشیدنی فوری در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید انواع پودر نوشیدنی فوری

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۶۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲.۵ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۸۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۹ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)