طرح تولید تجهیزات انتقال نوری SHD

به صورت ساده سیستم انتقال اطلاعات بر روی فیبر نوری که میتواند حاوی داده های مختلف (اینترنت ،اینترانت ،mpls ،ویدئو ، خط تلفن ،…..)باشد.اما به صورت تخصصی در زیر توضیح داده شده است .واژه SDH مخفف Synchronous Digital Hierarchy است و اشاره به فناوری مالتی پلکس دارد که در ارتباطات از راه دور استفاده می شود. SDH اجازه می دهد تا جریان های داده با نرخ بیت کم در جریان داده های با سرعت بالا ترکیب شوند. از آنجا که کل شبکه همزمان است ، جریانهای بیتی جداگانه می توانند به راحتی در جریانهای داده با سرعت بالا جاسازی شده و از آنها استخراج شوند.
سیستم اولیه در سال ۱۹۸۵ در ایالات متحده آمریکا با اصطلاح SONET ساخته شد. SONET به عنوان یک سیستم انتقال نوری دیجیتال جدید ، مزایای اصلی را نسبت به سلسله مراتب دیجیتال پلسیوکرون (PDH) فراهم کرد ، در حالی که هنوز قادر به انتقال PDH بود. SDH استاندارد ITU-T مبتنی بر SONET. SONET و SDH با یکدیگر سازگاز هستند. SDH به عنوان یک سیستم انتقال برای ISDN باند پهن و انتقال سلول های ATM ، سیگنال های PDH ، تجمع اترنت ، سیگنال های SAN و سایر سیگنال های ارتباطی مناسب است.

مفهوم اساسی سلسله مراتب دیجیتال همزمان

تکنولوژی SDH سیگنال را با نرخ بیت b ترکیب می کند و جریان داده ها را با نرخ بیت n x b در یک شبکه همزمان همزمان تشکیل می دهد. برخلاف PDH ، مسیرهای انتقال دارای حداقل اختلاف زمان هستند. نحوه عملکرد همزمان اجازه می دهد تا سیستم های چندگانه چند منظوره ، مانند پیوندهای ارتباطی برای سیستم های تلفنی ، در سطوح بالاتر سلسله مراتبی وارد شوند و سپس با افزودن و رها کردن دوباره برداشته شوند. مطابق با سطح تعریف شده توسط استاندارد ، SDH سلسله مراتب مختلفی مانند STM-1 ، STM-4 ، STM-16 یا STM-64 (155 مگابایت ، ۶۲۲ مگابایت ، ۲،۴۸۸ مگابیت ، ۹۹۵۳ مگابایت) و بیشتر را تشخیص می دهد. و برای داده های بیشتر از stm64 از سستم dwdm استفاده می شود.حدود پنج درصد از نرخ ناخالص داده ها برای کارهای OAM (عملیات ، مدیریت و نگهداری) اختصاص دارد. داده ها به طور شفاف از طریق شبکه SDH درکانال منتقل می شوند.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید تجهیزات انتقال نوری SHD

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک تجهیزات انتقال نوری بر مبنای (SDH) : 3220512305

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید تجهیزات انتقال نوری SHD

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی تجهیزات انتقال نوری بر مبنای (SDH) : 85176210

اجزای انتقال نوری SHD

المان پایانه خط :اینها دستگاه های پایانی می باشند جایی که کانال های سرعت پایین تر از شبکه SDH وارد و خارج می شوند. اینها را دستگاه های “سطح مسیر” نیز می نامند.
اتصال کراس کانکت: این دستگاه ها در سطح STM کراس کانکت می شوند تا پایین به سوی استریم های E1 تکی. پس یک استریم E1 روی ترانک STM را می توان با یک ترانک STM دیگر کراس کانکت کرد.
مولد : دستگاهی است که سیگنال را بازتولید می کند.
مالتی پلکسر حذف و اضافه : ماتی پلکس حذف و اضافه توانایی شکستن و اضافه کردن کانال های کم سرعت را در یک استریم STM دارند.

تنظیمات شبکه SDH

ساده ترین کانفیگ شبکه، یک شبکۀ نقطه به نقطه است. اگر ما یک ماکس حذف و اضافه را وارد شبکه کنیم، یک کانفیگ پوینت تو مالتی پوینت را خواهیم داشت. یک معماری شبکه مش اتصال کراس کانکت برای متمرکز کردن ترافیک در سایت مرکزی استفاده می کند. محبوب ترین آرایش شبکه، معماری حلقه است. اگر یک فیبر نوری قطع شود یا یک ماکس حذف و اضافه از کار بیافتد، مالتی پلکسر ها توانایی این را دارند که شبکه را ترمیم کنند.

وضعیت واحد های فعال تولید تجهیزات انتقال نوری SHD

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید تجهیزات انتقال نوری بر مبنای SDH در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید تجهیزات انتقال نوری SHD

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید تجهیزات انتقال نوری بر مبنای SDH در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات تجهیزات انتقال نوری SHD

نمودار واردات و صادرات تولید تجهیزات انتقال نوری بر مبنای SDH در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)