طرح تولید دستگاه کارواش خانگی

کارواش خانگی ابزاری بسیار کارآمد و موثر است که به منظور تمیز کردن و زدودن انواع آلودگی از روی سطوح به کار گرفته می شود. این دستگاه در واقع یک اختراع شگفت انگیز و کاربردی برای بشر به حساب می آید چرا که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون کمترین فشار نیروی دست حجم گسترده ای از جرم و آلودگی را از بین ببرد تا پاکیزی و محیطی بهداشتی را به ارمغان بیاورد. از آنجایی که داشتن یک محیطی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی به سلامت افراد و جامعه کمک می کند، کاربرد و اهمیت استفاده از این دستگاه بیش از بیش برای ما آشکار تر می گردد.
در سال های گذشته استفاده از کارواش محدود به مصارف صنعتی بود اما با توجه به کاربرد بسیار عالی آن در عملیات شستشو و نظافت، پای آن به مصارف خانگی نیز باز گردید که امروزه شاهد تولید آن ها در اندازه های بزرگ، متوسط و کوچک هستیم. با استفاده از این دستگاه می توان در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را کسب نمود. اساس کار با این دستگاه بدین نحو است که موتور، آب را با فشار بالا از طریق یکسری نازل به سمت بیرون هدایت می کند، که این فشار بالا سبب از بین رفتن آلودگی از روی سطوح می گردد. در واقع این گونه می توان گفت که دستگاه کارواش آب معمولی را به آب فشار قوی تبدیل می کند.

دستگاه های کارواش خانگی دسته ای از واترجت ها هستند که می توانند در محیط های خانگی مورد استفاده قرار گیرند. بطور کلی واترجت ها با پاشش آب فشار قوی امکان شستشوی انواع سطوح را فراهم می نمایند. واترجت های دارای محدوده فشارهای بالاتر در محیط های صنعتی به کار گرفته می شوند.حال آنکه واترجت های با محدوده فشارهای کمتر یا همان دستگاه های کارواش خانگی برای استفاده در محیط های مسکونی طراحی و تولید شده اند. اهمیت حفظ بهداشت و پاکیزگی در محیط های خانگی بر کسی پوشیده نمی باشد. بنابراین بهره گیری از ابزارهای مناسب جهت نظافت و شستشو در منازل، عاملی تاثیرگذار برای ایجاد محیطی پاکیزه و زیبا می باشد. یکی از کاربردی ترین ابزارهای نظافت مکانیزه، واترجت یا کاروش خانگی است که کاربرد آن در نظافت و شستشو سرعت و کیفیت عملیات را به نحو چشمگیر افزایش می دهد. همچنین اکثر دستگاه های کارواش خانگی دارای قابلیت پاشش مواد شوینده بوده و بدین ترتیب می توان با اعمال ماده شوینده، نتیجه مطلوب تری در حذف آلودگی های سرسخت به ویژه آلودگی های چرب و روغنی بدست آورد.

کارواش خانگی کارچر

دستگاه کارواش خانگی کارچر محصولی تولید شده در کمپانی کارچر آلمان است. که به دلیل کیفیت بالای شستشو توانسته صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در آب و همچنین راحتی فرایند تمیز کاری را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان بیاورد. این دستگاه بر اساس کاربردی که دارد دارای دسته بندی های متفاوتی است. به عنوان مثال سری k این مدل از نازل های تخصصی جهت شستشوی هر چه بهتر سطوح برخوردار می باشد. و طوری طراحی شده اند که علاوه بر پاشش قوی آب، امکان ترکیب و پاشش آب و مواد شوینده را نیز شامل می شود تا سطوحی عاری از هر گونه آلودگی و جرم به همراه داشته باشد.

کارواش خانگی باس

کارواش باس یکی دیگر از نمونه های کارواش خانگی است که به دلیل قدرت بالا در پاشش آب و در نتیجه تمیز نمودن بهتر سطوح توانسته به خوبی در بازار کشورمان بدرخشد. این کارواش که در بار های مختلفی طراحی و تولید شده است برخورداری از موتوری قدرتمند از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود و قادر است که به راحتی آب را مکش کرده و به بیرون منتقل کند. طرز کار این نوع دستگاه بدین صورت است که آب وارد پمپ شده و پس از افزایش فشار آب توسط موتور، از طریق شلنگ از دستگاه خارج می شود. بدین ترتیب با استفاده از این دستگاه می توان انواع سطوح را با کمترین هدر رفت آب شستشو داد.

کارواش kdk

برند kdk از دیگر محصولات مرغوب با قدرت بالا بوده که در زمینه شستشو توانسته مزیت های بی شماری را نصیب کاربران خود نماید. و به دلیل برخوردار بودن از موتوری قدرتمند، نازل های برنجی و شلنگی طویل، به خوبی توانسته به عنوان یک کارواش با کیفیت در شستشوی هر چه بهتر محیط ایفای نقش کند.

کارواش سیار

کارواش سیار نیز نوع دیگری از تجهیزات شستشو و فرایند تمیز کاری است که جریان معمولی آب را دریافت کرده و به آب پر فشار و با سرعت بالا تبدیل می کند. این دستگاه به خوبی توانسته بسیاری از نیاز های کاربران را در جهت تامین نظافت محیط مرتفع سازد. و نقش بسیار مهمی را در ارتقای سلامت محیط و افزایش طول عمر تجهیزات ایفا کند. این دستگاه مجهز به یک پمپ جا به جایی مثبت است که وظیفه ایجاد جریان آب فشار قوی را بر عهده دارد. و اساس کارکرد آن، پاشش آب فشار قوی بر روی سطح آلوده است که سبب سست شدن پیوند های شیمیایی و ملکولی ایجاد شده در بین ذرات آلاینده می گردد که نتیجه آن، از بین رفتن آلودگی از روی سطوح سخت است.

کاربرد کارواش خانگی

با استفاده از این دستگاه می توان سطوح مختلفی اعم از ماشین، دوچرخه، حیاط، دیوار، پیاده رو، باغ، نمای ساختمان، نرده ها و … را شستشو و عملیات تمیزکاری را بر روی آن ها پیاده سازی نمود. با به کارگیری از دستگاه کارواش خانگی می توان عملیات شستشو را ارتقا داد و فرایند نظافت را با کیفیت بهتری در محیط داخل و یا خارج از خانه انجام داد. از مهمترین کاربرد های این دستگاه می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:
از بین بردن رنگ های پوسیده: از بین بردن رنگ هایی که از سطح جدا شده اند با استفاده از نیروی دست کاری بسیار سخت و زمان بر است اما دستگاه کارواش خانگی ابزاری بسیار مهم و مقرون به صرفه است که می توان با انتخاب نازل مناسب و تنظیم میزان فشار، رنگ های پوسیده شده را به راحتی هر چه تمام تر از بین برد.زودودن جرم و آلودگی از روی سطوح: یکی از مهمترین کاربرد کارواش خانگی تمیز کردن سطوح سخت است که با استفاده از پاشش آب به صورت فشار قوی می توان بسیاری از آلودگی های را از بین برد.

ویژگی های کارواش خانگی

واترجت خانگی دستگاهی است که برای کاربرد توسط کاربر غیرحرفه ای و استفاده در عملیات نظافت و شستشوی سبک طراحی و تولید شده است. بنابراین کارواش خانگی سبک و کم حجم بوده، به راحتی جابجا می شود و دارای کاربری کاملا آسان است. در تولید دستگاه های کارواش خانگی از موتورهای الکتریکی استفاده می گردد. موتورهای الکتریکی در مقایسه با موتورهای بنزینی یا دیزلی، سطح صدای کمتری دارد. بطور کلی تجهیزات به کار رفته در یک واترجت دارای موتور الکتریکی در مقایسه با دستگاه های دارای موتورهای بنزینی یا دیزلی کمتر می باشد و در نتیجه دستگاه های کارواش خانگی در مقایسه با واترجت های صنعتی و فوق فشار قوی قیمت کمتری داشته و هزینه سرویس و نگهداری آنها کمتر می باشد. همچنین موتور الکتریکی هیچگونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند. به همین دلیل کاربرد این نوع موتور در دستگاه کارواش خانگی، دستگاه را به مدلی مناسب تر برای استفاده در محیط های مسکونی تبدیل می نماید.
دستگاه های کارواش خانگی قابل تجهیز به طیف گسترده ای از تجهیزات جانبی می باشند که هر کدام برای استفاده در کاربرد خاص ارائه شده اند. ساده ترین تجهیزات ارائه شده همراه با دستگاه های کارواش خانگی نازل های مختلف می باشند. این نوع از کارواش ها دارای قابلیت اتصال به نازل های سوزنی، تیغه ای و دوار بوده و با توجه به جنس سطح و میزان آلودگی موجود می توان، نازل مناسب را برای دست یابی به حداکثر کارایی دستگاه و عملکرد بهینه آن در عملیات مورد نظر انتخاب نمود. نازل های سوزنی آب پرفشار را بصورت متمرکز بر یک ناحیه کوچک پاشش می نمایند و در نتیجه برای جدا نمودن آلودگی های سرسخت مناسب هستند. در مقابل نازل های تیغه ای یا کاردکی، آب را در ناحیه وسیع تری پاشش نموده و سرعت عملیات را افزایش می دهند. نازل های دوار ترکیبی از قدرت و سرعت دو نازل اولیه هستند. از جمله دیگر تجهیزات کارواش خانگی می توان به نازل لجن کش، برس چرخان، نازل ها انحنا دار اشاره نمود.

مزایای کاربرد کارواش خانگی

شستشو و نظافت به روش های قدیمی علاوه بر ایجاد خستگی، موجب اتلاف وقت و انرژی می گردد. بنابراین جایگزین نمودن روش های سنتی با دستگاه های مدرن و مکانیزه دارای مزایای متعدد می باشد. در میان انواع دستگاه نظافتی مدرن، کارواش های خانگی به گونه ای طراحی و تولید شده اند که آلودگی های موجود بر روی سطوح را تنها با استفاده از فشار آب از بین می برند. در حقیقت هنگام استفاده از دستگاه کارواش خانگی، انرژی جنبشی بالای آب پرفشار جایگزین انرژی مکانیکی صرف شده توسط کاربر برای سایش سطح و جدا نمودن لایه نامطلوب از آن می گردد. هنگام استفاده از کارواش خانگی، کاربر بدون صرف انرژی می تواند عملیات شستشو را با بالاترین کیفیت و در حداقل زمان به انجام رساند. از جمله مزایای متعدد کاربرد کارواش خانگی به موارد زیر می توان اشاره نمود:

– افزایش کیفیت شستشو به دلیل قدرت بالای آب پر فشار در جدا نمودن آلودگی های سرسخت از سطح
– افزایش سرعت شستشو و در نتیجه صرفه جویی در وقت
– شستشوی کامل نقاط کور به دلیل قابلیت نفوذ آب در خلل و فرج، درزها و شکاف ها و خارج نمودن کامل آلودگی از آنها
– امکان شستشوی نواحی دور از دسترس و سطوح واقع در ارتفاع همچون نمای ساختمان و سقف درگاه ورودی
– کاهش مصرف آب و جلوگیری از اتلاف آن و همچنین کاهش میزان مصرف ماده شوینده و سازگاری بیشتر با محیط زیست
– سهولت کاربرد به دلیل دارا بودن ساختار بسیار ساده و عملگرهای کنترلی قابل فهم و واضح

دستگاه کارواش ماشین

در حال حاضر دستگاه های موجود عبارتند از: دستگاه واترجت خانگی صنعتی، دستگاه کارواش اتوماتیک، دستگاه کارواش بخار ، دستگاه کارواش بخار اتوماتیک. هرکدام از این موارد مزایا معایب خاص خود را دارد و کاربردهای متنوعی علاوه بر شستشو ماشین دارند. که در ادامه بطور کامل تمامی دستگاه های کارواش ماشین را معرفی و مورد بررسی قرار میدهیم.

دستگاه کارواش ماشین واتر جت خانگی

همانطور که از اسم این نوع دستگاه کارواش ماشین مشخص است. یک دستگاه خانگی جهت شستشو ماشین می باشد. که آب را با فشار بالا پاشش می کند. در نتیجه باعث تمیز شدن ماشین می شود. این نوع دستگاه کارواش ماشین بیشتر مورد استقبال کسانی هست که قصد دارند ماشین خود را خودشان شستشو دهند و نیازی به رفتن کارواش نمی بینند. کارواش خانگی صرفا برای شستشو ماشین نمی باشد و کاربردهای دیگری همچون آبیاری درختان، شستشو حیاط و پارکینگ، شستشو دوچرخه، نماشویی ساختمان، شستشوی در و پنجره، نظافت پاسیو و.. میتوان اشاره نمود.

برنده ها و شرکت های مختلفی اقدام به تولید کارواش خانگی کرده اند که با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. پایه قیمت آن باتوجه به فشارکاری ۱۰۰ بار به بالا از هشت صد هزارتومان تا بیست و پنج میلیون تومان می باشد.

در هنگام خرید کارواش خانگی دقت داشته باشید که قیمت بالای آن نشان از کیفیت آن نیست و باید بسته به نیاز خود کارواش خانگی را خریداری کنید. بدین صورت که اگر برای شستشو ماشین و استفاده کم از این دستگاه قصد خرید آن را دارید. نیاز به خرید کارواش خانگی با فشارکاری بالاتر و قیمت بسیار زیاد ندارید. دستگاه کارواش ماشین واتر خانگی دارای فشار کاری بالاتر برای نظافت های سطوح بسیار کثیف استفاده می شود تا با بالاترین قدرت فشار آب بتوان کثیفی ها را از بین برد.

دستگاه کارواش ماشین واتر جت خانگی

از مزایای استفاده از دستگاه کارواش ماشین خانگی میتوان به سرعت بالای شستشو به دلیل فشار بالای آن اشاره نمود. با بالا رفتن سرعت شستشو به تبع در مصرف آب تا حدودی صرفه جویی می شود. نحوه کار کردن با کارواش های خانگی بسیار ساده می باشد و فقط کافی است که شلنگ آب ورودی را به دستگاه کارواش ماشین متصل کنید سپس با استفاده از لنس تنفگی اقدام به شستشو کنید.

دستگاه کارواش ماشین واترجت صنعتی

واترجت های صنعتی که بیشتر در کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از دستگاه های کارواش ماشین می باشد. که در انواع مختلف و فشارکاری مختلف وجود دارند. در مورد خرید این نوع دستگاه کارواش ماشین مانند واترجت های خانگی باید به میزان نیاز خود آن را خریداری کنید. بدین صورت که اگر محل کارواش شما کوچک است و در طول روز تعداد کمی ماشین جهت شستشو به کارواش شما مراجعه می کنند، نیاز به هزینه کردن زیاد نمی باشد. و میتوان با کمترین هزینه یک واترجت مناسب کارواش خریداری نمود.

شرکت ها و برنده های بسیار زیادی اقدام به تولید واترجت یا پمپ کارواش صنعتی نموده اند که میتوان به شرکت پمپ ایران و شرکت برتولینی ایتالیا اشاره نمود. واترجت های صنعتی دارای انواع مختلفی هستند مانند واترجت دیافراگمی، واترجت پیستونی. که باتوجه به محل کارواش و مطالعه مشخصات هر کدام از این واترجت ها میتوان دستگاه کارواش ماشین که مناسب کارواش شما باشد را انتخاب کنید. برای اطلاع از انواع پمپ صنعتی و موارد مهم در مورد تاسیس کارواش کلیک کنید. علاوه بر کارواش و شستشو ماشین واترجت صنعتی دارای کاربرد های دیگری نیز است. که میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

شستشو معابر عمومی، شستشو تجهیزات ورزشی داخل پارک ها، شستشو استادیوم های ورزشی، نظافت داخلی کارخانجات، شستشو استخر، شستشو موتور سیکلت دوچرخه، شستشو ماشین آلات سنگین(به دلیل حجم بالای کثیفی و وسعت این نوع ماشین ها باید واترجت صنعتی با فشار کاری بالاتر استفاده نمود)، آبیاری درختان، رسوب زدایی، شستشو برج های خنک کننده، لک بری، شستشو تجهیزات صنعتی و تمامی سطوحی که فشار آب به آن آسیب وارد نمی کند.

دستگاه کارواش ماشین صنعتی
دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک

دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک یا کارواش اتوماتیک صرفا برای شستشو ماشین استفاده می شود و کاربرد دیگری ندارد. همانطور که از اسم این نوع کارواش پیداس بصورت اتوماتیک و بدون دخالت دست و با استفاده از ابزارآلات مکانیکی اقدام به شستشو ماشین می کند. استفاده از ماشین آلات تقریباً در هر صنعت ریشه دارد و کارواش نیز از این قاعده مستثنا نیست. کارواش اتوماتیک جایگزین روش شستشوی سنتی شده است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف ترجیح می دهند از دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک استفاده کنند اما نقاط ضعف و قوت نیز دارد.

با استفاده از دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک دیگر خسته نمی شود. اما در قابل آن استفاده از واترجت های صنعتی باعث خستگی زیاد افراد می شود و این موضوع باعث افت کیفیت شستشو می شود. که در کارواش اتوماتیک این چنین نیست. صرف جویی در زمان باتوجه به پیشرفت تکنولوزی و ظهور ماشین آلات پیشرفته در دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک جدید مدت زمان شستشو در جدیدترین مدل آن ۵ تا ۱۰ دقیقه به به کثیفی ماشین زمان میبرد.

روش های مختلف شستشو در کارواش های اتوماتیک جدید وجود دارد و میتوان نحوه شستشو را تغییر داد باتوجه به مقدار کثیفی ماشین مراحل شستشو را کاهش یا افزایش داد که این امر باعث صرفه جوی در مصرف آب و مواد شوینده نیز می شود. از معایب این روش میتوان به مواردی همچون هزینه زیاد دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک و تعمیرات آن و به تبعه هزینه بر بودن برای مشتری، وجود لکه های آب بعد از شستشو که ممکن است بعد از خشک شدن و حتی دستمال کشی نیز لکه ها وجود داشته باشد این موضوع در کارواش های اتوماتیک قدیمی تر بیشتر مشاهده می شود.

دستگاه کارواش ماشین از نوع بخار

دستگاه کارواش بخار از جدیدترین روش های شستشو ماشین به حساب می آید که باتوجه به مزایا و برتری های آن نسبت به دیگر دستگاه کارواش ماشین چند سالی است در ایران رونق پیدا کرده است و بسیاری از کارواش داران تغییر کاربری داده اند و از نوع روش شستشو با بخار استفاده می کنند به دلیل اینکه کارواش بخار مصرف آب جهت شستشو ماشین را کاهش می دهد و در بسیاری از موارد نیاز به مواد شوینده جهت شستشو ماشین ندارد. از طرفی کارواش های واترجت نیاز به استفاده از دستگاه های تصفیه آب دارند تا بتوانند هزینه های تامین آب را کاهش دهند.

اما کارواش بخار نیازی به تصفیه آب ندارد. (میتوانید گزارش خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان را در این مورد مشاهده کنید) در مواردی که آب منطقه مناسب دستگاه کارواش ماشین از نوع بخار نباشد از سختی گیر آب استفاده می شود. سرعت شستشو در این نوع دستگاه کارواش ماشین بسیار بالا می باشد و همچنین کیفیت شستشوی نیز بسیار بالا است و برخلاف کارواش اتوماتیک و کارواش واترجت صنعتی هیچ لکه آبی در صورت استفاده از بخار خشک روی بدنه ماشین ایجاد نمی کند و تمامی کثیفی ها را از روی آن با بالاترین سرعت و کیفیت شستشو از بین میبرد. کارواش صنعتی و دستگاه های کارواش اتوماتیک امکان شستشو داخل ماشین را ندارند و باید با دستمال و یا اسپری های مخصوص اقدام به شستشو داخل ماشین نمود.

اما با استفاده از بخار میتوان داخل ماشین را شستشو نمود و حتی کانال های تهویه هوا را عاری از هرگونه گرد و غبار نمود. اساس کار دستگاه کارواش ماشین از نوع بخار دیگ بخار می باشد. که در انواع ظرفیت های مختلف وجود دارد. و میتوانید براساس متراژ محل کارواش و تعداد مشتریان در طول روز اقدام به خرید این نوع دستگاه کارواش ماشین کنید.

دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک بخار

دستگاه های کارواش بخار را میتوان بصورت اتوماتیک نیز طراحی نمود بدین صورت که با استفاده از تجهیزات مربوط به کارواش اتوماتیک آب با طراحی خاص آن را تغییر داد که بتوان از تجهیزات آن بجای آب بخار خارج شود. و در نتیجه شستشو با کیفیت بیشتری را ارائه دهد. و بدون دخالت دست اقدام به شستشو ماشین نمود.

در بررسی دستگاه کارواش ماشین اتوماتیک یکی از معایب آن وجود لکه های آب پس از خشک شدن بدنه ماشین بود اما در کارواش اتوماتیک بخار و استفاده از بخار خشک دیگر شاهد وجود لکه ها روی ماشین پس از شستشو آن نخواهید بود. از طرفی این نوع دستگاه کارواش ماشین تمامی مزایای کارواش اتوماتیک از جمله عدم خستگی برای افراد، کیفیت شستشو بالا، سرعت بالای شستشو میتوان اشاره نمود. برای راه اندازی کارواش اتوماتیک بخار نیاز به خرید دیگ بخار است و باید ظرفیت آن باتوجه به مراحل شستشو که به دلخواه خریدار است تعیین میشود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید دستگاه کارواش خانگی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک کارواش قابل حمل : ۲۹۲۹۴۱۲۴۶۹

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت دستگاه کارواش خانگی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی کارواش قابل حمل : ۸۴۲۴۴۸۹۹۰

وضعیت واحد های فعال تولید دستگاه کارواش خانگی

در نمودارهای زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید دستگاه کارواش خانگی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات دستگاه کارواش خانگی

با توجه به جستجوهای صورت گرفته در کد تعرفه گمرکی مختص کارواش خانگی یافت نشد لذا نمودار مرتبط با واردات و صادرات مجود نمی باشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید دستگاه کارواش خانگی

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۵۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۳۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۹.۵ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۶ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۹ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)