طرح تولید رنگ مو

رنگ مو یکی از ابزارهای مهم آرایشی است که نحوه انتخاب و مصرف درست آن بسیار مهم است. ما امروز در سایت رنگ مو قصد داریم به تعدادی از سوالات شما در مورد چه رنگ مویی سن را پایین تر یا بالاتر نشان می دهد؟ رنگ مو چه رنگ هایی دارد؟ انواع برندهای تولید کننده رنگ مو کدامند؟ پاسخ دهیم و در مورد این که چه رنگ مویی مناسب چه مویی است نیز صحبت خواهیم کرد.

رنگ مو چیست

محصولات رنگ مو کرم هایی هستند که دارای رنگدانه هایی به نام pigment می باشند. از رنگ مو به منظور رنگ نمودن موهای سفید یا تغییر رنگ موها استفاده می شود. رنگ مو جزء محصولاتی است که هم خانم ها و هم آقایان از آن استفاده می کنند.

انواع رنگ مو کدامند

رنگ های مو به دو دسته طبیعی و شیمیایی تقسیم بندی می شود.

رنگ مو طبیعی یا گیاهی

این طیف رنگ مو از برگ گیاهانی که دارای رنگدانه هستند تهیه می شود. گیاهانی مانند

حنا
روناس
خضاب
بابونه
ایدیگو و….
جزء گیاهانی هستند که می توان از آنها استفاده کرد. مزیت استفاده از رنگ موهای گیاهی، طبیعی بودن آن است که نه تنها به مو آسیب نمی رساند بلکه برای سلامت موها نیز مفید است.
رنگ موهای طبیعی یک سری محدودیت نیز دارند که باعث می شود خانم ها کمتر به سراغ آن ها بروند مثل:

_ با استفاده از رنگ موی طبیعی نمیتوانید نتیجه کار را پیش بینی کنید زیرا بسته به ضخامت مو و نوع رنگ پذیری آن، رنگ مویی که به دست می آید متفاوت است.

_ رنگ موهای طبیعی تنوع رنگی ندارند.

_زمانی که از این رنگ مو استفاده می کنید، دریچه های مو مسدود می شود و اگر در آینده بخواهید رنگ موهایتان را روشن کنید یا از دکلره استفاده کنید اصطلاحا مو رنگ باز نمی کند.

رنگ مو شیمیایی

رنگ موهای شیمیایی طیف رنگی وسیع دارند و میتوان رنگ مو را به هر رنگی که دلخواه است تغییر داد. اما مشکل بزرگی که برای مو به وجود می آورند این است که درصد ایمنی آن ها پایین است و مو دچار آسیب می شود.
در فرآیند رنگ کردن فعل و انفعالاتی رخ می دهد که اگر کار با رنگ مو را بلد نباشید آسیب هایی مانند خشک شدن مو و تحریک و سوزش پوست سر اتفاق میفتد. رنگ موی شیمیایی به سه دسته تقسیم می شوند:

رنگ مو موقت یا فانتزی ( temporary)
رنگ مو نیمه دائمی( semi_ permanent)
رنگ مو دائمی( permanent)
معرفی انواع رنگ مو
معرفی انواع رنگ مو

رنگ مو چه رنگ هایی دارد

انواع برندهای رنگ مو طیف وسیعی از رنگ را در بردارند. که از رنگ های طبیعی شروع می شود تا رنگ های فانتزی. برای شناختن دقیق رنگ مو باید با پایه های رنگ مو آشنا شوید. در نگاه کلی رنگ ها دارای ۱۰ پایه هستند که هرکدام از این پایه ها نیز طیف روشن تا تیره را دارند. در ادامه با پایه های رنگ آشنا می شوید.

طبیعی
خاکستری
دودی
طلایی
زیتونی
بژ_قهوه ای مایل به زرد و خاکستری
قرمز بلوطی
قرمز آتشین
بنفش یا شرابی
گرم برزیلی یا موکا
مسی
بلوند روشن ویژه
مسی طلایی
مسی بنفش یا ماهاگونی
فوق طبیعی

رنگ مو به انگلیسی چه می شود؟

در زبان انگلیسی رنگ مو به hair color ترجمه می شود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید رنگ مو

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک رنگ مو (شیمیایی) : ۲۴۲۴۵۱۲۴۸۴

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید رنگ مو

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

کدد تعرفه گمرکی رنگ مو (شیمیایی) : ۳۳۰۵۹۰۰۰

چگونگی عملکرد رنگ مو شیمیایی در ساختار مو

کوتیکول موها در حالت طبیعی دارای فلس ها یا پولک هایی هستند که سر تا سر طول یک تار مو را در برگرفته اند، در داخل تار مو پیگمنت های طبیعی موهای شخص وجود داشته که رنگهای اصلی مانند زرد آبی یا قرمز و ترکیبات آنها به طور طبیعی موجود می باشد. پوست و موی انسان دارای خاصیت اسیدی ضعیف بوده و انواع رنگ مو شیمیایی که دارای پ هاش قلیایی می باشد پس از ترکیب با اکسیدان می تواند موها را ضخیم کرده و باعث تحریک و باز شدن پولک های مو شده و به راحتی وارد ساختمان مو شده و رنگ مورد نظر را در موهای شخص تزریق کند و  با پیگمنت های طبیعی مو ترکیب شود. به این ترتیب رنگ مو باعث تغییر رنگ در ساختمان مو می شود. برای ایجاد بهترین حالت جهت زیباتر شدن موها پس از رنگ مو توصیه می کنیم موها را به شکلی حرفه ای سشوار کنید همچنین در هفته های پس از رنگ کردن موها جهت آبرسانی موهای خود ازانواع ماسک های ویتامینه مو استفاده نمائید.

وضعیت واحد های فعال تولید رنگ مو

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید رنگ مو در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات تولید رنگ مو

جدول واردات و صادرات رنگ مو در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

انواع برندهای تولید کننده رنگ مو کدامند
بازار عمده رنگ مو در بیشتر شهرهای کشور در حال فعالیت است و این تولیدات را با نرخی ارزان به دست مصرف کنندگان می رساند. امروزه برندهای آرایشی و بهداشتی متنوعی هستند که در بازار وجود دارند. ما به برخی از این برندها می پردازیم.

گارنیه
پلت
لورآل
مارال
والانسی
بیول
گلدن رز
کالر اند سوان
سانتکس
گپ
ویکو
آنیکا
گارنیک
فشینلی
ویتامول
لی لی نایت

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)