طرح تولید سازه دریایی

قدرت دریایی هر کشور از عناصر مختلفی تشکیل می شود. این عناصر می توانند با ناوگان نظامی، ناوگان تجاری، ناوگان صیادی، ناوگان شناورهای مردمی ، مراکز آموزش دریایی و صنایع دریایی تشکیل شوند. یکی از قسمتهای مهم این قدرت دریایی، بخش صنایع دریایی است . آب این عنصر حیات همواره منشا پیدایش تجمعات انسانی و عامل شکل گیری تمدن های پیشرفته بوده است . حمل و نقل آبی به واسطه آسانتر و اقتصادی تر بودن نسبی آن ،رشد روز افزونی دارد در این راستا شناورها از سازه های کلیدی حمل و نقل آبی محسوب می شوند . سازه های دریایی شامل شناورهای دریایی و سازه های فرا ساحل و ساحل می باشند.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید سازه دریایی

طرح توجیهی تولید کشتی و سازه های دریایی: ۳۵۱۱۱۱۱۰

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید سازه دریایی

با توجه به رشد روز افزون حمل و نقل دریایی و بتبع آن افزایش تردد کشتی ها و همچنین گسترش فعالیتهای نفتی در مناطق دریایی، کاربرد صنایع دریایی و از جمله یدک کش ها افزایش یافته است. یدک کش ها شناورهایی با قدرت موتور بالا می باشند که جهت انجام امور خدماتی و پهلودهی یا جداسازی کشتی در بندر یا یدک نمودن دوبه در آب های آزاد از آن استفاده می شود

اهمیت تولید طرح سازه دریایی در کشور

کشتى سازى و صنایع دریایی ،صنعتى سخت و پرمشقت اسـت امـا همـین صـنعت در کشورهایى که صاحب نام هستند چنان ارزهایى را روانه این کشور مى کند که مشـقت را به جان مى خرند. حمایت هاى بى حد و حساب این دولت ها از صنعت کشتى سازى موقعیت آنان را روز به روز بهتر مى سازد . از سـوى دیگـر بـازار جهـانى حمـل و نقـل دریایى پس از یک رکود چند ساله دوباره رونق گرفته است. این تحول مى تواند فرصت رشد را براى صنایع دریایی ایران فراهم آورد.

ماشین آلات و تجهیزات خط تولید طرح سازه دریایی

کپسول گاز و هوا
دستگاه برشکاری خطی دستی
دستگاه برش
دستگاه سنگ زنی
دستگاه برش دستی
دستگاه رنگ آمیزی
جرثقیل
دینام جوش

طرح تولید سازه دریایی

قیمت خط تولید طرح سازه دریایی

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید سازه دریایی، برابر با ۴۸۹۲۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت سازه دریایی

بودجه: بالای ۱۰ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۲ فروند در سال
مساحت زمین مورد نیاز: ۴۰۰۰ مترمربع
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت۱۵۲۱۷.۶ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)