طرح تولید سوپاپ انژکتور

انژکتور چیزی جز یک سوپاپ که به صورت الکترونیکی کنترل می شود نیست. این سوپاپ می تواند چندین بار در ثانیه باز و بسته شود و پمپ سوخت بنزین را با فشار به آن می رساند.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت سوپاپ انژکتور

طرح توجیهی تولید مجموعه انژکتور: ۳۴۳۰۱۶۴۵

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید سوپاپ انژکتور

محصول تولیدی طرح سوپاپ انژکتور خودرو است و لذا کاملا واضح است که مورد مصرف و کاربرد این قطعه در خودرو سازی است و می توان گفت که هر خودرو بدون استثناء از این قطعه استفاده می کنند ، لیکن مشخصات فنی این قطعه به نسبت نوع خودرو متفاوت است.

اهمیت تولید سوپاپ انژکتور در کشور

قطعه سازی یکی از صنایع مادر و اساسی در هر کشور به شمار می آید. این قطعات خود به عنوان کالای واسطه ای در تولید انواع خودرو یا بازار خدمات پس از فروش آن مورد استفاده دارند. از این رو توسعه صنعت قطعه سازی به مفهوم توسعه صنعت خودروسازی کشور است و لذا مجموعه قطعه سازی را میتوان به عنوان یکی از محورهای توسعه کشورها تلقی کرد. در حال حاضر چندین واحد صنعتی مشابه طرح حاضر در کشورمان مشغول قطعه سازی برای خودرو میباشند. خودرو های صنعتی و کشاورزی از دیگر موارد کاربرد قطعات طرح است و اهمیت این صنعت نیز برای همگان روشن و شفاف می باشد. همچنین میتوان با افزایش صادرات قطعات کمک بزرگی به صادرات غیرنفتی کشور کرد که این امر باتوجه به افزایش تولیدات خودرو در منطقه امکان پذیر است. بنابراین در مجموع ملاحظه میگردد که قطعات تولیدی طرح به عنوان زیر ساخت های صنعت کشور به شمار می آیند و از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

قیمت خط تولید سوپاپ انژکتور

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید سوپاپ انژکتور، برابر با ۷۱۸۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت سوپاپ انژکتور

بودجه: بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۶۵۰۰ عدد
مساحت زمین مورد نیاز: ۳۰۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۷۵۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۱۵ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۸۸۹۸ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)