تولید عایق صداگیر خودرو

مواد عایق صدا فوق العاده مفید هستند. آنها می توانند در سراسر کابین اتومبیل، و همچنین در سقف و در بدنه استفاده شوند. معمولا فرایند عایق صدا از درب ها شروع می شود که نه تنها سر و صدا را کاهش می دهد، بلکه آکوستیک را نیز بهبود می بخشد. از آنجا که بلندگوهای سیستم صوتی به درب نصب می شوند، عایق کردن آنها باعث افزایش کیفیت صدا می شود.

مزایا عایق صداگیر خودرو
۱- افزایش کیفیت صدای سیستم صوتی شما

بیایید به یک سناریو فکر کنیم که در آن شما به تازگی یک سیستم استریوی جدید در خودرویتان نصب کرده اید. بخاطر سیستم جدید خیلی خوشحال هستید چون حالا هنگام رانندگی طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد. همچنین خانواده ی شما هم ساعات لذت بخشی را داخل خودرو سپری خواهند کرد.
اما متوجه می شوید که تداخل سروصدای موتور قدیمی با بلندگو، تجربه ی این موسیقی شیرین را از شما میگیرد. با این وجود، ناامید نشوید زیرا وقتی مواد عالی عایق صوتی را در تمام قطعات خودرویتان نصب می کنید، به زودی چالشی که قبلا داشتید را فراموش خواهید کرد. سیستم تنظیم صدا هم اطمینان حاصل میکند که بلندگوها با ظرفیت کامل خود کار کنند.

۲- از جهان اطرافتان دور میشوید

هر کسی حریم خصوصی خود را دوست دارد. اگر حواستان نباشد، سیستم صوتی شما می تواند برای دیگران آزار دهنده باشد. همچنین عایق صوتی میتواند راه حلی باشد برای داشتن مکالمه ای که شما نمی خواهید تمام دنیا آن را بشنوند. به عنوان مثال، شما می توانید با بلندگو تماس های مهمتان را بدون ترس از دادن اطلاعات شخصی ،دریافت کنید.

۳- آرامش حین رانندگی

به خاطر داشته باشید که اگر خودروی شما دارای توربو است یا از یک جاده ناهموار عبور می کنید، عایق صوتی تضمین می کند که مسافران داخل خودرو بدون شنیدن هیچ گونه سروصدایی از چرخ ها و یا هر بخشی مانند موتور،حرکت میکنند. همچنین زمانی که نیاز به مراقبه دارید، سکوت لازم است!

۴- افزایش امنیت

گاهی اوقات افراد مهم (VIP) جلسات خود را داخل خودروهایشان میگذارند. این فقط در فیلم ها نیست، بلکه در زندگی واقعی هم اتفاق میفتد. این مکالمات می تواند راجع به امنیت ملی باشد و بنابراین بهتر است هیچ کس این مکالمه را نشنود. بنابراین، عایق صوتی مفید خواهد بود، به خصوص اگر آنها نخواهند هویت خود را به مردم نشان دهند. علاوه بر این، حتی زمانی که در منطقه نامناسبی هستید ،می توانید به راحتی به موسیقی خود گوش دهید.

۵- کاهش سروصداهای خارجی

نه تنها صدای موتور و چرخ ها، بلکه مردم، خودروهای دیگر و محیط هم می توانند به داخل ماشین راه پیدا کنند. اکثر این صداها غالبا آزار دهنده، عصبی کننده، مضر برای گوش و… هستند. بنابراین، برای جلوگیری از نفوذ این سروصداها، به ویژه هنگامی که شما نیاز به سکوت مطلق درون خودروی خود دارید، اقدام به نصب عایق صوتی کنید.

11
روش های عایق صوتی کردن خودرو

– استفاده از کفپوش عایق صدا
– نصب عایق بازتابنده ی صدا
– پوشاندن تمام شکاف ها

۱- استفاده از کفپوش عایق صدا

این یک روش ارزان و آسان برای عایق صوتی خودروی سواری شما کاهش نفوذ سروصدا به اتومبیل شماست. مواد داخل این کفپوش حاوی بوتیل است ،که باعث جذب صدا و رفع لرزش ها میشود. شما می توانید آن را هر جای اتومبیل خود نصب کنید. انجام آن آسان است و نیازی به تخصص ندارد. یک چسب در یک طرف کفپوش وجود دارد که به راحتی بتوانید آن را بچسبانید. سپس از غلتکی برای صاف کردن آن استفاده کنید. انجام تمام این کارها، بسته به تعداد کفپوش ضد صدا مورد نظر شما، بیش از یک ساعت زمان نخواهد برد.
میزان عایق صوتی ای که شما تجربه خواهید کرد بستگی به این دارد که در ابتدا ماشین شما چقدر پرسروصدا بوده و اینکه چقدر از سطح را پوشش داده اید. نکته ی جالب در مورد این کفپوش ها این است که برای کارامدی آن، لازم نیست که شما حتما ۱۰۰٪ کف یا درها را بپوشانید.

۲- نصب عایق بازتابنده ی صدا

علاوه بر نصب فوم آکوستیک، شما می توانید عایق بازتابنده ی صدا هم اعمال کنید. این مواد کاملاً زیر کفپوش عایق صدای خودرو شما قرار می گیرد. این به کاهش سر و صدای جاده و گرما هنگام رانندگی کمک می کند.
اثربخشی عایق بازتابنده واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد. مثل یک لایه ی نازک لاستیکی بنظر میاید و چیز خاصی نیست. شاید فکر کنید اصلا تاثیری در کاهش سروصدای خودروی شما ندارد. خب، دوست من، شما اشتباه می کنید. این عایق ها همچنین به گرم نگه داشتن خودرو در زمستان و سردتر شدن در تابستان کمک می کنند.
اگر تصمیم دارید از این عایق بازتابنده استفاده کنید ، مقداری چسب تهیه کرده و آن را روی زمین اسپری کنید. عایق بازتابی را روی چسب بمالید و بگذارید تا خشک شود. پس از آن می توانید کفپوش عایق صدای خود را نصب کنید.

۳- پوشاندن همه ی شکاف ها

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید بهترین نتایج را از عایق صدا بدست آورید؟ همه ی شکاف ها و منافذ را هرچند کوچک بپوشانید. این موارد شامل عایق کاری کف خودرو،‌ عایق کردن درب خودرو و همچنین عایق کردن سقف خودرو می‌باشد.
بهترین کار این است که حتماً کل منطقه ای که عایق صدا کرده اید را بپوشانید. برای پوشاندن منافذ ریز، خجالت نکشید که از نوار چسب استفاده کنید. اگر به طور کلی به جلوگیری از صدا از راه درب‌ها علاقه‌مند هستید، می‌توانید عایق صوتی کردن درب را بخوانید.
بهترین نقاط خودرو برای عایق صوتی
آیا می دانید بهترین نقاط خودرو برای استفاده از محصولات عایق صوتی کجاست؟ همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، کف خودرو قطعا یکی از بهترین مکان ها است. همچنین چند مکان دیگر نیز وجود دارد که می توانید تشک های عایق صدا را نصب کنید تا خودروی آرام تری داشته باشید.

چرخ ها

چرخ ها ،از آنجایی که دائماً با جاده در تماس هستند، معمولاً بیشترین سر و صدا و لرزش را ایجاد می کنند. اگر مجبور بودید لاستیک های جلو یا عقب را عایق بندی کنید، ابتدا عقب را انتخاب کنید. ثابت شده است که این امر مفید خواهد بود، به خصوص اگر خودرو یک بدنه ی بزرگ و مسطح دارد . این یکی از نقاط اصلی ایجاد صدا و تقویت صدا است.

صندلی های عقب

مقداری از کفپوش عایق صوتی را روی کف صندلی های عقب خود بیاندازید. این فضا هم می تواند به عنوان یک تقویت کننده صدا عمل کند حتی اگر هیچ محوری در آن منطقه وجود نداشته باشد.

درب های خودرو

پس از عایق کف خودرو، چرخ‌ها و صندلی‌ها نوبت عایق کردن درب خودرو می‌باشد. برخی از اتومبیل ها درب های نازکی دارند ؛بنابراین صداهای زیادی را از خود عبور می دهند. به منظور ساختن محیطی آرام در داخل خودرو، برای نصب عایق صوتی لازم است پانل ها را از درهای خود جدا کنید.
البته ، این پروژه کمی پیچیده تر است ، بنابراین باید قبل از شروع این کار مطمئن شوید که چگونه می توانید پانل های درب خود را به درستی جدا کنید و یا اینکه این کار را به مکانیک بسپارید.

فوم عایق صدا کف خودرو

کف ماشین یک سطح بسیار بزرگ است و نزدیکترین فاصله به چرخ ها و محورهای خودرو را دارد. این به این معنی است که ارتعاشات به طور مستقیم وارد آن میشوند و اغلب می توانند توسط کف تقویت شده و سروصدای زیادی در داخل خودروی شما ایجاد کنند!
بهترین راه برای به حداقل رساندن ارتعاشات ناشی از کف ماشین ،این است که یک صداگیر خودرو بگذارید. این فوم صداگیر به طور قابل توجهی ارتعشات کف خودرو را جذب کرده و سروصدای جاده ای را کاهش می دهد.
فارغ از اینکه چه نوع فوم عایق صدایی استفاده می کنید، میزان تاثیرگذاری آن تا حد خیلی زیادی به این بستگی دارد که چقدر کف خودرویتان را پوشش می دهید. بسیاری از مردم فقط کف صندلی مسافر و راننده را می پوشانند ،درحالیکه شما برای اینکه بیشترین بهره برداری را از فوم ها داشته باشید باید تمام کف خودرو حتی اگر امکان دارد کف پشت صندلی ها را هم بپوشانید. اگر شما درحال عایق صوتی کردن یک وانت هستید، باید فضای باربری را نیز پوشش دهید، مخصوصا اگر یک فضای بار باز است، نه یک فضای جدا از کابین. محوطه مسطح و وسیع در بسیاری از وانت ها مثل یک طبل بزرگ ارتعاشات را تقویت میکند. اگر فضای کابین و بار شما جدا باشد، فوم عایق صوتی بسیار کمتر تاثیر خواهد داشت اما باعث می شود که ارتعاشات را از منطقه بار به داخل کابین متوقف کند، بنابراین هنوز ارزش انجام آن را دارد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید عایق صداگیر خودرو

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک عایق صداگیر خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۶۲۶

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید عایق صداگیر خودرو

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

انواع عایق صداگیر خودرو
ورق دمپینگ

ورق دمپینگ یکی از محصولاتی است که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است . این محصول در انواع دمپینگ بلاک گلد ، دمپینگ بلو سیلور ، دمپینگ بلو وایت ، دمپینگ اف اس تی پی آر ، دمپینگ بلاک سیلور و…. با برند های مختلفی در بازار عرضه می گردد. باید دقت داشت دمپینگ ها کارایی بسیار کمی در عایق سازی صوتی دارند و وظیفه اصلی آن ها ارتعاش گیری روی فلز درب خودرو است. این امر بیشتر از اینکه روی عایق صوتی درب ها موثر باشد اثر مثبتی در بهبود کارایی سیستم صوتی خودرو دارد و از لرزش فلز درب در هنگام پخش موسیقی در ولوم های بالا جلوگیری می کند . به همین دلیل دمپینگ ها فقط برای آکوستیک درب ها و فضاهایی که باندهای سیستم صوتی نصب می شوند قابل توصیه هستند و تاثیر کمتری در عایق صوتی و صداگیر کف خودرو و قسمت ها پشت داشبرد و جلوگیری از انتقال صدای موتور به داخل خودرو دارند. مگر اینکه هدف از استفاده از آن ها در این قسمت ها لرزه گیری قسمت ها فلزی باشد.

نمد ریسایکل ( نمد خودرویی)

نمد ریسایکل یکی از مورد استفاده ترین انواع صداگیر خودرو می باشد. این نمد به خاطر نوع متریال خود که از الیاف نخی است و به علت وزن مخصوص خود می تواند نقش موثری در کاهش فرکانس ها صوتی داشته باشد. بسیاری از خودروسازها به طور فابریک از این عایق صوتی در کف و گاهی در درب ها و حتی در سقف استفاده می کنند. قدرت این عایق معمولا زمانی توسعه پیدا می کند که در ترکیب با یک عایق سلول بسته ( مثل فوم الاستومری ) استفاده شود. البته باید دقت داشت این عایق نسوز نیست و نباید در قسمت نزدیک به موتور و قسمت های داغ شونده و یا نزدیک سیم های برق خودرو استفاده شود.

فوم الاستومری

فوم الاستومری یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین فوم های موجود در بازار است این فوم با توجه به فناوری که در آن به کار رفته می تواند هم به عنوان یک عایق صوتی و هم به صورتی ک عایق حرارتی برای خودرو عمل نماید . از لحاظ دسته بندی فوم الاستومری یک عایق سلول بسته است در نتیجه بیشتر نقش جلوگیری از انتقال صدا را بر عهده دارد و در صورتی که ترکیب با عایق های سلول باز مانند نمد ریسایکل استفاده شود حداکثر کارایی را خواهد داشت. فوم الاستومری در درب ها ، در سقف ، در پشت داشبورد قابل استفاده می باشد. علاوه بر کارایی فوق العاده مهمترین ویژگی این عایق کندسوز بودن آن است البته باید دقت داشت انواع متفرقه این عایق کارایی لازم را نخواهند داشت و باید توجه داشت که از برند و همچنین از ضخامت مناسب این محصول استفاده نمود

فوم شانه تخم مرغی الاستومری

فوم الاستومری شانه تخم مرغی یکی دیگر از انواع فوم های الاستومری است که در فرآیند عایقسازی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این فوم به خاطر ساختار تخم مرغی شکل و سطح روی خود می تواند موجب کاهش فرکانس ها صوتی گردد و از سوی دیگر ساختار سلول بسته این فوم موجب جلوگیری از انتقال صدا می شود. از این فوم معمولا در زیر کاپوت خودرو و در درب ها استفاده می کنند.

فوم شانه تخم مرغی ابری

این روزها فوم های شانه تخم مرغی ابری به خوبی جایگاه خود را در صنعت آکوستیک باز کرده اند و در بسیاری از استودیوها و هر فضایی که نیاز به صداگیری و آکوستیک دارد معمولا از این فوم ها بهره می برند. در صنعت آکوستیک خودرو نیز این امر مستثنی نبوده و بسیاری از افراد که می خواهند خودرو خود را عایق کنند. به سراغ فوم شانه تخم و یا سایر مدل ها مشابه این فوم می روند ولی باید دقت داشت این فوم بیشتر از آنکه نقش عایق صوتی داشته باشد برای خودرو بیشتر ماهیت آکوستیکی دارد و معمولا از انواع نازک آن در درب ها ماشین به منظور بهبود صدای سیستم صوتی و جلوگیری از پیچش صدای سیستم صوتی در داخل درب خودرو و در نهایت بهبود کیفیت صدای سیستم صوتی خودرو استفاده می شود. همچنین باید دقت نمود این فوم نسوز نیست و نباید نزدیک موتور و قسمت های برقی اتومبیل کار شوند.

فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن یک عایق سلول بسته و ارزان قیمت است که شاید قیمت بسیار مناسب آن موجب شود بسیاری به منظور صداگیری خودرو به سراغ این متریال بروند. البته باید دقت داشت اگرچه فوم پلی اتیلن قیمت بسیار مناسبی دارد ، ولی کارایی آن به ویژه در قطر ها کم ( زیر ۲۰ میل ) نسبت به عایق ها مشابه نظیر فوم الاستومری به منظور عایق صوتی خودرو بسیار بسیار پایین تر است . معمولا از این عایق در سقف و گاهی درب خودرو استفاده می شود و به نظر می رسد استفاده از آن بیش از عایق صوتی ،کارایی بیشتری به عنوان عایق حرارتی داشته باشد به همین دلیل در صورت استفاده از فوم پلی اتیلن به منظور افزایش کارایی آن به عنوان عایق صوتی توصیه می شود حتما یک لایه نمد ریسایکل نیز در ترکیب با آن استفاده شود. همچنین باید دقت داشت که فوم پلی اتیلن نسوز نیست و در قسمت ها نزدیک به موتور و اگزوز و… به هیچ عنوان نباید استفاده شود.

 

فرآیند تولید نمد خودرویی

نمد خودرویی از پشم ساخته شده است، که به راحتی با چنگ زدن و مالیدن و ترکیب یک فیبر مصنوعی ساخته می‌شود که باعث می‌شود مقاومت و طول عمر داشته باشد. ترکیبات فیبر معمولی برای نمد عبارتند از پشم و پلی استر یا پشم و نایلون. پشم مصنوعی را نمی‌توان به نمد تبدیل کرد، اما می‌توان آن را با پشم ترکیب کرد و تبدیل به نمد کرد.
دیگر مواد خام مورد استفاده در تولید نمد صنعتی شامل بخار است که در طول مرحله استفاده می‌شود که در آن مواد در عرض و طول کاهش می‌یابد و ضخیم‌تر می‌شود. همچنین مخلوط اسید سولفوریک ضعیف در فرآیند ضخیم شدن استفاده می‌شود. خاکستر سودا (کلرید سدیم) برای خنثی کردن اسید سولفوریک استفاده می‌شود.
رنگ پشم‌ها به رنگ سفید، خاکستری و قهوه‌‌ای تقسیم می‌شود از آنجا گوسفندان حیواناتی هستند که در چراگاه‌ها و مراتع می‌چرند و از گیاهان و سبزیجات به عنوان غذا استفاده می‌کنند ممکن است در حین چریدن به پشم آنها شاخ و برگ و کثیفی‌ گیر کند برای حذف این کثیفی‌ها پشم باید شسته شود. با شستشوی آب برخی از این مواد گیاهی و چربی پشم حذف می‌شود.با این حال اگر یک رنگ منظم‌تر با پشم سفید مورد نیاز باشد، می‌توان آن را با عمل کربنایز سفید کرد و بیشتر از این ناخالصی‌ها را حذف کرد.

فرآیند تولید عایق فوم الاستومری

سه مولفه اصلی در تولید عایق الاستومری سلول بسته عبارتند از:
– مخلوط لاستیک مصنوعی، معمولاً لاستیک بوتادین نیتریل (NBR) یا اتیلن پروپیلن دیین مونومر (EPDM)
– پلی وینیل کلراید (PVC)
– یک فوم شیمیایی
این مواد در یک میکسر بزرگ و معمولاً به صورت بسته‌های ۵۰۰ پوندی ترکیب می‌شوند. سپس این مواد ترکیب شده داخل تجهیزات اکسترودینگ قرار داده می‌شود تا مقطع یا شکلی خاص را به وجود بیاورند که معمولاً تیوبی گرد یا صفحه‌ای تخت می‌باشد. سپس مقطع ایجاد شده درون کوره با دمای خاصی حرارت داده شده که این فرآیند باعث می‌شود تا عامل فوم شیمیایی از حالت جامد به گاز تبدیل شود. زمانیکه این اتفاق بیفتد هزاران حفره کوچک هوا (سلول) که همگی به هم متصل هستند، تشکیل می‌شوند. در آخر عایق مورد نظر خنک شده تا از سالم ماندن این سلول‌های هوا اطمینان حاصل شده و ساختار سلول بسته عایق حفظ گردد. سپس عایق در اندازه‌های دلخواه برش خورده و بسته‌بندی می‌شود.
عایق‌های الاستومری اگرچه نسبت به پشم سنگ و یا پشم‌شیشه گران‌ترند ولی به دلیل بی‌نیاز بودن از پوشش‌های مضاعف برای کاربردهای دمای پایین بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشند، پایداری بسیار بالایی دارند. این‌گونه عایق‌ها ضریب انتقال حرارت بسیار پایینی داشته و انعطاف‌پذیر می‌باشند و برای محیط‌هایی که فضای کاری کمی داشته باشند بسیار مناسب هستند. عایق‌های الاستومری ازجمله مواد سلولی انعطاف پذیر سلول بسته بوده و بر پایه پلی وینیل کلراید، نیریل بونادین رابر و یا انیلین پروپیلین دیان مونومر رابر ساخته می‌شوند.
عایق الاستومری در دو نوع NBR و EPDM تولید می گردد و همواره برای متخصصین و مهندسین صنعت ساختمان سوال بوده که چه تفاوتی میان عایق های NBR و EPDM وجود دارد. در حقیقت باید گفت که بسیاری از مشخصات NBR و EPDM کاملاً شبیه به هم هستند و اختلافات بسیار ناچیزی با هم دارند، در کل می توان گفت که کاربری عایق الاستومری EPDM در برخی موارد خاص اندکی بهتر از NBR است. ولی باید توجه داشت که تولید عایق الاستومری EPDM بسیار مشکل است، حتی بزرگترین شرکت های تولید عایق نیز عایق های EPDM را با خلوص ۱۰۰% نمی سازند.

فرآیند تولید فوم های پلی اتیلنی

برای تولید فوم از پلیمرهای مختلف، پلیمر مورد استفاده، بایستی دارای استحکام مذاب کافی باشد. برخی از گریدهای پلیمرهای مختلف مورد استفاده، بدون استفاده از عوامل شبکه ای کننده دارای چنین استحکام مذابی می باشند؛ اما برای گریدهای دیگر از عوامل شبکه ای کننده استفاده می شود تا با ایجاد پیوندهای عرضی بین زنجیرهای پلیمر، استحکام مذاب کافی، ایجاد شود. بسیاری از عوامل شبکه ای کننده شیمیایی، با تولید رادیکالهای آزاد، موجب ایجاد پیوندهای عرضی در زنجیرهای پلیمری می شوند؛ اما عوامل پفزای شیمیایی نیز، برای تولید گاز دچار تجزیه شیمیایی شده و در مرحله گذار واکنش تجزیه، رادیکالهای آزاد ناپایداری تولید می کنند. از آنجا که تا کنون در مورد تأثیر این رادیکالهای ناپایدار بر روی زنجیرهای پلیمری مطالعه خاصی نشده بود، در این کار با استفاده از پلیمر پلی اتیلن و یک نوع عامل پفزای شیمیایی و یک نوع عامل شبکه ای کننده پروکسیدی، این امر مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که رادیکالهای حاصل از عامل پفزا در حضور عامل شبکه ای کننده پروکسیدی موجب افزایش میزان شبکه ای شدن پلیمر می شوند، در صورتیکه این رادیکالها بطور منفرد اثری بر روی زنجیرهای پلیمری ندارند.
در فرآیند فوم سازی، پلی پروپیلن با مواد فوم کننده مخلوط شده و حرارت داده می شود که ماده فوم کننده در اثر گرما تخریب شده و گاز تولید کرده و سبب متخلخل شدن پلی پروپیلن می گردد. ولی هنگامیکه پلی پروپیلن معمولی بالای دمای ذوب آن حرارت داده می شود، ویسکوزیته مذاب آن به شدت افت می کند به طوریکه گاز ایجاد شده از تجزیه ماده فوم کننده نمی تواند در درون پلی پروپیلن را غیر ممکن می سازد (cells) درون مذاب نگه داده شود و لذا کنترل اندازه و تعداد حفره ها جهت افزایش ویسکوزیته پلی پروپیلن روش های مختلفی در سال های اخیر ابداع شده است. در روش شیمیایی، با استفاده از پراکسید ها و منومرهای چند عامله شاخه های بلند در ساختمان پلی پروپیلن ایجاد می شود.

وضعیت واحد های فعال تولید عایق صداگیر خودرو

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید عایق صداگیر خودرو ساختمان در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات پرایمر رطوبتی ساختمان

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید عایق صداگیر خودرو

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۳۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۴۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۳۵ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۸.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳.۵ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۸ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)