طرح تولید غلطک نقاشی ساختمان

قلم مو و غلطک رنگ از جمله پرکاربردترین ابزار نقاشی ساختمان است که کاربردهای متنوعی دارند. در این میان بسیاری غلطک رنگ را برای رنگ آمیزی دیوارها انتخاب می‌کنند چرا که سرعت کار را بالاتر می‌برد
داشتن غلطک رنگ برای رنگ آمیزی بسیار مفید و با صرفه تر در هزینه و نیروی انسانی است با داشتن یک غلطک خوب می توانید از هدر رفتن انرژی نیروی کارگر خود و همچنین استفاده بیش از حد رنگ در ساختمان خود به شدت جلوگیری کنید و نسبت به قلمو ها هم بهتر رنگ را می زنند …با استفاده از این غلطک ها شاید خودتان هم بتوانید فضای کمی را رنگ آمیزی کنید
غلطک نقاشی برای رنگ پلاستیکی در قطرهای متنوعی موجود است؛ اما در کل قطر غلطک‌های پلاستیک بیشتر از رنگ روغنی است. همانطور که می‌دانید، رنگ پلاستیک دوام کمتری نسبت به رنگ روغنی دارد و لایه‌ای نازک‌تر از رنگ روی دیوار ایجاد می‌کند. کیفیت پرزها در غلطک رنگ پلاستیک بسیار مهم است؛ پس حتما قبل از خرید غلطک نقاشی به این موضوع دقت زیادی داشته باشید. هر چقدر بافت‌های غلطک رنگ پلاستیک بهتر و با کیفیت‌تر باشند، رنگ به صورت یکنواخت‌تری روی دیوار می‌نشیند. از این غلطک نقاشی می‌توان برای رنگ آمیزی سطوح بزرگ استفاده کرد.

انواع غلطک رنگ

پیش از هر چیزی انتخاب غلطک رنگ به سطحی که رنگ آمیزی می‌کنید بستگی دارد. همچنین انواع غلطک رنگ از نظر سایز، فریم و پرز با یکدیگر متفاوتند که با توجه به نوع رنگ ساختمانی که انتخاب می‌کنید می‌توانید غلطک رنگ مناسب را پیدا کنید. پس این دو نکته در انتخاب غلتک یا رولر رنگ شما تاثیرگذارند.

انواع غلطک رنگ با توجه به پرز

شاید بیشتر از هرچیزی، انتخاب غلطک مناسب رنگ آمیزی بر اساس پرز دشوارتر باشد. برخی غلطک‌ها ضخیم هستند و برخی پرزهای کوتاه و نازکی دارند. همچنین رویه غلطک‌ها ممکن است در رنگ‌های متنوعی عرضه شوند که بیشتر برندهای ابزار ساختمانی از رنگ‌های سفید، زرد یا آبی استفاده می‌کنند.
غلطک‌های ضخیم اغلب پرزهای بلندتری دارند. سایز پرزها در ضخیم‌ترین حالت ۱۹ میلیمتر (یا ¾ اینج) است و به ترتیب ۱۰ میلیمتر (۳/۸ اینج) و ۶.۵ میلیمتر (۱/۴ اینچ) می‌شوند. در نهایت برخی از غلطک‌هان نیز پرز ندارند و از جنس فوم هستند که کاربرد آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. همچنین غلطک‌ها بر اساس جنس رویه نیز متفاوتند برخی از غلطک‌ها الیاف یا پرزهای طبیعی دارند و برخی دیگر مصنوعی.
اغلب مواقع غلطک‌هایی با کاورهای الیاف طبیعی برای رنگ‌های روغنی (آلکیدی) و کاورهایی با پرزهای مصنوعی برای رنگ‌‎های لاتکس (پایه آب) توصیه می‌شوند.

انواع غلطک رنگ از نظر سایز

به طور معمول فریم‌های غلطک‌ها در دو سایز کاربرد بیشتری دارند: غلطک بزرگ ۹ اینچ یا ۲۲ سانتیمتر و غلطک کوچک ۴ اینچ یا ۱۰ سانتیمتر.
با توجه به اینکه چه سطحی را رنگ میزنید می‌توانید سایز مناسبی را انتخاب کنید:
برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف از غلتک‌های بزرگ استفاده کنید چرا که این غلطک‌ها می‌توانند سطح بیشتری را رنگ بزنند و سرعت رنگ آمیزی دیوارها و سقف را بالا ببرند.
برای رنگ آمیزی کابینت، درها و مبلمان از غلتک کوچک ۱۰ سانتیمتری یا ۴ اینچی استفاده کنید. هر چه سطح کمتری را می‌خواهید رنگ بزنید بهتر است از غلطک کوچک‌تری نیز استفاده کنید تا نتیجه نهایی تمیزتر و یکدست‌تر باشد.

غلطک تکسجر (طرح دار)

همانطور که از نامش پیداست، غلطک‌ رنگ تکسچر همانند غلطک‌های دیگر سطحی یکدست ندارد بلکه برای طرح دادن به روی دیوارها یا سقف طراحی شده است. این غلطک‌ها که اغلب از جنس فوم هستند الگو یا طرح خاصی دارند، وقتی که غلطک را رنگی می‌کنید الگوی روی آن شکل می‌گیرد بنابراین هنگام رنگ آمیزی دیوار یا سقف، طرح به روی دیوار باقی می‌ماند. برخی از این غلتک‌ها طرح چوبی، آجری، سنگی و طرح‌های متنوع دیگری دارند. برای اشخاصی که دوست ندارند دیوار خانه یکدست رنگ شود می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین اغلب این نوع غلطک‌ها در سایز بزرگ ارائه می‌شوند و مناسب سطوح بزرگ همانند دیوارها و سقف هستند نه سطوح باریک و کوچک همانند درب یا چارچوب‌ها.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید غلطک نقاشی ساختمان

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک غلطک نقاشی ساختمان ۳۶۹۹۵۱۲۴۱۷

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید غلطک نقاشی ساختمان

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد. تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی غلطک نقاشی ۹۶۰۳۴۰

وضعیت واحد های فعال تولید غلطک نقاشی ساختمان

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید غلطک نقاشی ساختمان در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات غلطک نقاشی ساختمان

نمودار واردات و صادرات غلطک نقاشی ساختمان در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید غلطک نقاشی ساختمان

ظرفیت تولید سالیانه : ۵ میلیون عدد
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۹۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۳۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱.۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)