طرح تولید فریزر سریع پزشکی

تمامی آزمایشگاه های تحقیقاتی و بالینی نیاز به یک یخچال فریزر آزمایشگاهی درجه تجاری دارند که دارای اجزای انعطاف پذیر و ظرفیتی برای نمونه های بزرگ می باشند . مدل های ترکیبی یخچال / فریز در اختیار آزمایشگاه هایی که فضا چالش پیش روی آن ها است انعطاف پذیری برای کنترل دما قرار می دهند . مدل های مختلف یخچال فریزر آزمایشگاهیعبارتند از مدل های رو میزی ، مدل های کوچک و مدل های نصب شده به صورت مستقل . زمان خرید به دنبال تکنولوژی کارآمدی انرژی ، تروموستات قابل تنظیم ، محدوده های انعطاف پذیر تنظیم دما ، توزیع دمایی پیوسته و یک دست ، و گاز های فریزری مناسب محیط زیست باشید .

یخچال فریزر پزشکی برای مصارف عمومی

یخچال فریزر آزمایشگاهی برای مصارف عمومی به این منظور طراحی شده اند که یک جزء عایق گذاری شده ی دمایی را در دما های خنک بالای نقطه ی انجماد آب ، معمولا بین ۲ تا ۱۰ درجه ی سلسیوس اساسا برای ذخیره سازی محصولات نابود شدنی حفظ کنند . یخچال فریزر آزمایشگاهی استفاده شده در تجهیزات تحقیقاتی و بالینی معمولا تجهیزات تخصصی هستند که با مشخصه های شایسته ی فنی ، نظیر محدوده ی دمایی ، اندازه ، قفسه بندی ، دقت ، قابلیت اطمینان ، و پیکربندی بر طبق استفاده ها ، ساخته می شوند . یخچال فریزر آزمایشگاهی برای مصارف عمومی شامل طیفی از مدل ها می شوند از جمله صرفه جویی کننده در فضا ، در محکم ، ظرفیت بزرگ ، و انواع کنترل شده توسط میکرو پردازنده . به دنبال ویژگی هایییخچال فریزر آزمایشگاهی نظیر تکنولوژی کارآمدی انرژی ، قفسه های قابل تنظیم ، طیف وسیع نقطه ی تنظیم ، آلارم هایی به منظور هشدار در زمان نوسانات دمایی کم و زیاد ، و گارانتی باشید .

یخچال فریزر پزشکی کوچک

یخچال فریزر آزمایشگاهی کوچک واحد های کوچکی با پیکربندی هستند که مناسب استفاده زیر پیشخوان ها است ( به عنوان مثال میز های آزمایشگاهی ) ، این یخچال فریزر آزمایشگاهی برای ذخیره سازی نمونه ها در دما هایی معمولا بین ۴ تا ۱۰ درجه ی سلسیوس طراحی شده ااست. این واحد ها معمولا از یک اتاقک ساخته شده با محیط داخلی ضد خوردگی یا مقاوم به خوردگی تشکیل شده اند . یخچال فریزر آزمایشگاهی هم چنین می تواند شامل یک کمپرسور ، کندانسور ، تبخیر کن ، سنسور های دمایی و کنترل ها باشد. به دنبال ویژگی هایی باشید که خطر از بین رفتن محتویات یا آلودگی آن ها را کاهش داده ، و قفسه بندی داخلی برای ذخیره سازی شایسته باشد و در مکانی مناسب قرار داشته باشند و جا به جایی و معرف ها و نمونه ها بدون مشکل صورت گیرد . این واحد ها می توانند راه حلی برای آزمایشگاه هایی باشند که با مشکل جا روبرو هستند .

یخچال فریزر پزشکی برای مصارف خاص

یخچال ها و فریزر های آزمایشگاهی فضای ذخیره سازی ضروری را برای هر چیزی از معرف های حجیم گرفته تا نمونه های ظریف بافتی فراهم می کنند . یخچال فریزر آزمایشگاهی برای مصارف خاص برای مواد خاصی نیاز هستند که نیاز به ذخیره سازی خاص تری دارند . این مواد از انواع فرار یا قابل اشتعال هستند تا مواد زیستی و بافت های خاص . بسته به هدف آن ها ، یخچال ها و فریزر های آزمایشگاهی برای مصارف خاص اغلب اوقات توسط OSHA ، NFPA و برای ذخیره سازی موارد تحقیقی بالینی ، تنظیم می شوند . بدون احتیاجات ذخیره سازی شما ، مطمئن شوید که موارد استفاده و محدودیت های هر یخچال یا فریزر را به صورت شایسته ای درک کرده و با امنیت تمامی مواد آزمایشگاهی خود را ذخیره کنید .

فریزر فوق سرد آزمایشگاهی

فریزر های فوق سرد آزمایشگاهی برای ذخیره سازی مواد زیستی نظیر ویروس ، باکتری ها ، سلول های یوکاریوت ، خون و نطفه طراحی شده اند . این فریزر ها در بانک های خون ، بیمارستان ها ، سرویس های جلوگیری از اپیدمی ، موسسه های تحقیقاتی ، و تجهیزات مهندسی زیست پزشکی استفاده می شوند . مدل های کوچک یا رو میزی می توانند محدودیت های فضایی آزمایشگاه را حل کنند . به دنبال تکنولوژی با صدای کم ، کارآمدی بالای انرژی ، صفحه ی نمایش LED به منظور مشاهده ی کد های آلارم و دما ، گارانتی و شرایط بعد از فروش باشید .

فریزر فوق سرد پزشکی صندوقی

فریزر های فوق سرد آزمایشگاهی برای ذخیره سازی مواد زیستی نظیر ویروس ، باکتری ها ، سلول های یوکاریوت ، خون و نطفه طراحی شده اند . این فریزر ها در بانک های خون ، بیمارستان ها ، سرویس های جلوگیری از اپیدمی ، موسسه های تحقیقاتی ، و تجهیزات مهندسی زیست پزشکی استفاده می شوند . مدل های صندوقی می توانند محدودیت های فضایی آزمایشگاه را با قرار گرفتن در گوشه های آزمایشگاه یا زیر یا بالای میز های آزمایشگاهی ، رفع کنند . به دنبال تکنولوژی با صدای کم، کارآمدی بالای انرژی ، صفحه ی نمایش LED به منظور مشاهده ی کد های آلارم و دما ، گارانتی و شرایط بعد از فروش باشید .

فریزر فوق سرد پزشکی ایستاده

فریزر های فوق سرد آزمایشگاهی برای ذخیره سازی مواد زیستی نظیر ویروس ، باکتری ها ، سلول های یوکاریوت ، خون و نطفه طراحی شده اند . این فریزر ها در بانک های خون ، بیمارستان ها ، سرویس های جلوگیری از اپیدمی ، موسسه های تحقیقاتی ، و تجهیزات مهندسی زیست پزشکی استفاده می شوند . مدل های ایستاده می توانند با قرار گرفتن در فضا های باریک محدودیت های فضایی را رفع کنند . به دنبال تکنولوژی با صدای کم، کارآمدی بالای انرژی ، صفحه ی نمایش LED به منظور مشاهده ی کد های آلارم و دما ، گارانتی و شرایط بعد از فروش باشید .

نحوه ی انتخاب یک  فریزر پزشکی

یخچال ها و یخچال فریزر آزمایشگاهی به این منظور طراحی و ساخته شده اند تا استاندارد های سخت گیرانه تری را به نسبت استاندارد های واحد های تجاری یا خانگی رعایت کنند . مواد دارویی ، پلاسما و خون ، به عنوان مثال باید در طیف های دمایی بالا نگاه داری شوند تا جلوی از دست رفتن ویژگی آن ها و یا فساد آن ها گرفته شود .یخچال فریزر آزمایشگاهی نظیر آن دسته از محصولاتی که توسط کمپانی Nor-Lake ساخته می شوند به نحوی ساخته می شوند که الزامات مورد نیاز کارخانه های داروسازی و مراکز پزشکی را فراهم کنند .

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید فریزر سریع پزشکی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک اختصاصی فریزر سریع پزشکی به شرح جدول زیر میباشد.

نام محصولکد آیسیک
 فریزر سریع پزشکی۳۳۱۱۵۱۳۲۱۶
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید فریزر سریع پزشکی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به بررسی های انجام شده کد تعرفه گمرکی فریزر سریع پزشکی به شرح جدول زیر میباشد.

نام محصولکد تعرفه گمرکی
 فریزر سریع پزشکی۹۰۱۸
گزینه های طراحی یخچال فریزر پزشکی

افرادی که به منظور خرید یخچال فریزر آزمایشگاهی برای مراکز پزشکی و آزمایشگاهی اعزام می شوند می توانند از بین طیف وسیعی از پیکربندی ها و اندازه ها انتخاب کنند . چیزی که در تمامی یخچال فریزر آزمایشگاهی دیده می شود سیستم های سرد کردن با قابلیت بالا است که دما را در محدوده ی پارامتر های از پیش تعریف شده حفظ کرده و برای داشتن کنترل های دمایی برنامه ریزی شده اند . واحد ها هم چنین دارای سیستم های آلارم صوتی و بصری هستند تا اگر از این محدودیت ها تخطی شود به پرسنل هشدار داده شود .
سپس بحث اندازه و عملکرد یخچال فریزر آزمایشگاهی پیش می آید . یخچال فریزر آزمایشگاهی به عنوان مثال در واحد های ایستاده با مدل های دارای در های محکم یا شیشه ای معمولی ، شیشه ای دو جداره یا سه جداره ارائه می شوند . مدل های جمع و جور و کوچک یخچال فریزر آزمایشگاهی نیز دیده می شوند . چنین گزینه هایی هم چنین در یخچال فریزر آزمایشگاهی برای اهداف عمومی دیده می شود ، به علاوه ی یک گزینه ی خاص دما پایین تا ۳۰ درجه ی سانتیگراد منهای صفر یا یک یخچال و فریزر ترکیبی آزمایشگاهی ممکن است بهترین راه حل باشد.

ساختمان یخچال و فریزر پزشکی

استیل ضد زنگ به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی و زدگی، مقاومت حرارتی پایین و سیقلی بودن سطح آن که کار نظافت را راحت تر می کند، در ساخت جدار داخلی یخچال های آزمایشگاهی استفاده می شود. کنترل دمای این یخچال ها به صورت دیجیتالی است و طبقات متعددی با اندازه های گوناگون دارند. این طبقات مستحکم ساخته می شوند تا ظروف آزمایشگاهی درونشان واژگون نشود. برای ایمنی بیشتر روی بعضی از فریزرهای آزمایشگاهی قفل تعبیه می شود. همچنین دیپ فریزرها دارای امکاناتی از جمله نمایشگر HMI، پردازنده های قوی قابل برنامه ریزی و محفظه از جنس استنلس استیل میرور هستند تا از هر نظر ایمن باشند.

وضعیت واحد های فعال تولید فریزر سریع پزشکی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید فریزر سریع پزشکی در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید فریزر سریع پزشکی

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید فریزر سریع پزشکی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات فریزر سریع پزشکی

نمودار واردات و صادرات فریزر سریع پزشکی در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید فریزر سریع پزشکی

ظرفیت تولید سالیانه : ۴۰ عدد
نرخ برابری دلار : ۲۶۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۵۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۶ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۷.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳.۷ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۳ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:
</p

۵/۵ - (۱ امتیاز)