طرح تولید محلول شستشو لنز

کسانی که از انواع لنزهای طبی و رنگی استفاده می کنند، به این نکته واقف هستند که وجود محلول لنز چقدر مهم و حیاتی است و بدون آن نمی توان از لنز طبی استفاده کرد. چرا که با استفاده از مایع لنز می توان به ضد عفونی کردن لنز پرداخت و لنزها را همیشه سالم و تمیز نگه داشت. اگر توجه داشته باشیم که یکی از مهم ترین عوارض استفاده از لنز مربوط به عفونت های چشمی است که در نتیجه عدم رعایت صحیح بهداشت لنز ایجاد می شود. در این صورت می توان به اهمیت محلول نگهداری لنز که برای مراقبت های بهداشتی و حفظ سلامتی چشم مهم و ضروری است پی برد.
مایع لنز، محصولی است که شما برای تمیز، ضدعفونی کردن و استفاده از لنز رنگی تماسی استفاده می کنید. محلول لنز برای ضد عفونی کردن انواع لنزهای سافت، طبی و یا رنگی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از محلول نگهداری لنز می توان از ایجاد رسوب و پروتئین جلوگیری نمود. رسوب و پروتیئن عامل اصلی فاسد شدن لنز و ایجاد مشکلات چشمی بسیار مانند سوزش و التهاب می باشد که با استفاده از چشم می توان از ایجاد آن جلوگیری نمود.

کاربرد هیدروژن پر اکسید در پاکیزگی لنز

محلول لنز پاک کننده، شوینده و ضد عفونی کننده هیدروژن پر اکسید یکی از بهترین محلول‌ها برای نگهداری از لنز تماسی است. قرص خنثی کننده برای از بین بردن واکنش حساسیتی به همراه این محلول توصیه می‌شود. قبل از استفاده محلول، لنز را محلول‌های دیگر بشویید.

محلول لنز پاک کننده آنزیمی

به طور معمول هفته‌ای یک بار از پاک کننده آنزیمی جهت شستن لنزها استفاده می‌شود. این محلول در پاک کنندگی پروتئین‌ها بسیار کارامد است. طریقه مصرف از محلول لنز آنزیمی به این صورت است که ابتدا باید جا لنزی را با محلول پاک کننده آنزیمی پر کنید. یک قرص آنزیمی را داخل محلول بگذارید و پس از حل شدن قرص، لنز چشمی را داخل محلول قرار دهید. بعد از ۱۵ دقیقه می‌توان لنز را با محلول دیگری شسته و استفاده کنید.

پاک کننده پروتئین لنز چشم

برای از بین بردن رسوب پروتئین روی لنز می‌توان از پاک کننده پروتئین چشم استفاده کرد. ابتدا جا لنزی را با محلول پاک کننده چند منظوره پر کرده و یک قطره پاک کننده پروتئین به آن اضافه کنید. طبق روش‌های قبلی لنز را با این محلول تمیز کنید. استفاده روزانه از پاک کننده پروتئین بلامانع است.

موارد استفاده محلول شستشو لنز

– پاک کردن کثیفی لنز باید از محلول نگهداری لنز استفاده نمود
– برای ضد عفونی لنز بهترین راه استفاده از محلول لنز است
– برای این که لنز سبب خشکی چشم نشود و بین لنز و چشم روان باشد، می توان از محلول لنز استفاده نمود
– با استفاده از مایع لنز می توان پروتئین و رسوب های وری لنز را از بین برد.

ترکیبات موجود در محلول شستشوی لنز

– پولوکسامین (Poloxamine) موجود در این محلول لیپیدها و غبار های محیطی را از بین برده و سبب افزایش رطوبت می شود.
– هیدرانیت (Hydranate) رسوبات پروتئینی ای را که در طول گذاشتن لنز جمع می شود، از بین می برد.
– دایمد (Dymed) میکرو ارگانیزم های موجود (موجودات ذره بینی) بر روی لنزها را از بین می برد.
– بوریک اسید، ادتات دی سدیم، سدیم بورات و سدیم کلراید

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید محلول شستشو لنز

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک محلول شستشوی عدسی  تماسی چشم : ۲۴۲۳۴۱۳۹۹۰

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت محلول شستشو لنز

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرکی کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید محلول شستشو لنز یافت نشد لذا میزان واردات و صادرات ان نامشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید محلول شستشو لنز

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولیدمحلول شستشو لنز در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات محلول شستشو لنز

با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرکی کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید محلول شستشو لنز یافت نشد لذا میزان واردات و صادرات ان نامشخص میباشد.

بازار فروش محلول شستشو لنز

محلول های شستشو لنز در در بطری هایی با حجم های مختلف تولید میشود و قیمت ان بسته به حجم محلول داخل بطری میباشد. این محلول ها با حجم های ۶۰ ،۹۰ ،۱۲۰ ،۳۶۰ میلی لیتر در بازار موجود میباشد قیمت این محلول ها از ۲۵ تا ۱۰۰ هزار تومان است.  انگلستان آلمان و کره جنوبی از جمله کشور های تولید کننده عمده محلول شستشو لنز میباشند.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)