طرح تولید نبشی مقوایی

نبشی مقوایی ( فیبری ) یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت محافظت لبه های تیز گوشه کالا در بسته بندی و حمل و نقل می باشد.زمانی که کالا بسته بندی می گردد چه به صورت پالت و یا به صورت کارتن و دور آن تسمه کشی می شود ، احتمال له شدگی و آسیب دیدن گوشه های کالا در محل تسمه وجود دارد ، لذا برای جلوگیری از این آسیب ها می توان از نبشی های کارتنی ( مقوایی ) ( فیبری ) استفاده نمود.این نبشی ها هم چنین با استقامتی که دارند موجب یکپارچه شدن کالا در زمان بسته بندی می شود به این صورت که با ایجاد ستون های مقاوم در کنج ها از به هم ریختگی و گسیختگی کالا جلوگیری می نماید.

نبشی های مقوایی ( فیبری ) در صنوف مختلف مانند صنعت شیشه ، کاشی و سرامیک ، MDF و … کاربرد های فراوانی دارد. نبشی های مقوایی ( فیبری ) در ابعاد ( طول بال و ضخامت ) مختلف قابل سفارش بوده و هم چنین طول شاخه های نبشی متناسب با نیاز مصرف کننده تعیین می گردد.برای حمل و نقل لوازم و محصولات نوع بسته بندی برای حفظ سلامت و پیشگیری از آسیب و شکستگی و ضربه خوردن آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از راههای کمک به بسته بندی با هزینه کم و کیفیت بالا تولید نبشی مقوایی است. تولید نبشی از چند نوع کاغذ کرافت می باشد که با چسب های قوی به هم چسبانده شده اند و محصول نهایی می تواند به خوبی از آسیب های جدی به مرسوله های شما پیشگیری نماید. قیمت مناسب این محصول شما را از هزینه های گزاف بسته بندی بی نیاز می کند.

بورس و قیمت نبشی مقوایی در ایران

استفاده از نبشی مقوایی کارتن گزینه مناسبی جهت محافظت از لبه های تیز گوشه کارتن های بسته بندی می باشد، استفاده از نبشی به یکپارچه شدن کالای بسته بندی شده و تسمه کشی راحت آن کمک شایانی می کند.می توانید قیمت نبشی مقوایی در ایران را در بورس محصولات مقوایی شرکت ها مشاهده نمایید.

عرضه کننده نبشی بسته بندی و قوطی مقوایی

عرضه کننده نبشی بسته بندی و قوطی مقوایی نبشی مقوایی برای هر محصولی که نیاز به بسته بندی ایمن داشته باشد مناسب است و می تواند استحکام محصولات را تا چند برابر افزایش دهد.

کاربرد نبشی مقوایی

۱- بسته بندی محصولات ساختمانی از قبیل : کاشی – سرامیک – آجر و در چوبی – کابینت و…

۲- بسته بندی مواد غذایی شامل : غذاهای آماده – رب گوجه -کنسانتره ها و…

۳- بسته بندی محصولات صنایع کاغذ همچون : کاغذ شیت

۴- بسته بندی صنایع فلزی از قبیل : ورق های فولادی و آهنی و رنگی و گالوانیزه به صورت شیت و کویل ( رول )

۵- بسته بندی محصولات کشاورزی : تمامی تولیدات کشاوری بسته بندی شده برای محافظت از کارتن بسته بندی
۶- بسته بندی محصولات خانگی : برقی ، گازی , ظروف شکستنی و …

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید نبشی مقوایی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک نبشی مقوایی : ۲۱۰۹۴۱۲۳۹۳

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید نبشی مقوایی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

تولید نبشی مقوایی

لایه هایی از کاغذ ضخیم به کمک چسبهای خاصی در فشار و حرارت بالا به هم چسبانده می شوند و پس از خشک شدن تبدیل به پروفیل سخت مقوایی میگردند.خمیر کاغذی به طور مستقیم در قالبهای ویژه ریخته می شود و پس از خشک شدن توسط فشار پرس به نبشی مقوایی مقاوم تبدیل میشود.

وضعیت واحد های فعال تولید نبشی مقوایی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای در دست بهره برداری تولید نبشی مقوایی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات نبشی مقوایی

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

تولید و فروش نبشی بسته بندی مقوایی درجه یک

تولید و فروش نبشی بسته بندی مقوایی درجه یکتولید و فروش نبشی بسته بندی مقوایی درجه یک برای استفاده در صنایع مختلف می باشد. شرکت های بسیاری محصولات خود را به سایر نقاط ایران و جهان صادر می نمایند که برای حمل و نقل آنها نیاز به بسته بندی مقاوم دارند محصولاتی از قبیل سنگ، فرآورده های نسوز، کاشی و سرامیک، چینی آلات بهداشتی، سفال و آجر، لوازم خانگی، داروسازی، قطعات خودرو، صادرات میوه و خشکبار، مواد غذایی و …

بازار تولید نبشی مقوایی و لوله مقوایی مرغوب

بازار تولید نبشی مقوایی و لوله مقوایی مرغوببازار نبشی مقوایی و لوله مقوایی مرغوب اغلب برای محصولات زیر می باشد:

ساختمانی: کاشی و سرامیک، آجر و درب های چوبی، کابینت و…
مواد غذایی: غذاهای آماده، رب گوجه، میوه، خشکبار و…
صنایع کاغذ: کاغذ بسته بندی، …
صنایع فلزی: ورق های فولادی، آهنی، رنگی، گالوانیزه

 

بطور کلی می توان گفت که نبشی مقوایی برای هر محصولی که نیاز به محافظت و بالا بردن مقاومت بسته بندی داشته باشد ، بسیار مناسب است و جایگزینی مناسب برای نبشی های چوبی و پلاستیکی و قابل بازیافت و مناسب برای محصولات صادراتی می باشد.

 

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار تولید نبشی مقوایی

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۵۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز :۲۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۷۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۳ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱.۳ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)