نودل

طرح تولید نودل

این محصول نوعی غذای آماده با پایه غلات (گندم) میباشد که کلیه خواص گندم را داراست طی آزمایشاتی مشخص شده است که نشاسته ماکارونی ۲ برابر نان و ۳ برابر برنج است و باعث ترشح هورمون سروتنین که کنترل کننده احساسات در بدن است می شود. (طرح تولید نودل) این محصول آماده مصرف میباشد که میتواند توسط کلیه خانوار ها بخصوص افرادی که زمان کمتری برای تهیه و طبخ غذا دارند مورد مصرف قرار گیرد. این محصول بسیار سالم و بهداشتی است و از آرد گندم تهیه میشود .

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت نودل

طرح توجیهی تولید نودل: ۱۵۴۹۲۳۳۱

موارد مصرف و کاربرد نودل

نودل به عنوان یک غذای آماده یا فست فود شناخته میشود و نحوی استفاده آن ریختن محتویات بسته در آب جوش به مدت ۳ دقیقه میباشد که پس از آن غذا آماده بوده و به عنوان یک وعده غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

اهمیت تولید نودل در کشور

این کالا بدلیل استفاده محصولات کشاورزی به عنوان مواد اولیه و در حقیقت ایجاد ارزش افزوده برای کالاهای کشاورزی و ایجاد اشتغال مناسب برای کشورهایی که دارای محصولات کشاورزی با قیمت و کیفیت مناسب بسیار مطلوب میباشد . به علت ماندگاری زیاد و آماده شدن سریع آن که نیازی به محل پخت ندارد و ارزش غذایی بالای نودل از آن میتوان در شرایط بحران و در مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی مورد استفاده قرار گیرد که به اهمیت این غذا به عنوان یک وعده غذایی گرم در شرایط اضطراری و شرایط بحرانی می افزاید. همچنین بدلیل تغییر بافت سنتی خانواده ها در کشورهای در حال توسعه مصرف غذاهای آماده تولید شده به صورت صنعتی در حال گسترش بوده و بسیاری از کشورها سعی در گسترش اینگونه محصولات دارند.

طرح تولید نودل

تجهیزات و ماشین آلات طرح تولید نودل

دستگاه تصفیه آب
خمیر کن
وکیوم
شکل دهنده خمیر
جوشاننده
برش دهنده
سرخ کننده
سرد کننده
پکینگ و نوار نقاله خروجی

قیمت خط تولید نودل

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید نودل، برابر با ۹۴۰۲.۵ میلیون ریال بر آورد شده است.

نودل
میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت نودل

بودجه: بالای ۱۰ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۶۶۰۰۰۰۰بسته
مساحت زمین مورد نیاز: ۵۰۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۴۳۲ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۲۵ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۱۵۰۵ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)