طرح تولید پاکت جارو برقی

پاکت‌های یکبار مصرف دارای جنس مرغوب و باکیفیتی بوده و همچنین دارای درپوش ( اهمیت این ویژگی وقتی مشخص می‌شود که شما می‌خواهید پاکت پُر شده را از جاروبرقی برداشته و دور بیاندازید ، با این ویژگی به راحتی درپوش کیسه را بسته و با اطمینان به اینکه چیزی از درون کیسه بیرون نمی‌ریزد به مکان تعبیه شده انتقال دهید ) و مجهز به سیستم فیلتراسیون نیز می‌باشند .
برخی از مدل‌های جاروبرقی می‌باشند که دارای کیسه‌های دائمی از جنس پارچه فیلتری بوده و باید توجه داشت که هر بار پس از پر شدن باید تخلیه شوند و مجددا در جای خود قرار گیرند و مورد استفاده قرار گیرند . انجام فرایند تخلیه این مدل کیسه‌ها با دانستن چند نکته‌ی اصلی کار بسیار راحت و آسانی است

نظافت و تعویض به موقع باعث افزایش عمر مفید کیسه جارو برقی می‌شود

یکی از نکته‌های اصلی که هر متخصصی جهت حفظ و نگهداری صحیح از جاروبرقی به آن اشاره می‌کند نظافت پاکت جاروبرقی و همچنین بررسی و اطمینان از پر نبودن پاکت جاروبرقی می‌شود . عدم توجه به این موضوع تاثیرات مخربی بر جاروبرقی شما دارد بطور مثال عدم توجه و فراموش چک کردن پاکت جاروبرقی و پر بودن آن می‌تواند مکش جاروبرقی را کم کند و همچنین فشار زیادی به موتور جاروبرقی وارد می‌کند . باید توجه داشت که پاکت‌های تمیز و خالی همواره در جذب گرد و خاک بهتر عمل کرده ، مکش جاروبرقی به خوبی روز اول است و همچنین فشار مضاعفی بر روی موتور وارد نمی‌کند .

 انواع کیسه جاروبرقی

پاکت های جاروبرقی به دو نوع کلی تقسیم میشوند : یک بار مصرف و دائمی .

تفاوت این دو مدل همانطور که از نامشان پیداست ، مشخص می‌باشند اما هر کدام آنها دارای بعضی مزایایی هستند که شاید شما از آنها بی‌خبر هستید . بطور مثال می‌توان گفت که پاکت‌های یکبار مصرف جاروبرقی به نسبت دیگری از لحاظ بهداشتی بهتر بوده و همچنین با ورود تکنولوژی به این حوزه این مدل پاکت‌ها طراحی ویژه و همچنین جادارتری به نسبت مدل دیگر که دائمی می‌باشد ، دارد .

مزیت پاکت یک بار مصرف

بهداشتی تر از نوع دائمی هستند.
این پاکت یک بار مصرف در طول زمان متحول شده و طراحی بخصوص و جادارتری به خود گرفته اند.
یعنی به مدت طولانی میتوانید از جاروبرقی تان استفاده کنید و هر دو سه ماه یک بار به فکر خرید پاکت جاروبرقی باشید.
این پاکت ها از مواد با کیفیت و خوبی تولید شده اند ، درپوش دارند و مجهز به فیلتراسیون هستند.
وقتی که پاکت جاروبرقی تان پر شد ، میتوانید درپوش را کاملا ببندید تا هنگام جابجایی آشغال ها و گرد و خاک به بیرون درز نکرده و خارج نشود.
در هنگام خرید پاکت جاروبرقی یا خرید موتور جاروبرقی توجه داشته باشید که پاکت مخصوص همان مدل دستگاه را تهیه کنید . اگر اطلاعات بیشتری میخواهید، از تعمیرگاه مجاز جاروبرقی سوال بپرسید.

پاکت جاروبرقی یک بار مصرف

یکی از معروف ترین انواع پاکت جاروبرقی ، پاکت های هپا هستند که در اینجا مشخصات آن را شرح داده ایم :

به نظر می رسد که از جنسی مانند پارچه ساخته شده اند.
اما به هرحال باید بدانید که یک بار مصرف هستند.
از ویژگی های دیگر آنها میتوان به بهداشتی بودن شان اشاره کرد.
هیچ میکروبی نمیتواند به آنها نفوذ کند.
عمر این محصول نیز نسبت به پاکت های کاغذی بیشتر بود و به شکل بهتری میتوانند از نفوذ گرد و خاک به موتور جلوگیری کنند.
این مدل به تولید پاکت جاروبرقی برندهای مختلف پرداخته است.
که از آن جمله میتوان به برندهای « آ اِ گِ »، « آیو »، « آزمایش » ، « بیم »، « بوتان »، « بوش » ، « بلک‌اند‌دکر »، « دوو »، « فیلیپس »، « فلر »، « کنوود »، « ال‌جی »، « ناسیونال »، « مولینکس »، « پارس خزر » ، « سامسونگ » و « پاناسونیک » ، « تفال » اشاره کرد.

پاکت جاروبرقی دائمی

برخی از انواع جاروبرقی ها اما کیسه های دائمی دارند که جنسشان پارچه فیلتری بوده و پس از پر شدن باید تخلیه شان کنید و مجددا استفاده کنید.

تمیز کردن این نوع پاکت جاروبرقی کار سختی نیست اما به هرحال باید نکاتی را رعایت کنید تا به دستگاه و پاکت آسیب نزده و مجبور به خرید پاکت جاروبرقی در فواصل کوتاه مدت نشوید.

عوض کردن پاکت جاروبرقی هم مانند روغن کاری خودرو یکی از کارهایی است که معمولا همه ما پشت گوش می اندازیم، چون به هر حال کار دلنشینی نیست! توجه داشته باشید که اگر واقعا به این موضوع بی توجهی کنید، ممکن است موتور جاروبرقی تان بسوزد و کلی آت و آشغال روی فرش و کف خانه تان باقی بگذارد!

پاکت جاروبرقی آی.پی

یکی از معروف ترین انواع پاکت جاروبرقی ، پاکت های آی.پی هستند .به نظر می رسد که از جنسی مانند پارچه ساخته شده اند ، اما به هرحال باید بدانید که یک بار مصرف هستند.

از ویژگی های دیگر آنها میتوان به بهداشتی بودن شان اشاره کرد. هیچ میکروبی نمیتواند به آنها نفوذ کند.

پاکت جاروبرقی دائمی استفاده کنیم یا یکبار مصرف ؟

کیسه جاروبرقی در مدلهای یکبار مصرف و دائمی در بازار عرضه میگردد .کیسه جاروبرقی یکبار مصرف در لایه های مختلف در بازار موجود میباشد .چنانچه از کیسه جاروبرقی نازک و یا یک لایه استفاده نمایید امکان پاره شدن دارد و
اینکه خاک و آشغال داخل موتور رفته و آسیب به موتور جاروبرقی میرساند ودر نهایت منجر به تعویض موتور جاروبرقی شما میشود .
کیسه جاروبرقی ۳ لایه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد ، ضخیم تر هستند و نسبت به دائمی بهتر میباشند .کیسه جاروبرقی دائمی به مرور زمان خاک را به سمت موتور کشانده و باعث از بین رفتن موتور میشود .
کیسه جاروبرقی آنتی باکتریال نیز در بازار موجود میباشد که باعث عدم حساسیت در شما عزیزان میشود .
اندازه و مدل کیسه جاروبرقی را نوع جاروبرقی مشخص میکند .جای پاکتی وظیفه نگهداری پاکت را بر عهده دارد که جاروبرقی های متفاوت در اندازه های گوناگون ظاهر میشود .

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید پاکت جارو برقی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک پاکت جاروبرقی : ۲۱۰۹۵۱۲۳۱۰

کد تعرفه گمرکی مرتبط تولید پاکت جارو برقی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

کد تعرفه گمرکی پاکت جاروبرقی : ۴۸۱۷۱۰۰۰

 

روند تولید پاکت کاغذی

برای تولید محصول، ابتدا رول آماده کاغذ کرافت بعد از عواریه گیری (نوعی ضایعات) در محل های مخصوص خود روی دستگاه تیوبر به طوری که از هم دیگر فاصله عرضی داشته باشند قرار می گیرد. باز شدن رول ها به همراه کشش توسط دستگاه انجام می گیرد. کاغذ زیرین از پایین دستگاه تولید پاکت کاغذی روی ریل مخصوص خود به طرف پشت دستگاه و به قسمت چاپ هدایت می شود و در این قسمت طرف بیرونی آن چاپ می خورد. دستگاه چاپ طوری تنظیم می شود که اشکال یا متون چاپی را در فاصله های معین از کاغذ می زند تا موقع بریدن درست در وسط پاکت قرار گیرد. کاغذ رویی بعد از عبور از دستگاه چاپ دوباره به مسیر خود بر می گردد و در زیر لایه های دیگر قرار می گیرد. در این قسمت دو غلطک که وسط لایه ها قرار دارد ما بین لایه ها را به صورت نقطه ای چسب می زند سپس انتهای عرضی از یک طرف تمام لایه ها به وسیله غلطک های کوچکی که یک طرف آنها در داخل چسب قرار دارد و روی کاغذ می غلطانند چسب زده می شوند بعد از عبور از این قسمت، دستگاه بوسیله اهرم های کناری به صورت تیوب در می آیند سپس به قسمت برش دستگاه هدایت می شوند و به شکل پاکت به محل دستگاه باتومر منتقل می گردند.

وضعیت واحد های فعال تولید پاکت جاروبرقی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای در دست بهره برداری تولید پاکت جاروبرقی درکشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات پاکت جارو برقی

در نمودار زیر میزان واردات وصادرات پاکت جاروبرقی درکشور به تفکیک استان آمده است .

بازار پاکت جار برقی
با نگاهی گذرا به بازار پاکت‌های جاروبرقی متوجه می‌شویم که امروزه صدها مدل مختلف ( از نظر جنس ، برند ، کارایی و … ) از این پاکت‌ها طراحی و روانه‌ی بازار جهانی شده‌اند .
پاکت‌هایی که در ابعاد مختلف ( کوچکترین سایز موجود در بازار ۵ سانتی متر و بزرگ‌ترین سایز موجود در بازار ۱۲۵ سانتی متر می‌باشد ) و همچنین انواع مختلف ( نظیر یک لایه ، دو لایه ، سه لایه و … ) طراحی و در جهت رفاه و راحتی مشتری به بازار عرضه می‌شوند .

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴.۳/۵ - (۷ امتیاز)