طرح تولید پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

آشواگاندا (جینسینگ هندی) یک گیاه شب بو است که به لحاظ علمی به عنوان withania somnifera شناخته شده است و یک عنصر متداول در پزشکی آیورودا است. مهمترین ماده موثره این گیاه Steroidal Lactone است که Withanolide نامیده می شود. در این گیاه همچنین آمینو اسید، اسیدهای چرب و آلکالوئید نیز وجود دارد.
آشواگاندا یک گیاه انرژی زا است که از دسته منحصر به فرد گیاهان تسکین دهنده است و به تعادل، بازیابی و محافظت از بدن کمک می کند. وقتی این گیاه مصرف شود عملکرد خاصی ندارد بلکه عملکردهای فیزیولوژی کل بدن را تنظیم می کند و به بدن کمک می کند به هر گونه اثر منفی یا عوامل استرس زا پاسخ مثبت دهند.

فواید مهم ریشه آشواگاندا

آشواگاندا مزایای بسیار مهمی برای سلامت کلی فرد فراهم می کند. علاوه بر اینکه تقویت کننده طبیعی سیستم ایمنی بدن است بیش از ۲۰۰ تحقیق توانایی آن را در کاهش اضطراب و افسردگی، تنظیم قند خون، کاهش کلسترول و بهبود دو غده تیروئید و آدرنالین ثابت کرده اند. هر دوی این غدد براحتی موقعی که سطح هورمون ها کم یا زیاد می شوند مختل می شوند و آشواگاندا کمک می کند سطح آنها به تعادل برسد.
اگر میل جنسی شما مثل سابق قوی نیست و می خواهید به راه حل مشکل خود برسید و به دنبال داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی هستید، ریشه آشواگاندا (جینسینگ هندی) را به رژیم غذایی خود اضافه کنید؛ آشواگاندا دارای مزایای چشمگیری برای سلامت جنسی در مردان و زنان می باشد، بنابراین افزودن این گیاه افسانه ای هندی به رژیم خود، ایده بسیار خوبی برای سلامت جنسی و یک داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی است.
ریشه این گیاه بعنوان آداپتوژن، جوان کننده، موجب طول عمر، دارای آنتی اکسیدان، نیرو دهنده جسمی و فکری، آرام کننده ذهن، کمک به خواب راحت و عمیق و کاهش استرس استفاده می شود. همچنین در مواردی مثل ضعف بدنی، کم خوابی، فشارهای جسمی و روحی یا وجود میکروب های محیطی، روند ایجاد بیماری را متوقف و یا کند می کند. آشواگاندا حاوی مقدار زیادی آهن است و در کم خونی تجویز می شود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولکد آیسیک
جنسینگ (قرص)۲۴۲۳۵۱۵۷۷۱
جنسینگ (کپسول)۲۴۲۳۵۱۴۸۰۷
جنسینگ (تونیک)۲۴۲۳۵۱۴۸۴۴
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
باتوجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرکی کد تعرفه گمرکی اختصاصی برای پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا یافت نشد لذا میزان واردات و صارات آن نامشخص میباشد.

فرآیند تولید پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

ابتدا باید ریشه جینسینگ هندی را کاملا آسیاب کرد و سپس پودر به دست آمده باید الک شود تا ناخالصی های آن جدا شود. بعد از این مرحله باید پودر تصفیه شده را با مقداری شکر پودر شده مخلوط کرد (توجه داشته باشید که بلور های شکر همگی باید به پودر تبدیل شده باشند) حال مخلوط به دست آمده را میتوان هم به صورت پودر و هم در قالب قرص ، کپسول و تونیک تولید و بسته بندی کرد.

وضعیت واحد های فعال تولید پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

باتوجه به جستجو های انجام شده واحد فعال برای تولید پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا یافت نشد.

وضعیت واردات و صادرات پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

باتوجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرکی کد تعرفه گمرکی اختصاصی برای پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا یافت نشد لذا میزان واردات و صارات آن نامشخص میباشد.

بازار فروش پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا در بازار به صورت بسته بندی های ۱۰۰ گرمی ، ۲۵۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی موجود میباشد که قیمت روز آن برای بسته ۱۰۰ گرمی ۱۲۰ هزار تومان ،بسته ۲۵۰ گرمی ۲۴۰ هزار تومان و بسته ۵۰۰ گرمی ۴۴۰ هزار تومان میباشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا

ظرفیت تولید سالیانه : ۳۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۶۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲.۵ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۷۰۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۷ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)