تولید پودر غوره

طرح تولید پودر غوره

غوره میوه نارس انگور است که دارای طعم ترشی است. غوره دارای اسیدهای آلی مانند اسید مالیک، اسید فرمیک، اسید سوکسینیک، اسید اگزالیک، اسید گلوکولیک و قند است. پودر غوره ادویه ی خاص و خوشمزه ای است که در بعضی از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. پودر غوره جایگزین بسیار مناسبی به جای آبغوره می باشد و استفاده از آن راحت و آسان می باشد. جهت ترش کردن بعضی از غذاها از گرد غوره استفاده می کنند. لازم به ذکر است که مجموعه اویس پودر غوره کاملا طبیعی و تازه را در بسته بندی های شیک و تمیز خدمت شما عزیزان عرضه می کند. همچنین هیچ گونه مواد افزودنی یا اسانس و ناخالصی در پودر غوره به کار برده نشده است و ۱۰۰% طبیعی می باشد.
پودر غوره تمامی خواص غوره را دارا است ضمن این‌که ماندگاری بیشتری دارد و در تمام فصول در دسترس است. طبیعت غوره سرد و خشک است.

طرح تولید پودر غوره

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید پودر غوره

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک پودر غوره به شرح جدول ذیل می باشد

شرح محصولکد آیسیک
پودر غوره۱۵۳۱۵۱۲۳۲۴
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید پودر غوره

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد تعرفه گمرکی پودر غوره به شرح جدول ذیل می باشد

شرح محصولکد تعرفه گمرکی
پودر غوره۱۱۰۶۳۰۰۰
روش تهیه پودر غوره

برای تهیه گرد غوره ابتدا نیاز به غوره هایی داریم که هسته نداشته باشد که بهترین گزینه برای این کار انگور عسکری می باشد. غوره ها را شسته و درون صافی قرار می دهیم تا آب اضافه آن نیز گرفته شود. سپس دانه های انگور را از شاخه های جدا کرده و درون ظرفی قرار می دهیم. سپس کمی نمک بر روی دانه های غوره پاشیده و آن را با غوره ها مخلوط می کنیم.
در ادامه برای خشک کردن دانه های غوره، پارچه ی نخی تمیزی را بر روی یک سینی قرار می دهیم و بعد غوره ها را روی پارچه ها قرار داده و بر روی غوره ها توری کشیده و در مقابل آفتاب قرار می دهیم. توری هم از این جهت بر روی غوره ها قرار می دهیم که گرد و خاک بر روی غوره ها قرار نگیرد و حشره هم روی غوره ها نشیند.
بعد از دو روز توری را از روی غوره ها برداشته و غوره ها را جا به جا می کنیم تا تمامی آن ها یکدست خشک شود و بعد دوباره روی غوره ها توری کشیده و در معرض تابش آفتاب قرار می دهیم.
سپس بعد از ۶ روز دوباره توری را از روی غوره ها برداشته و دانه های غوره را هم زده و جا به جا می کنیم و بعد توری را روی غوره ها کشیده و دوباره در مقابل تابش نور آفتاب قرار می دهیم.
دوباره بعد از ۱۰ روز سینی غوره ها را آورده و می بنیم تا چه اندازه غوره ها خشک شده اند. البته خشکی غوره ها بستگی به میزان تابش نور خورشید در هر منطقه دارد.
بعد از آنکه غوره ها کامل خشک شدند نوبت به آسیباب کردن آن ها می رسد. لذا آن ها درون دستگاه آسیاب ریخته و شروع به پودر کردن غوره ها می کنیم. بعد از آسیاب کردن غوره ها، پودر غوره به دست آمده را الک می کنیم. سپس گرد غوره ی ما آماده است و می توانیم از این ادویه در غذاهای مورد علاقه استفاده کنیم.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید

۵/۵ - (۱ امتیاز)