طرح تولید چسب مو

حتما تا کنون برای شما هم سوال پیش آمده که چسب مو چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چسب مو، نوعی محصول فرم دهنده و متصل کننده بوده که امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. شما با کمک چسب مو می توانید موهای سرتان را به هر فرم و شکلی که دوست دارید در بیاورید. امروزه مدل های بسیار زیادی از چسب مو وجود دارد و هر کدام از این مدل ها کاربرد های خود را دارند.
چسب مو همیشه با همین نام شناخته نشده و نمی شود! افراد زیادی در سراسر جهان هستند که به این محصول نام های مختلفی دادند. حتما شما هم برایتان سوال پیش آمده که نام های دیگر چسب مو چیست ؟ از جمله نام های دیگر چسب مو می توان به چسب متصل کننده و چسب وصل مو اشاره کرد. شاید این محصول نام های مختلفی داشته باشد اما، شما نباید هیچگاه آن را به محصولاتی همچون واکس مو و ژل مو یکی بدانید. روش استفاده از چسب مو با روش استفاده از واکس مو فرق دارد. در کل، تفاوت های زیادی میان چسب مو و دیگر محصولات مربوط به مو وجود دارد.

مهم ترین کاربرد چسب مو چیست ؟

چسب مو کاربرد های بسیار زیاد و مختلفی دارد. هنگامی که شما از گریم های مختلف برای طراحی صورت و مو های خود استفاده می کنید، نگه داشتن مو های سر و مو های متصل شده با استفاده از چسب های معمولی کاری غیر ممکن است. به همین علت، چسب مو استفاده می شود.
اگر شما هم از این محصول به طور درست استفاده کنید، چسب مو می تواند مو های شما را برای ساعت های طولانی در یک موقعیت مناسب قرار دهد. حتی اگر آن را در مقابل آب قرار دهید و یا اینکه با آن بخوابید، باز هم به راحتی جدا نشده و از بین نمی رود. بر خلاف دیگر مدل های چسب که به راحتی خاصیت خود را از دست می دهند.

مواد تشکیل شده چسب مو

موادی که در ساخت چسب مورد استفاده قرار می‌گیرد از مواد خاص و پیچیده‌ای ساخته شده است که به دلیل خاصیت مواد اولیه، قدرت چسب مو از ژل مو خیلی بیشتر است. البته با توجه به اینکه خاصیت ژل مو برای نگهداری از مو در یک محل مناسب برای کوتاه مدت است، اما چسب مو از قابلیت مقاوم‌تری برخوردار است.
با توجه به ساختار ویژه‌ای که چسب مو دارد می‌تواند بخشی از مو را به راحتی به سایر بخش‌های دیگر متصل کند. در این زمان، بخش خاصی ایجاد می‌شود که به نام مجسمه مو شناخته می‌شود. مجسمه مو در واقع همان بخشی است که شما از چسب مو استفاده می‌کنید که باعث سفت شدن تارهای مو می‌شود.

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید چسب مو

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک چسب مو ۲۴۲۴۵۱۲۵۴۱

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید چسب مو

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

وضعیت واحد های فعال تولید چسب مو

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید چسب مو در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات چسب مو

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)