طرح تولید ژل و فوم اصلاح

استفاده از ژل اصلاح که دارای مواد مرطوب کننده و ویتامین مراقبتی است، از خشک و کشیده شدن پوست جلوگیری می­کند و نقش محافظتی در برابر خراش و التهاب دارد. اصلاح با کف و فوم اصلاح، در عین ساده بودن، موجب لذت بخش شدن عمل اصلاح نیز می­شود.

فوم اصلاح باعث می­شود تا موی صورت به سرعت نرم گردد و تیغ با ملایمت اما به طور کامل روی پوست بلغزد. در نتیجه با فوم اصلاح، اصلاحی تمیز و کامل حاصل می­شود. متخصصین پوست سازگاری فوم اصلاح را با پوست تأیید نموده­اند. فوم اصلاح تجربه­ی اصلاحی تمیز و راحت، احساس نرمی، لطافت و مراقبت شدگی بر روی پوست را به ارمغان می­آورد.

در صورتی که فوم اصلاح حاوی ویتامین E و آلوورا باشد، برای پوست صورت بهتر است. زیرا موجب تسکین سوزش به وجود آمده از جای تیغ می­شود. فوم اصلاح به پوست آرامش داده و در بهبود آن مؤثر است. بنابراین داشتن کمی فوم اصلاح (Shaving Foam) در کنار یک تیغ مناسب برای تراشیدن صورت مردان کافی است.

مزایای استفاده از ژل و فوم اصلاح

سوختگی ناشی از اصلاح به تحریک و سوزش بعد از اصلاح گفته می­شود که به علت تراشیدن خشک صورت و بدون استفاده از ژل اصلاح و یا فوم اصلاح به وجود می­آید. گرچه اصلاح بدون استفاده از کف موجب صرفه­جویی در زمان می‌شود اما همیشه برجستگی‌های قرمز کوچکی روی پوست ایجاد می‌کند که چند روز طول می‌کشد تا از بین بروند. هدف از ساخت ژل­ها و کرم­های اصلاح این است که به کمک آن­ها بدون هیچ گونه حالت کشیدن یا نیشگون گرفتن پوست، تیغ به آرامی ‌روی پوست لیز بخورد. عدم استفاده از این ژل‌ها و کرم‌ها قطعا سوختگی بعد از اصلاح با تیغ، بریدگی، سوزش و آسیب پوست را به دنبال خواهد داشت.

چند مورد از دیگر مزایای ژل و فوم اصلاح

حفظ ظاهر و سلامت پوست و جلوگیری از سوختگی با تیغ
دارا بودن کفی متراکم وحاوی مواد معدنی دریایی و ویتامین­های لازم برای پوست
نرم کردن سریع موی صورت با کف متراکم
اصلاحی تمیز و کامل
تأیید سازگاری فوم اصلاح با پوست توسط متخصصین پوست
اصلاحی تمیز و راحت، احساس نرمی، لطافت و مراقبت شدگی بر روی پوست

تفاوت ژل اصلاح با فوم اصلاح

بعضی لوازم اصلاح تجاری به صورت کف (فوم/Foam ) یا ژل هستند و در قوطی‌های اسپری فروخته می‌شوند که در قیمت و خاصیت تفاوت‌هایی با هم دارند. ژل اصلاح کف کم‌تری ایجاد می­کند که شفاف‌تر از کف اصلاح است و موجب می­شود ریش­ها بهتر دیده شوند و به مدل دادن بهتر به آن­‌ها کمک می‌نماید.

معمولاً ژل اصلاح دارای قیمت بیشتری نسبت به کف اصلاح است، ولی در مقایسه با آن به مقدار کم‌تری استفاده می‌شود. محدوده­ای از موها که برای پوشش دادن نیازمند مقدار زیادی از کف اصلاح است، مقدار خیلی کم‌تری از ژل اصلاح احتیاج دارد.

به علت بافتی که «ژل اصلاح» در مقایسه با کف اصلاح دارد، تیغ‌های دسته‌دار هنگام اصلاح بیش‌تر مسدود می‌شوند، بنابراین به شستن بیش‌تری احتیاج دارند. البته در صورتی که از «دسته تیغ» های سنتی استفاده شود، تفاوتی با هم نخواهند داشت.

طرفداران ژل اصلاح ادعا می‌کنند که فرایند اصلاح با ژل اصلاح سریع‌تر و مفیدتر است، دلیل آن این است که برخلاف کف اصلاح، ژل اصلاح خشک نمی‌شود و ممکن است به علت خشک شدن کف اصلاح، نیاز به دوباره ریختن آن باشد.

بیش‌تر مردان می‌گویند که ژل اصلاح در مقایسه با کف اصلاح برای موهای ضخیم کارایی بهتری دارد. به همین دلیل است که ژل اصلاح در میان افرادی که موی ضخیم دارند، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

ژل­ها به دلیل کم آب تر بودن در مقایسه با خمیرهای اصلاح، نمناکی و رطوبت پوست را بیشتر می­گیرند. به همین دلیل تحریک پذیرتر هستند. همان طور که گفته شد، بهتر است اشخاصی که دارای پوست حساس هستند حتی المقدور از ژل­ها استفاده نکنند و به جای آن از کف اصلاح استفاده کنند

شرکت سازنده ژل و فوم اصلاح

ساخت و عرضه ژل و فوم اصلاح بسیار گسترده است و شرکت های مختلفی دست به تولید این محصولات زده اند. هر کدام از این شرکت ها توانسته اند با تولید و عرضه محصولاتی جدید، تا حدودی نظر مشتریان را به خود جلب کند. آرکو من، نیوآ، ژیلت، لورآل، اینتسا، کلیون، مالیزیا، ایو روشه، باباریا، کاپوس، ردوان، مورد، لیراک، آون، سیمفونی، اسنوناس، لاریکیت، نوکس و… از مطرح ترین برند های زمینه تولید ژل و فوم اصلاح هستند. محصولات این شرکت ها هم اکنون در بازار به وفور یافت می شوند و هرکدام با توجه به کیفیت و قیمتی که دارند، تا حدودی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید ژل و فوم اصلاح

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک ژل اصلاح و کف اصلاح : ۲۴۲۴۵۱۲۴۷۴

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید ژل و فوم اصلاح

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

کد تعرفه گمرکی ژل اصلاح و کف اصلاح : ۳۳۰۷۱۰۰۰

فرمول فوم اصلاح

 

مواد اولیه مصرفیدرصدعملکرد
آب دیونیزه۴۴٫۵حلال
کوکو آمیدو بتائین۸سورفکتانت
ستیل الکل۷امولسیفایر
تیتانیوم دی اکساید۲کدر کننده
سوربیتول۵آبرسان
پلی سوربات ۶۰۲امولسیفایر
ستریمونیوم کلراید۷سورفکتانت کاتیونی
اوره۵هیدروتروپ
لانولین الکل۲٫۵نرم کننده
روغن درخت چای۱عصاره
 لوریل پریلیدون۱٫۵سورفکتانت
 پلی وینیل پیرولیدون۱عامل لایه ساز
تری اتانل آمین۱حالت دهنده پوست
اسید لاکتیک۰٫۲تنظیم کننده PH
مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول۰٫۳نگهدارنده
وضعیت واحد های فعال تولید ژل و فوم اصلاح

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید ژل و فوم اصلاح در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات ژل و فوم اصلاح

نمودار واردات و صادرات ژل و فوم اصلاح در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

سخن آخر
 شرکت های فعال در زمینه تولید ژل و فوم اصلاح این محصولات را با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه کرده اند. از جمله موارد موثر در قیمت این محصولات می توان به حجم محصول، شرکت سازنده، خاصیت ضد باکتری، دارا بودن الکل و … اشاره کرد. به طور کلی این محصولات در بازار بین ۲۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.

یکی از مواردی که در خرید هر محصول لازم است مورد توجه قرار دهید، مشخص کردن میزان هزینه ای است که برای خرید آن محصول می خواهید صرف کنید. این امر سبب می شود تا از میان محصولات متنوع موجود در بازار، سریع تر بتوانید به محصول مناسب خود برسید.

از دیگر نکات مهم، توجه به اصالت برند کالا و دارا بودن استاندارد های لازم است. زیرا محصولاتی مانند ژل و فوم اصلاح به طور مستقیم بر روی پوست صورت شما استفاده می شود و استفاده از محصولات غیراستاندارد می تواند سلامت پوست شما را به خطر بیندازد. برای این منظور لازم است محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر خریداری کنید.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید ژل و فوم اصلاح

ظرفیت تولید سالیانه : ۳۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز :۳۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۵.۵ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)