طرح تولید کاغذ استنسیل

کاغذ استنسیل یک صفحه کاغذی یا شابلون ساده است که به کاغذ مومی شباهت دارد و برای چاپ طرح روی سطوح مختلف استفاده می‌شود. ازجمله سطوحی که از این کاغذ می‌توان استفاده کرد، مقوا، پرده و پارچه، چوب، چرم و کاغذ است. همچنین از این کاغذ برای ایجاد طرح موقتی بر روی پوست قبل از شروع عملیات اصلی تاتو هم می‌توان استفاده کرد. از استنسیل در تکنیک‌های مختلف چاپ و پتینه نیز استفاده می‌شود. این کاغذ برای رنگ‌آمیزی و ایجاد طرح روی سطوح، یکی از ابزارهای ساده و ارزان به شمار می‌رود. به همین خاطر است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این کاغذ به‌منظور جلوگیری از تاخوردگی اتفاقی یا برخورد با اشیا دیگر، در جریان خرید، نگهداری و فروش، بین دولایه کاغذی دیگر یعنی ورق پشتی و ورق حامل محافظ جاسازی می‌شود.
به صورت کلی کاغذ استنسیل یکی از کاربردی ترین لوازم تاتو برای یک تاتو آرتیست می باشد و باعث می شود تاتو آرتیست تمرکز اصلی خود را صرفا بر روی تکنیک های انجام تاتو بگذارد.

مشخصات کاغذ استنسیل

ساخت آمریکاست.
چهار برگی است شامل؛ برگه رویی که کاغذ اصلی انتقال طرح است، لایه نازک محافظ که قبل از کار بایستی کنده شده و دور انداخته شود، برگه کاربنی و برگه ضخیم زیری.
سایز کاغذ A4 است.
صفحه‌ کاربنی با کیفیت بسیار بالا دارد و با دقت طرح را روی کاغذ اصلی انتقال می‌دهد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید کاغذ استنسیل

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک کاغذ استنسیل ۲۱۰۹۵۱۲۳۲۴

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید کاغذ استنسیل

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی کاغذ استنسیل ۴۸۰۹۹۰۱۰ میباشد.

وضعیت واردات و صادرات کاغذ استنسیل

نمودار واردات و صادرات کاغذ استنسیل در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)