کتاب فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه

سرمایه گذاری یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه اقتصادی است.با توجه به درآمد پایین و ضعف مالی بخش خصوصی هم اکنون رقابت شدیدی برای جذب سرمایه ها در بین مناطق کمتر توسعه یافته به وجود آمده است.روند روبه افزایش جذب منابع مالی در کشورهای در حال توسعه گویای این مطلب است.از جمله عواملی که باعث میشود یک سرمایه گذار مکانی را برای سرمایه گذاری انتخاب نماید نرخ بازده سرمایه گذاری، محیط کسب و کار منتج از قوانین و رویه های اداری در صدور مجوزها و همچنین اعطای مشوق های سرمایه گذاری است.
نرخ بازده سرمایه گذاری به سهولت دسترسی به مواد اولیه با قیمت ارزان، نیرو کار ماهر، زیرساخت های مناسب و منابع آب خاک،انرژی و در نهایت بازار مطمئن بستگی دارد.
استان کرمانشاه با موقعیت ممتاز جغرافیای (مرکزیت شش استان با کمتر از ۲۰۰ کیلومتر فاصله و در نتیجه امکان دسترسی به بازار ۱۵ میلیون نفر جمعیت در کمتر از دو ساعت و همچنین بهترین مسیر برای صادرات به کشور عراق)، برخورداری از منابع آب و خاک غنی، تنوع آب و هوایی و زیرساخت های مناسب تولید یکی از بهترین مناطق کشور برای سرمایه گذاری است.
در این نوشتار به منظور آشنایی سرمایه گذاران محترم با پتانسیل ها و فرصتهای سرمایه گذاری استان، مزیتهای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی، گردشگری و تجاری و همچنین مشخصات مهمترین زیرساخت ها و منابع آب، خاک و معدنی استان و در نهایت مشوق های سرمایه گذاری و تعدادی. از فرصتهای سرمایه گذاری در بخش های مختلف ارائه شده است. امید می رود که اطلاعات ارائه شده در تصمیم گیری سرمایه گذاران مفید فایده واقع گردد.

تعداد صفحه: ۱۲۸
حجم فایل: ۳.۳۳ مگابایت
جهت دریافت کتاب فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه روی لینک کلیک کنید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:
:

۵/۵ - (۱ امتیاز)