طرح-احداث-مجتمع-تجاری-و-پارکینگ-طبقاتی-4

طرح احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی

مرکز خرید، پاساژ خرید یا مجتمع خرید در دوران گوناگون، با جای دادن حجره‌ها و مغازه‌ها در درون خود نقش نوعی بازارچه یا مرکز خرید را ایفا می‌کردند، امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار دارند؛ که شامل فروشگاه‌های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شوند. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست یا مرتبط با راهروهای دیگر باشد. پاساژهای امروزی معمولاً چندطبقه بوده و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفته‌اند. در گذشته بازار، قلب زندگی تجاری بود اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین شده‌اند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگی‌های بازار می‌باشد و بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه می‌کنند، ولی مراکز خرید بزرگ امروزی طراحی فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه دیده می‌شود و تمرکز بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است و غالباً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و سعی بر، برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتری است تا از طریق آن مراجعه مشتریان به مرکز خرید بیشتر شده و باعث بالا رفتن فروش شود. همچنین مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند.

اهداف احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی

۱- اشتغال زایی در منطقه
۲- رونق کسب و کارهای مرتبط با این مجموعه در منطقه
۳- جذب سرمایه و رونق گردشگری
۴- افزایش سطح رفاه شهروندی در منطقه
۵- جذب سرمایه های سرگردان به منطقه
۶- ایجاد مرکز تجاری متمرکز

ظرفیت خدمات سالیانه طرح احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی

طرح-احداث-مجتمع-تجاری-و-پارکینگ-طبقاتی-7

بررسی بازار طرح احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی

کلانشهر ها مشکلات اجتماعی زیادی دارند که گسترده ترین و اصلی ترین آنها که هم خود معضل است و هم موجب معضلات دیگری می شود ترافیک است. ترافیک به دلیل اینکه دامن اکثریت مطلق مردم را می گیرد دغدغه های فراوانی با بار اجتماعی، فرهنگی و مشکلات جسمی و روانی برای آنها ایجاد می کند. شهروندی که در اثر مسئله ترافیک به لحاظ روحی و روانی اذیت می شود ممکن است این مشکل به شکل استرس و بعد هم به لحاظ جسمی در او اثر کند و یا اینکه با اطرافیان و خانواده خود در اثر این مشکل بد رفتاری نماید.

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید طرح احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی

ظرفیت تولید سالیانه : ۰ تن
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۶۳۸۰۹ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۷ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۸۰۰ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۲۳.۳ درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)