آدیپونیتریل

طرح تولید آدیپونیتریل

آدیپونیتریل (ADN) تقریباً به طور انحصاری برای ساخت هگزامتیلن دی آمین (HMDA) استفاده می شود که ۹۲٪ از آن برای ساخت الیاف نایلون ۶،۶ و رزین استفاده می شود. بیشتر تولید ADN به صورت محصورانه استفاده می شود.
فرمول خطی: C₆H₈N₂

آدیپونیتریل چگونه تولید می شود؟

آدیپونیتریل یک ماده واسطه شیمیایی در مقیاس بزرگ است که در تولید نایلون ۶،۶ استفاده می شود. این ماده عمدتاً از طریق دو روش تولید می شود:
هیدروسیاناسیون حرارتی بوتادین
هیدرودیمریزاسیون الکتروشیمیایی آکریلونیتریل

آیا آدیپونیتریل سمی است؟

گازهای سمی از جمله هیدروژن سیانید در آتش تولید می شوند. … آدیپونیتریل بالاتر از ۱۹۴oF (90oC) تجزیه می شود و گاز سمی هیدروژن سیانید آزاد می کند.

مواد ADN چیست؟

ADN Materials در پردازش مجدد مواد پلاستیکی مختلف به یک گلوله پلاستیکی با کیفیت بالا برای استفاده مجدد در صنعت تولید پلاستیک تخصص دارد. … ما ۹۹ درصد مواد پلاستیکی را به شکل گلوله بازیافت می کنیم تا در تولید اقلامی مانند کیسه های پلاستیکی، لوله ها و سایر محصولات پلاستیکی دیگر استفاده شود.

آدیپونیتریل

منبع عکس : مرکز مطالعات زنجیره ارزش

نایلون ۶/۶ ترموپلاستیک است یا ترموست؟

نایلون به عنوان یک ماده “ترموپلاستیک” (در مقابل “ترموست”) طبقه بندی می شود که به نحوه واکنش پلاستیک به گرما اشاره دارد. مواد ترموپلاستیک در نقطه ذوب خود به مایع تبدیل می شوند – در مورد نایلون ۲۲۰ درجه سانتیگراد بسیار بالا است.

نقطه جوش آدیپونیتریل چقدر است؟

آدیپونیتریل یک ترکیب آلی با فرمول (CH2)4(CN)2 است. این دینیتریل، یک مایع چسبناک و بی رنگ، پیش ساز مهمی برای پلیمر نایلون ۶۶ است. در سال ۲۰۰۵، حدود یک میلیون تن تولید شد.

آیا سیانید نیتریل است؟

سیانید یک ترکیب شیمیایی است که حاوی گروه C≡N است. این گروه که به گروه سیانو معروف است از یک اتم کربن تشکیل شده است که با یک اتم نیتروژن پیوند سه گانه دارد. … سیانیدهای آلی را معمولاً نیتریل می نامند. در نیتریل ها، گروه CN توسط یک پیوند کووالانسی به کربن متصل می شود.

آدیپونیتریل
کد آیسیک مرتبط با طرح تولید آدیپونیتریل

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت ها و زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک طرح تولید آدیپونیتریل به شرح جدول ذیل می باشد.

نام محصول
Product Name
کد آیسیک
نیتریل هاNitriles۲۴۱۱۳۱۲۷۰۶

 

کد تعرفه گمرکی مرتبط با طرح تولید آدیپونیتریل

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

نام محصول
Product Name
کد تعرفه گمرکی
نیتریل هاNitriles۲۹۲۶



درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)