طرح تولید ایمپلنت هیپ

طرح تولید ایمپلنت هیپ

امروزه با افزایش میانگین سن جوامع بشری و یا عملکرد ناصحیح در حرکات روزمره، میزان دردهای مفصلی و از دست دادن کارایی یک مفصل شیوع زیادی پیدا کرده است. یکی از مهمترین مفاصل بدن که سهم نیروهای وارده بر آن در برخی فعالیت های روزانه تا چندین برابر وزن بدن نیز میرسد مفصل لگن یا هیپ است که این مفصل از نوع گوی و کاسهای با سه درجه آزادی می باشد. نگاهی به میزان عملهای جراحی انجام شده در سراسر دنیا و کشور ایران و نرخ رشد مصرف پروتزها در ایران عامل محرکی برای تدوین دانش فنی ساخت یکی از انواع این پروتزها گردید.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت ایمپلنت هیپ

طرح توجیهی تولید وسایل ارتوپدی و فیزیوتراپی و کمک شنوایی: ۳۳۱۱۱۱۷۱۰

موارد مصرف و کاربرد ایمپلنت هیپ

وقتی غضروف به شدت تحلیل میرود، استفاده از مفاصل بسیار دردناک شده و فرد دیگر نمیتواند آزادانه مفصل خود را در همه جهات تکان دهد و این موضوع باعث کاهش دامنه حرکتی مفصل و بازماندن شخص از کارهای روزمره میشود و در آن صورت چارهای جز جراحی و جایگزین کردن مفصل باقی نمیماند . گاهی هم علت نیاز به تعویض مفصل اتفاق دیگری نظیر حوادث و تصادفات است .مثلاً سالمندانی که دچار پوکی استخوان شدهاند ممکن است با یک ضربه خفیف، دچار شکستگی استخوان و دررفتگی مفاصل شوند. در چنین حالتی و بویژه زمانی که احتمال جوش خوردن استخوانهای شکسته اندک بوده و بازگرداندن مفصل به شکل اولیه خود ناممکن است، پزشک از پروتزها و مفاصل مصنوعی برای ترمیم استخوانها و بازسازی مفاصل کمک میگیرد استخوان ها و بازسازی مفاصل کمک میگیرد.

اهمیت طرح تولید ایمپلنت هیپ

با پیشرفت صنایع مختلف، استفاده از تکنولوژیهای جدیدتر که در خدمت صنعت جدید باشد، ضروری به نظر میرسد.آرتروپلاستی به عمل ساخت مفصل جدید قابل حرکت اطلاق میشود. تکامل موفقیت آمیز آرتروپلاستی در سی سال اخیر در اثر ابداع مواد بیولوژیک جدید برای تعویض سطوح مفصلی و نیز تکنیکهای جراحی برای اتصال آنها حاصل شده است. آرتروپلاستی هیپ, انقلابی در درمان آرتریت مفصل ران به وجود آورده است. به طوری که در حال حاضر استفاده از آرتروپلاستی به زانو، شانه آرنج و برخی از مفاصل دست و پا نیز کسترش یافته است. استفاده از آرتروپلاستی بیشتر در سالمندان و بیماران مبتلا به آرتروز شایع است اما در مواقعی در اثر شکستگی و حوادث و تصادفات و بویژه زمانی که احتمال جوش خوردن استخوانهای شکسته اندک باشد و بازگرداندن مفصل به شکل اولیه خود ناممکن است، پزشک از پروتزها و مفاصل مصنوعی برای ترمیم

ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز طرح تولید ایمپلنت هیپ

کوره
پرس
ماشین تراش
دریل
ماشین فرز
ماشین سنگ
دستگاه پلیش
دستگاه تزریق
سیستم پوشش دهی و …

طرح تولید ایمپلنت هیپ

قیمت خط تولید ایمپلنت هیپ

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید ایمپلنت هیپ ، برابر با ۱۶۲۶۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت ایمپلنت هیپ

بودجه: بین ۲ تا ۴ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۳۰۰۰ عدد
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۰۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۸۰۰ مترمربع
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۳۱۷۱۲ میلیون ریال

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی. 🙂

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی در حوزه صنایع سلولزی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه مینمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۴/۵ - (۱ امتیاز)